ofircomputers

איזו עבודה יכולה להפוך אותך למיליארדר? 15 משרות

חלק מהעבודות משתלמות היטב, וחלקן יכולות להפוך אותך למיליארדר. עם הלך הרוח הנכון, עבודה קשה ומסירות, אתה יכול להגיע לקופה עם קריירה שתאהב.

ככל שהכלכלה העולמית ממשיכה לצמוח, נראה שהעשירים ממשיכים להתעשר. אבל איך בדיוק עשו האנשים העשירים בעולם את הונם מלכתחילה? מהו המתכון הסודי לבישול המיליארד הראשון שלך?

אמנם אין נוסחת קסם מדויקת להפוך למיליארדר, אבל יש משרות מסוימות שנראות הרבה יותר רווחיות מאחרות. כמובן, פשוט לעסוק באחד מהעיסוקים הללו אינו ערובה להצלחה בקריירה , אם כי זה בהחלט מעלה אותך על המסלול הנכון.

אז אילו עבודות עשויות להפוך אותך למיליארדר? המשך לקרוא כדי לגלות!

1. בנקאי השקעות

יש הרבה בלבול לגבי מה שבנקאי השקעות עושים בפועל. האם הם עובדים בבנק? האם הם משקיעים? במה בדיוק הם משקיעים בכלל? בעיקרו של דבר, בנקאי השקעות פועל כמתווך בין קונים ומוכרים של חברות ואחראי לביצוע עסקאות תאגיד אלו. תפקידם, אם כן, הוא לייעץ ללקוחותיהם לגבי מכירה, בין אם זו רכישת אג"ח, מניות, מיזוגים או הנפקת הון או חוב.

זוהי קריירה מובילה בוול סטריט, אך היא גם יכולה להיות קריירה תובענית ומלחיצה ביותר, כאשר בנקאי השקעות נוהגים להכניס 100 שעות עבודה בשבוע. מאמציהם, לעומת זאת, מתוגמלים בסכום משתלם ביותר, מכיוון שזו אחת הקריירות הטובות ביותר שעלולות להוביל למשכורת של 7 או אפילו 10 ספרות.

אם אתה חושב להיכנס לבנקאות השקעות, אתה יכול להשיק את הקריירה שלך על ידי היכרות עם הפרט והחוצה של התעשייה.

2. מחבר ספר

להפוך לסופר מצליח אינו טיול קל בפארק; זה יותר כמו ריצת מרתון ביום לוהט בלי שום נעליים. ואכן, מתחילתו ועד סופו, תהליך כתיבת ספר והוצאתו לאור יכול להיות מפרך, אפילו עבור אנשי המילים המוכשרים ביותר שיש. אבל כשאתה מרוויח לעצמך עסקת ספרים, יש פוטנציאל השתכרות עצום.

למען האמת, הטובים שבטובים מעולם לא מצאו את זה בשביל הכסף. כמספרי סיפורים מוכשרים, הם חיזרו אחרי העולם עם הנרטיבים המרתקים שלהם והרוויחו הון בזמן שהם היו בזה. קחו למשל את ג'יי קיי רולינג: הידועה כיום כסופרת העשירה בעולם , כתב היד של רולינג של ספר הארי פוטר הראשון נדחה 12 פעמים לפני שפורסם לבסוף ב-1997 ובסופו של דבר המשיך לעצב דור שלם.

3. ספורטאי

כספורטאי מהשורה הראשונה , אתה לא רק יכול ליהנות מהתהילה, התהילה והתארים אלא גם להרוויח הרבה מאוד כסף. ואכן, הודות לעסקאות תמיכה, כספי פרסי אליפות ומשכורות גבוהות, הספורטאים הגדולים זוכים לקחת הביתה הרבה יותר מסתם גביעים ופרסים.

עם זאת, כדי להצטרף לאנשים כמו מייקל ג'ורדן, טייגר וודס וסרינה וויליאמס, נדרש כישרון ומיומנות שאין להכחישו, בעוד המסור לענף הספורט שבחרת ועמידה בכל העליות והמורדות שלו יכולים להיות גורמים מכריעים להצלחה שלך.

4. יזם

יזמים הם לרוב יצרני הונו של עצמם. במילים אחרות, לעתים רחוקות תמצא יזם מיליארדר שעובד עבור מישהו אחר. ואכן, הם סללו את דרכם להצלחה על ידי פיתוח מוצרים ושירותים חדשניים משלהם וכבשו את העולם בסערה.

קחו לדוגמה את ביל גייטס וג'ף בזוס, שניים מהאנשים העשירים בעולם. הטייקונים האלה התחילו עם רעיון פשוט שפיתחו להצלחה של מיליארדי דולרים.

אין ספק שעבודה כיזם היא אחת הקריירות הטובות ביותר שיכולות להפוך אותך למיליארדר. מטכנולוגיה ועד מדיה וקמעונאות ועד שירותי בריאות, הון בן 10 ספרות נרקם בתעשיות רבות. לכן, כדי להפוך ליזם מצליח , תחילה עליך למצוא את הנישה שלך לפני שתוכל לבנות אימפריה משלך.

5. עורך דין

עיסוק בעריכת דין הוא אחת הקריירות הטובות ביותר עבור פוטנציאל השתכרות גבוה להפליא. עם זאת, בעוד שהשכר החציוני לעורכי דין יכול להגיע ל-120,910 דולר בשנה, זוהי הכנסה צנועה לכאורה בהשוואה למה שמרוויחים הכלבים המובילים. כמובן שתחומים שונים במשפטים יכולים להניב רווחים גבוהים יותר, וקריירות המשפט הרווחיות ביותר שיכולות להפוך אותך למיליארדר כוללות דיני תאגידים, פליליים, פטנטים, מסים, מקרקעין וקניין רוחני.

כשזה מגיע להרוויח בגדול כעורך דין, שיעור הצלחה קבוע בבתי המשפט ורשימת לקוחות גדולים הם שניים מהגורמים החשובים ביותר. 

שווה לבדוק גם: טכנאי אינטרנט

6. יזם נדל"ן

תעשיית הנדל"ן הופכת למגרש משחקים גדול יותר ויותר עבור מולטי-מיליארדרים. לכן, כשערך הנכס נמצא בעלייה, מפתחי נדל"ן בונים, פשוטו כמשמעו, את עושרם בפרויקטים של פיתוח מסחרי ומגורים.

על מנת לזכות במקום בטבלת הנדל"ן למבוגרים, תחילה עליך להרחיב את הידע שלך בתחום. ניסיון בתור סוכן נדל"ן קודם כל וללמוד על השוק המקומי היא דרך טובה להיכנס לתעשייה הרווחית הזו. 

7. מנתח

להיות מנתח זה תובעני כמו שזה מתגמל. למרות שייתכן שיידרשו שנים של הכשרה אינטנסיבית כדי להשיג את התואר, המאמצים שלך מתוגמלים בשכר גבוה, כמו גם בכישורים להצלת חיים.

עם זאת, הטובים שבטובים מרוויחים הרבה יותר מהמנתח הממוצע בתחומם. מחוץ לחדר הניתוח, מנתחים מקדישים את זמנם בביצוע מחקרים חדשניים ופיתוח טיפולים רפואיים פורצי דרך. עבור חלקם, מטרה נעלה זו יכולה להתגלות כמקור גדול לעושר – דוגמה לכך: ד"ר פטריק סון שיונג, חלוץ הטיפול בסרטן והמנתח העשיר ביותר בעולם.

8. ממציא

ממציאים ידועים בדמיון הסוחף וברעיונות החדשניים שלהם. אבל בעוד שרבים מהרעיונות האלה יכולים להיות פורצי דרך, להביא אותם לשוק המיינסטרים יכול להיות אתגר לא קטן. עם זאת, אלה שכן יצליחו להניב לך רווחים מונומנטליים בתמלוגים.

הממציאים המצליחים ביותר אינם רק חלוצים במוצרים חדשים; הם גם יודעים לשווק אותם ביעילות לציבור. קחו לדוגמה את האיש מאחורי שואב האבק Dual Cyclone ללא שקיות, ג'יימס דייסון. לאחר שנאבק להוציא את ההמצאה שלו לשוק הבריטי, הסלוגן המנצח שלו 'תגיד שלום לתיק' עזר לו להפוך לשואב האבק הנמכר ביותר.

9. מנהל קרן

שוק המניות הוא חלק חשוב מהכלכלה, והוא יכול להיות גם מקור הכנסה חשוב – במיוחד אם אתה מנהל קרן גידור. תפקיד זה כרוך באיתור משקיעים ומעקב אחר הזדמנויות השקעה בשווקים הפיננסיים, כל זאת תוך ניתוח מגמות שוק המניות המשתנות ללא הרף. במקרה של ג'ורג' סורוס, הוא הרוויח מיליארדים מהימורים על מיקרו-טרנדים עולמיים ואף הצליח להרוויח 10 מיליארד דולר ביום אחד בלבד ב-1992.

כדי להצליח בקריירה הזו, אתה בדרך כלל נדרש להשקיע שעות ארוכות, ליצור אסטרטגיות השקעה תחרותיות ותוכניות שיווק מוצקות. בתמורה, מנהלי קרנות גידור גובים מלקוחותיהם דמי ניהול ומקבלים נתח נכבד מהרווחים השנתיים של קרנות הגידור הללו.

10. רואה חשבון

חשבונאות , אכן, היא מסלול קריירה משתלם , עם משכורות הרבה מעל הממוצע החציוני הכללי. לכן, כשהכלכלה ממשיכה לצמוח, הצורך ברואי חשבון נמצא בעלייה מתמדת, מה שהופך את החשבונאות לאחד העיסוקים הרווחיים ביותר שיש.

עם זאת, אם אתה רוצה לדרג כמרוויח מוביל בתחום, תצטרך לעשות מהלכים חכמים עוד יותר. בדרך כלל, לרואי חשבון עם התמחויות ותעודות השכלה גבוהה יש יתרון תחרותי. עם זאת, רואי החשבון העשירים ביותר, כמו דניס קואטס וארתור בלנק, עשו קפיצות גדולות עוד יותר כדי להבטיח את עושרם על ידי חיפוש אחר מיזמים אחרים ושימוש בכישוריהם לטובתם הכלכלית.

11. בדרן מקצועי

בתור בדרן מקצועי, הכישרונות שלך ינועו בין שירה, משחק, הגשה או כל האמור לעיל. מכיכוב בסרטים עם תקציב גדול ועד אירוח תוכניות טלוויזיה ויציאה לסיבובי הופעות עולמיים, חייו של בדרן מקצועי יכולים להיות זוהרים ורווחיים באותה מידה.

הדרך להצלחה עשויה להיות ארוכה, אבל אלה שפורצים לתהילה יכולים להרוויח הון תוך כדי חיים טובים. כמובן, השדרה הטובה ביותר לקחת על מנת להפוך אותה לגדולה תהיה הוליווד, כפי שגם אופרה ווינפרי, ג'יי זי וקיילי ג'נר היו רוצים להאמין.

12. משקיע

השקעה היא אחת מעבודות המיליארדרים המובהקות ביותר. ואכן, לעבוד בתעשיית ההשקעות והפיננסים יש פוטנציאל להרוויח כסף גדול. לעתים קרובות בונים את הונם כמנהלי קרנות גידור, משקיעים משתמשים בתשלומי ריבית על איגרות חוב ודיבידנדים במניות כמקור ההכנסה העיקרי שלהם. ברוב המקרים, ההשקעות שלהם נסחרות גם בבורסה, מה שמאפשר לערכן לעלות או לרדת.

המשקיע העשיר והאיש השלישי בעשיר בעולם, וורן באפט, בנה את האימפריה שלו אך ורק על מניות, וייחס את האסטרטגיה שלו לרעיון הערך הפנימי של בנג'מין גרהם – במילים אחרות, השקעה בנכסים שיש להם פוטנציאל לצמיחה גדולה. נראה שהאסטרטגיה המועדפת עליו עובדת!

13. מנכ"ל

תפקידי ניהול יכולים לנוע בין מנכ"ל, CFO, CMO, CTO ו-COO. בעוד שהתפקידים הללו שונים באופיים, כולם מסווגים כמשרות מיליארדרים. אכן, להחזיק בתפקיד ניהולי בחברה הוא צעד בכיוון הנכון בכל הנוגע לבניית העושר שלך.

כמובן שעם כוח גדול מגיעה גם אחריות גדולה, שכן אתה צריך להיות מסוגל לעמוד בדרישות ובציפיות כדי לשמור על חברה פועלת כמו שעון. במקרים של ה-COO של פייסבוק שריל סנדברג, מנכ"לית קוויבי מג ויטמן ו-CMCO קית' וויד של יוניליוור, המנהיגות שלהם הובילה להצלחה ולצמיחה של החברות בהתאמה, ובמקביל גם השיבה להן הכנסה גדולה.

14. סוכן ביטוח

עסקי הביטוח הם ענף רווחי ללא עוררין שהניב לא מעט מיליארדרים. 

עם זאת, על מנת להצטרף למועדון המיליארדר האקסקלוסיבי, עצם מכירת הביטוח לא תגזור אותו. אם אתה רוצה להוציא דף מאילי הביטוח העשירים בעולם, עושרם נבנה על חברות הביטוח שהם הקימו או רכשו בעצמם. לכן, בעוד שהפיכתו לסוכן ביטוח היא התחלה מצוינת, תצטרך לעשות קפיצות גדולות יותר בתעשייה כדי לייצר את העושר שלך.

15. מהנדס

כשזה מגיע למשרות שהופכות אותך למיליארדר, הנדסה היא אחת הקריירות הטובות ביותר שיש. למעשה, מבין האנשים העשירים ביותר בעולם, מחציתם מחזיקים בתארי הנדסה, כולל ג'ף בזוס, קרלוס סלים הלו ולארי פייג'. ובעוד שנראה שהנדסת חשמל ומדעי המחשב הם הבחירות הפופולריות ביותר בקרב העשירים בעולם, הנדסה אזרחית, מכנית וכימית גם היא במקום השני.

להפוך למהנדס, אם כן, נראה צעד חכם למדי, ועם הביקוש למהנדסים בעלייה מתמדת, יש פוטנציאל שכר גדול מאוד שתוכל לנצל לטובתך.

עוד באתר: אתרי אנימה לצפייה ישירה

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק