ofircomputers

שיווק בפייסבוק לטכנאי מחשבים

כבעלים של עסק לתיקון מחשבים, ייתכן שיהיה לך נוח אפילו עם הפרטים הקטנים ביותר של תהליכי מחשב וחומרה. אבל אתה צריך להרגיש בנוח עם פרסום תיקון מחשב אם אתה רוצה שהעסק שלך יגדל.

על ידי יצירת אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חזקה, אתה תהיה גם בדרך שלך לקעקע קמפיין פרסום יעיל עבור העסק שלך לתיקון המחשב. מאמר זה יתאר אסטרטגיות חשובות כגון:

  • פילוח קהל מסוים
  • בניית האתר ואתר קידום אתרים
  • ניהול רישומים וביקורות מקוונים
  • שימוש בשירותי מודעות
  • הפעלת קמפיינים שיווקיים בדואר אלקטרוני
  • עיצוב לוגואים ושילוט בלתי נשכחים
  • שימוש במדיה החברתית ופרסום מפה לאוזן

פילוח קהל מסוים

לפני שאתה עושה סיעור מוחות על רעיונות פוטנציאליים לפרסום עבור עסק תיקון המחשב שלך, עליך להבין את קהל היעד שלך. חשוב אילו עבודות אתה והטכנאים שלך עושים בדרך כלל, אילו עבודות אתה מעדיף לעשות ובאילו עבודות אתה מצטיין. משם, לפתח קו מתאר של הלקוח האידיאלי שלך.

למי אתה הכי רוצה לפנות? חשוב על מאפיינים דמוגרפיים כגון:

  • מקום. ברצונך להגיע ללקוחות באזור הגיאוגרפי שלך. פלח לקוחות מקומיים על-ידי סינון עבור מיקומים מסוימים ושימוש בטכניקות כגון פילוח דואר אלקטרוני.
  • האינטרסים. האם אתה מתקן בעיקר מערכות משחקים או מערכות עבודה? פנייה לשוק מסוים יכולה להיות יעילה יותר מפרסום כללי.
  • גיל. לגיל יכולה להיות השפעה עמוקה על מסעות הפרסום שלך. נסה לציין את טווח הגילאים האידיאלי לפלח.

האופן שבו אתה מגדיר את הלקוח האידיאלי שלך יהווה את הבסיס לרעיונות הפרסום לתיקון המחשב שלך. לדוגמה, אם אתם מקווים לפנות לגיימרים בני 18 עד 30, קפצו לפלטפורמות מדיה חברתית כדי להעלות את המודעות למותג שלכם; אם אתה מקווה לפנות למבוגרים הזקוקים לעזרה טכנית, ידיעונים בדוא”ל ומודעות Google עשויים להיות מועילים יותר.

בניית האתר ואתר קידום אתרים

האתר שלך הוא הבית המקוון של העסק שלך. הקפד ליצור אתר נחיתה נגיש, מושך ויזואלית ומשפיע. דף הבית שלך צריך להיות:

  • תגובה ניידת. הרבה עסקים מודרניים נעשים במכשירים ניידים – אם הלקוח הפוטנציאלי שלך מחפש עזרה בתיקון המחשב, סביר עוד יותר שהוא ישתמש בטלפונים שלו. האתר שלך חייב להיות יפה וקל לניווט בטלפון בדיוק כמו שהוא נמצא במכשיר שולחני. הפוך את חוויית הלקוח לקלה יותר על-ידי יצירת אתר אינטרנט בעל רספונסיביות לנייד.
  • קל לשימוש. האתר שלך צריך להיות ברור ונגיש עבור כל הלקוחות הפוטנציאליים ובכל המכשירים. אתר האינטרנט שלך צריך לכלול דף בית, דף שירותים, דף אודות ודף אנשי קשר שמקלים על המבקרים להתחבר אליך או לתזמן שירות.
  • מנוע החיפוש ממוטב. אופטימיזציה למנועי חיפוש כרוכה בשינוי האתר שלך כך שמנועי חיפוש יוכלו לזהות אותו ולהציג אותו בדפי תוצאות חיפוש. אם אתה לחוץ בזמן, Constant Contact מציע כלי קידום אתרים שעוזרים לך לשפר את הדירוג שלך בדפי תוצאות חיפוש.
  • השתמש בקידום אתרים מקומי. בתעשיית התיקונים, רוב הלקוחות שלך הם מקומיים. השתמשו בכלים וטכניקות מקומיות של קידום אתרים כדי להגיע ללקוחות הסבירים ביותר שלכם: האנשים הקרובים אליכם!

ניהול הביקורות שלך

בקש את הפרופיל שלך בגוגל העסק שלי כדי לעשות שימוש במיקום המועדף בתוצאות החיפוש של Google. כלי בעל ערך זה מאפשר לך:

  • נהל את המידע העסקי שלך.
  • הוסף תמונות כדי להתאים אישית את העסק שלך ולהפגין מומחיות.
  • השתמש ברישומי חיפוש, רישומי מפות ופרטי קשר כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים.

לאחר שתבעת את העסק שלך, שקול לגייס את עזרתם של לקוחות מאושרים כדי לבנות את המוניטין שלך כשירות תיקונים ולמשוך לקוחות חדשים. עודד או לתמרץ לקוחות נאמנים לדבר על החוויות החיוביות שלהם עם תיקוני האיכות שלך. קח את הזמן כדי לנהל את הביקורות שלך על:

  • גוגללקוחות פונים לגוגל כדי ללמוד עוד על כמעט כל סוג של עסק. השתמש במשאבים העסקיים הפשוטים והפשוטים שלהם.
  • ילפYelp ידועה בביקורות הישירות והכנות שלה. השימוש בפלטפורמה הוא דרך מצוינת להשיג עוקבים חדשים במדיה החברתית ולמשוך יותר תנועה לאתר שלך.

שימוש בשירותי מודעות

מודעות הן דרך יעילה ליצור תנועה לאתר תיקון המחשב שלך. המודעות צריכות להיות ברורות ותמציתיות, לכפות פעולה ולהוביל לדף הנחיתה שלך. כלי פרסום ואסטרטגיות פרסום יעילים כוללים:

  • פילוח מחדש של מודעות. פילוח מחדש של מודעות מפנה אנשים שעזבו את האתר שלך מבלי לבצע פעולה בחזרה לאתר שלך. לקוחות נוטים הרבה יותר לנקוט בפעולה לאחר ניתוב מחדש בחזרה לאתר שלך.
  • מודעות פייסבוק ואינסטגרם. פלטפורמות מדיה חברתית אלה מספקות כלי פרסום בעלי השפעה. שימוש במודעות ממוקדות יניע לקוחות לפלטפורמות המדיה החברתית ולאתר שלך. באפשרותך לפלח לקוחות פוטנציאליים בהתבסס על תחומי העניין, ההתנהגויות והמיקום שלהם.
  • מודעות גוגל. Google משלבת נתונים מחיפושים יומיים אחר סחורות ושירותים. אתה יכול לשלם כדי להיות מוצג בין תוצאות החיפוש המובילות או באמצעות מודעות טקסט. מודעות Google פועלות מכיוון שתופיע בין שירותים דומים שלקוחות הזקוקים לשירותים שלך מחפשים בהם.

הפעלת קמפיינים שיווקיים בדואר אלקטרוני

שיווק בדואר אלקטרוני הוא דרך מצוינת לפרסם את שירותי תיקון המחשב שלך. זה עוזר לך להישאר בקשר עם הלקוחות שלך ומזכיר ללקוחות נאמנים לחזור לשירותים שלך. ידיעונים שיווקיים בדוא”ל צריכים לכלול:

  • שירותים חדשים שאתה מספק.
  • מבצעים קרובים או תמחור מיוחד.
  • עדכונים חשובים.
  • אירועי צוות ונקודות עיקריות.

תוכניות שיווק נהדרות בדואר אלקטרוני אמורות לתמוך במאמצי השיווק האחרים שלך – לדוגמה, ידיעון עשוי לקשר למאמר בבלוג. הפק את המרב מהודעות הדוא”ל שלך באמצעות טכניקות כמו פילוח כדי להפנות הודעות דוא”ל ספציפיות ומותאמות אישית לחברים מסוימים בקהל היעד שלך.

כדי לבנות בסיס לקוחות נאמן, שקול ליצור ידיעון מודרני כדי לשמור על מעורבות הקהל שלך עם העסק והשירותים שלך. כלים כגון אוטומציית הדואר האלקטרוני של Constant Contact יכולים להפוך אותו למהיר וקל לשמירה על קשר עם רשת הדואר האלקטרוני שלך.

עיצוב לוגואים ושילוט בלתי נשכחים

יצירת לוגואים מלוטשים ושימוש בתמונות מקצועיות יכולים להותיר רושם מתמשך על לקוחות פוטנציאליים. לכן, כדאי להשקיע בלוגו ובשילוט של עסק תיקון המחשב שלך..

שימוש במדיה החברתית ופרסום מפה לאוזן

שיווק בפייסבוק הוא אחת הדרכים המהירות, האמינות והאישיות ביותר לאינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים.

כדי לבנות את הנוכחות המקוונת שלך במדיה החברתית, השתמש ב:

  • פייסבוקתכונת הניוז פיד של פייסבוק וערעור וירטואלי מפה לאוזן הם שני כלים רבי עוצמה שניתן להוסיף לארגז הכלים השיווקי לתיקון המחשב. השתמש בפייסבוק כדי לקיים אינטראקציה עם הלקוחות שלך, להגביר את המודעות לשירותים שלך ולעודד לקוחות חדשים לנקוט פעולה על ידי קביעת פגישה.
  • אינסטגרםרשת מבוססת תמונה זו מספקת דרך ייחודית להדגים את המומחיות שלך כמומחה לתיקון מחשבים. פרסם תמונות לפני ואחרי, כמו גם המלצות מלקוחות מרוצים.
  • טוויטר. טוויטר נועדה להקל על שיתוף ושיחות. השתמש בטוויטר כדרך להתחיל דיאלוגים ולקבל משוב פחות רשמי.

זה בסדר אם אתה לא חובב מדיה חברתית! כל העניין הוא לנסות ליהנות ולהתחבר ללקוחות – רק תזכרו להישאר מקצועיים ומותגים.

פרסום ומעבר לו

פיתוח תוכנית שיווק יעילה והמצאת רעיונות יצירתיים לפרסום לתיקון המחשב יכולים להרגיש כמו אתגר. אבל שיווק דיגיטלי יעשה פלאים להגדלת העסק שלך לתיקון המחשב.

המטרה היא ליצור קשר עם לקוחות חדשים ולהגביר את המודעות לשירות המיוחד שלכם. עכשיו אתה יודע את היסודות לעשות בדיוק את זה:

  • הבן את קהל היעד שלך.
  • בנו את האתר שלכם תוך התחשבות במכשירים ניידים וב-SEO.
  • נהל את הרישומים והביקורות המקוונים שלך.
  • השתמש בשירותי מודעות.
  • שקול שיווק בדוא”ל.
  • עצבו לוגואים ושילוט מושכים מבחינה ויזואלית.

תוכן עניינים

טכנאי מחשבים