ofircomputers

איזה גופן זה? כלים לזיהוי פונט בעמוד

רוצה לתפוס גופן מתמונה או מטקסט? ישנם כמה כלים רבי עוצמה באופן מפתיע זמינים שיכולים לעשות את כל העבודה בשבילך. ברגע שתדע איזה גופן זה, תוכל לחפש באינטרנט כדי להוריד אותו ותוכל להשתמש בו עם אפליקציות עיבוד תמליל הרגילות שלך.

כלים אלה אינם תמיד מושלמים בהשגת הגופן המדויק שאתה מחפש, אך במקום זאת תמצא מגוון תוצאות הדומות מאוד לגופן שסרקת. לפעמים אתה יכול למצוא את הגופן המדויק מדי, אבל בכל מקרה זה הרבה יותר טוב מאשר מנסה לחפש באינטרנט ללא תקווה עבור שם גופן מסוים.

נבחן כמה כלי איתור גופנים, ואז נסביר כיצד תוכל להתקין את הגופנים גם במחשב שלך.

כלי איתור הגופנים הטובים ביותר

לפני שנפרט את כלי איתור הגופנים הטובים ביותר כדי לגלות את הגופן, הנה עצה מהירה להכנת הגופן שלך לסריקה.

אם ברצונך לסרוק גופן ממסמך PDF, מסמך או מדף אינטרנט, צלם צילום מסך של הדף בניגוד להעתקה והדבקה של הטקסט עצמו. אם זה טקסט בתמונה, אתה יכול לחתוך את רוב הרקע כך שאתה נשאר רק עם הגופן.

לאחר מכן, בצע את השלבים המוזכרים להלן עבור אחד מכלי איתור הגופנים הללו שכללנו.

מה הגופן של מיפונטס

בקר בקישור לעיל, לחץ וגרור את התמונה שלך לתוך התיבה, ו- Myfonts יזהה כל טקסט בתמונה. לאחר מכן, פשוט לחץ כדי לגרור את הטקסט שברצונך לסרוק.

מה הגופן עושה עבודה נהדרת במציאת טקסט בתמונה, כך שכמעט בכל המקרים אתה צריך לראות כי הטקסט מסומן באופן אוטומטי. אם לא, באפשרותך להשתמש בכלי הגרירה כדי לסמן את הטקסט באופן ידני. לאחר שתעשה זאת, לחץ על החץ הכחול כדי לזהות את הגופן שלך.

כפי שהוזכר קודם לכן, ייתכן שהגופן לא תמיד יזהה מיד, אך תקבל מגוון אפשרויות. בבדיקה שלנו, מה הגופן מצא את הגופן הנכון, אבל הציב אותו שני ברשימה.

רבות מהאפשרויות כאן דומות מאוד ובאפשרותך להזין טקסט משלך כדי לראות כיצד ייראה הגופן. נסביר מאוחר יותר כיצד תוכל למצוא גרסאות חינמיות של גופנים אלה וגם להתקין אותם במחשב שלך.

התאמת גופנים מאת Fontspring

גילינו כי מה הגופן היה סורק גופנים ידידותי יותר למשתמש ועבד בצורה מדויקת לעתים קרובות יותר. לדוגמה, התמונות הכהות יותר שהוצגו קודם לכן יכולות להיות מזוהות על-ידי What The Font, אך לא על-ידי Fontspring. עם זאת, אם 'מה הגופן' אינו פועל כמתוכנן, באפשרותך לנסות את התאמת הגופנים על-ידי Fontspring.

בקר בקישור לעיל וגרור את התמונה שלך לתיבה באתר האינטרנט של התאמת גופנים. לחץ וגרור כדי להקיף את הטקסט בתיבה המסומנת. אם נמצא טקסט, תראה תיבות אדומות המתארות את הטקסט. לאחר שתהיה מרוצה מהתוצאות, לחץ על לחצן ההתאמה הירוק.

התוצאה הסופית אולי אינה מדויקת כפי שקיווית, אך עדיין עליך לראות גופנים שנראים דומים לתוצאה שסרקת.

כיצד להוריד גופנים בחינם באינטרנט

מצאת גופן שאתה אוהב ויש לך את השם, אבל אתה לא רוצה לשלם עליו 20 עד 100 דולר? למרבה המזל יש חלופות. יוצרי גופנים רבים ייצרו גרסאות חינמיות של הגופנים שלהם ותוכלו למצוא אותם באינטרנט.

לשם כך, בקר ב– dafont ולאחר מכן חפש את שם הגופן שלך בסרגל החיפוש.

לאחר שתמצא את הגופן, לחץ על לחצן ההורדה. שים לב לזכויות השימוש. בדרך כלל, גופנים אלה זמינים בחינם לשימוש אישי, אך עליך לשלם למחבר עבור זכויות שימוש מסחריות.

אם אינך מוצא את הגופן שלך כאן, באפשרותך לחזור אל מה שהגופן או התאמת הגופנים ימצאו שם של גופן דומה. ייתכן שיחלך זמן מה לחפש גופן זמין, אך הוא עשוי להיות שווה זאת אם אתה משתמש בו רק לשימוש אישי.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק