ofircomputers

כיצד לפתור בעיות בחיבור לאינטרנט

למד כיצד לפתור בעיות בחיבור לאינטרנט

האם לא הצלחת להתחבר לאינטרנט? ובכן, בואו נסתכל על הסיבות האפשריות ולהראות לך איך לפתור אותן.

כדי להקל על הדברים, נעקוב אחר תהליך בן 3 שלבים כדי לפתור את הבעיה שאתה מתמודד איתה.

שלב 1: מודם וספק שירותי אינטרנט (ספק שירותי האינטרנט שלך)

אנחנו צריכים להתחיל ישר מהמקור של החיבור שלך, ספק האינטרנט שלך.

1. פנה לספק שירותי האינטרנט שלך ובדוק אם שירות האינטרנט הופעל, אם כן, אם הוא נתקל בהשבתות/ קיצוצי קו או בעיות אחרות? אם הם חווים בעיות, אתה לא תהיה לבד והם כנראה יעבדו שעות נוספות כדי לתקן את זה ואתה מתחבר מיד!

2. הקשר טוב, מה הלאה? ובכן, זה יהיה המודם / נתב אתה משתמש עם החיבור. ודא את הכבלים; הן הנתונים והן העוצמה מחוברים כראוי. בדוק גם עם המדריך של המודם/נתב אם הגדרת את החיבורים שלך. אם קנית את המודם בנפרד, רוב הסיכויים שיהיה עליך להגדיר אותו בניגוד למודם שתצורתו נקבעה מראש שסופקו על-ידי ספק האינטרנט. לכן, לאחר שתסיים לאמת את מצב המודם/נתב שלך, תוכל להעביר/לקבל אורות העברת נתונים/קבלה של המודם המהבהבים לקישוריות!

שלב 2: קביעת התצורה של הגדרות האינטרנט שלך

שלב זה כרוך בתצורת הגדרות האינטרנט של מערכת ההפעלה כדי לזהות את החיבור לאינטרנט בהצלחה ולשתף אותו עם יישומים הזקוקים להם.

1. בדוק את פרטי פרוטוקול האינטרנט שלך מול המידע הבא שסופק על-ידי ספק שירותי האינטרנט שלך(ISP):

– כתובת IP

– מסיכת רשת משנה

– שער ברירת מחדל

– שרתי DNS

לאחר קבלת הפרטים לעיל מ- ISP שלך, עליך להציג את פרטי ה- IP הנוכחיים במחשב שלך על-ידי ביצוע הפעולות הבאות:

 עבור אל: התחל > הפעל > cmd > הקלד IPCONFIG /ALL בחלון שורת הפקודה. (שים לב, בחלונות ויסטה ו-7 עליך לחפש את ‘הפעלה’ בסרגל החיפוש בתפריט התחלה)

– אם תעשה זאת, תראה את הפרטים הנוכחיים של ארבע הדרישות לעיל. יהיה עליך לשתף פרטים אלה עם ספק האינטרנט שלך כדי לסייע בתיקון הבעיה. שים לב שפרטים לא תואמים בשלב זה עלולים להיגרם על-ידי רכיב חומרה פגום או עקב קביעת תצורה שגויה של המודם.

אולי יעניין אותך גם: נקודות גישה

2. בדיקה אם חבילת פרוטוקול האינטרנט (הידועה גם בשם TCP/IP) מוגדרת כראוי על-ידי ביצוע בדיקת PING.

 עבור אל: התחל > הפעל > cmd > והקלד ‘ פינג (כתובת הנתב)’

ברוב המקרים הכתובת היא “192.168.1.1”. באפשרותך גם לאותת לכתובת חיצונית לאימות נוסף.

אתה צריך לראות כמה תשובות ואחריו סטטיסטיקת פינג, המציין כי הכל טוב.

3. באפשרותך גם להשתמש בכלי אבחון הרשת של Windows כדי לאסוף מידע אודות חיבור האינטרנט/רשת שלך.

הפעל > עזרה ותמיכה > סוג אבחון רשת וזה אמור לתת לך את האפשרות לבצע אבחנה של הרשת שלך.

כל שעליך לעשות הוא לציין / לשמור את התוצאות לשתף עם טכנאי או אנשי ספק האינטרנט כדי לעזור בפתרון הבעיה.

ניסיון לתקן את חיבור הרשת שלך עשוי לעזור או לא, בהתאם לסוג הבעיה. כך תעשה זאת:

הפעל הגדרות > > חיבורי רשת > בחר את מתאם הרשת > לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני ובחר תקן.

לאחר השלמת התהליך, עליו לומר לך אם התיקון הצליח או לא.

שלב 3: קביעת התצורה של הדפדפן/היישום

לאחר מיון שלב 1 & שלב 2, זה בטוח לומר לך חיבור לאינטרנט הוא בסדר גמור. הבעיה נעוצה בכך שהיישום מנסה להשתמש בו, ברוב המקרים הדפדפן שלך, Internet Explorer למשל.

– פתח את Internet Explorer והיכנס לאפשרויות:

כלי > של Internet Explorer > אפשרויות אינטרנט > חיבורים > הגדרות LAN > בטל את הסימון של הגדרות זיהוי אוטומטי ושימוש בשרת Proxy עבור אפשרויות ה- LAN שלך > אישור > החלה ו אישור.

עכשיו מנסה לפתוח דף אינטרנט, צריך להביא חיוך על הפנים שלך.

– הגדרות דומות הזמינות בדפדפנים אחרים צריכות גם להיות מושבתות עבורם כדי לנצל בהצלחה את החיבור לאינטרנט.

אז הנה לך, כל התכונן לחוויית אינטרנט מעשירה ושום דבר לא הולך לעצור אותך עכשיו.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH