ofircomputers

איך אני יכול לעשות דף נחיתה משלי?

דפי נחיתה הם אתרי אינטרנט של עמוד אחד עם מיקוד ספציפי. חשוב עליהם ככרטיס ביקור מקוון או עלון עבורך או עבור העסק שלך. באפשרותך להשתמש בהם כדי לקדם או למכור מוצר או שירות, לרשום לקוחות לרשימת הדואר האלקטרוני שלך או פשוט להציע דרך קלה לאנשים להגיע אליך. 

דפי נחיתה יכולים גם להיות חלק ממאמץ שיווקי גדול יותר. מותגים גדולים משתמשים בדפי נחיתה בודדים כדי להתמקד בסוגים שונים של לקוחות. לדוגמה, לאפל יש דף נחיתה לסטודנטים המדגיש את ההצעה החינמית שלהם ל-AirPods וחזרה ללימודים ועוד אחד לבעלי עסקים שמציג כיצד חברות שונות משתמשות במוצרים שלהם. אם יש לך עסק מגוון, באפשרותך להשתמש בדפי נחיתה כדי לכוונן באופן דומה את מאמצי השיווק שלך.

שלא כמו בניית אתר אינטרנט מלא, השקת דף נחיתה נהדר יכולה להיות תהליך מהיר וקל – בתנאי שתשתמש בכלים הנכונים. עם אחד מבוני דפי הנחיתה האלה, אתה יכול לעשות את זה תוך שעות ספורות. האתר שלי לקח ערב אחד.

5 היישומים הטובים ביותר לבוני דפי נחיתה

  • Carrd להכנת דפי נחיתה בחינם
  • ConvertKit להנעת הרשמות לניוזלטר דואר אלקטרוני
  • KickoffLabs לתחרויות וחלוקות
  • Unbounce  עם עסקים קטנים עם תקציב
  • Leadpages  למכירת מוצרים בדף נחיתה

מה צריך לכלול בונה דפי נחיתה?

הקווים בין דפי נחיתה, אתרי אינטרנט של עמוד אחד ואפילו דפים בודדים באתרים גדולים יותר (כמו דפי הנחיתה השיווקיים של אפל) מטושטשים. באופן כללי, דף נחיתה טוב מספר למבקרים מה אתה מציע ויש לו קריאה יחידה לפעולה (CTA) שמבקשת מאנשים להצטרף לניוזלטר שלך לקבלת מידע נוסף, ליצור איתך קשר או פשוט לרכוש את המוצר שלך. הם דרך מצוינת לנצל את מאמצי השיווק שלך על ידי מתן אפשרות ללכוד לידים ולהציג הודעות ממוקדות לקהלים ספציפיים, כמו מבקרים מטוויטר או סטודנטים.

בעוד שאתה יכול לקודד ידנית דף.נחיתה או להשתמש ב- CMS כמו וורדפרס, רוב האנשים יעשו טוב יותר עם משהו פשוט וממוקד יותר. כדי ליצור דפי נחיתה נהדרים בקלות כאשר ברצונך להשיק משהו חדש, עליך:

  • אפליקציה המאפשרת לך לבנות אתרי אינטרנט של דף אחד שקל להתאים אישית ללא קידוד רציני. השימוש ב- CSS צריך להיות תוספת אופציונלית, לא נדרשת.
  • מבחר טוב של תבניות עבור מושגים נפוצים של דף נחיתה. אתה לא צריך להתחיל כל אחד מאפס.
  • דרך לשלב את CTA שבחרת, בין אם ברצונך לאסוף כתובות דוא"ל, לגרום ללקוחות להתקשר אליך או למכור את המוצר שלך שם ולאחר מכן.
  • סוג של ניתוח כדי שתוכל לעקוב אחר אופן הפעולה של מאמצי השיווק שלך.
  • האפשרות להשתמש בתחום מותאם אישית עבור האתר שלך.

כמובן, לבוני דפי הנחיתה הטובים ביותר יש הרבה יותר מחמש תכונות. אלה הם רק חובה. עם האפליקציות הנבחרות שלנו, כל עוד העותק שלך כתוב והתמונות שלך מוכנות לפעולה, אתה אמור להיות מסוגל להשיק דף נחיתה ב-15 דקות בדיוק. תוכל גם לערוך ולחזר תוך כדי תנועה, ועם כמה מהאפליקציות המתקדמות יותר, צור שתי גרסאות שנבדקות זו מול זו כדי לראות מה מתאים ביותר לשיווק ללקוחות שלך.

אזהרה אחרונה: האפליקציות הטובות ביותר צריכות להיות בעלות תמורה טובה לכסף, מה שאומר כדי להפוך את הרשימה שלנו, תג מחיר גדול יותר היה צריך להיות מוצדק על ידי תכונות ספציפיות יותר. כמה אפליקציות פופולריות, כמו Instapage, החמיצו כי הן פשוט יקרות מכדי להמליץ לרוב האנשים.

אתה יכול לבנות אתר משלך במקום?

בוני דפי נחיתה הם כלי נהדר אם אתה באמת רק רוצה לבנות אתר שיווק של עמוד אחד עם CTA ברור. אבל אם אתה יודע שבקרוב תרצה להרחיב אותו לאתר מלא, או אפילו לחנות מקוונת, אז עדיף לך לבנות אתר משלך – גם אם זה רק אחד של עמוד אחד להתחיל.

יש המון אפשרויות נהדרות לבניית אתרים, החל מהיותר ממוקדי עשה זאת בעצמך, כמו התקנת וורדפרס המתארחת בעצמה, וכלה באפשרויות מהירות וקלות לשימוש המבוססות על תבנית שיש להן הרבה במשותף עם בוני דפי הנחיתה שכרגע בדקנו, כמו Wix, Squarespaceו- Shopify.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק