איך להשתמש בטיקטוק במחשב

מדריך איך לצפות בטיקטוק במחשב שלך

איך להשתמש בטיקטוק במחשב? במשך חודשים, לנסות להשתמש בטיקטוק במחשב היה אתגר קשה. נאלצנו להשתמש באפליקציות שולחן עבודה מוזרות או לנסות לכפות דרכים לעקיפת הבעיה עם אמולטורים של Android, אבל היום הזה הגיע לסיומו.

טיקטוק שחררה סוף סוף אפליקציית טיקטוק PC והיא זמינה ישירות בדפדפן. על פי רוב, הפונקציונליות פועלת כמו במכשיר הנייד, אם כי תצטרך לעטוף את הראש סביב פריסת שולחן העבודה, אשר יכול להיות קצת מבלבל בהתחלה. תכונות מסוימות גם מושבתות, אך זוהי התחלה ראשונה נהדרת עבור משתמשי שולחן העבודה.

איך לצפות בטיקטוק במחשב שלך

כדי לגשת טיקטוק במחשב, פשוט לבקר TikTok.com. לאחר שתהיה שם, לחץ על לחצן צפה כעת כדי להתחיל. כעת יש לך גישה ל- TikTok בשולחן העבודה שלך.

ייתכן שתבחין שהפונקציונליות מעט מוגבלת. לא תוכל לחפש תגים או צירופי מילים ספציפיים, אך קיימת דרך לעקיפת הבעיה. אם ברצונך לחפש תג מסוים, פשוט לחץ על סרגל כתובת ה- URL בחלק העליון של הדף והקלד את הכתובת הבאה:

https://www.tiktok.com/tag/KEYWORD-HERE.

למרבה הצער, הפונקציונליות הוגבלה כדי לעודד התקנות נוספות למכשירים ניידים, כך שזו הדרך היחידה לעקיפת הבעיה לדפדף בתגיות המגמה הרגילות כעת.

באפשרותך גם לחפש משתמשים ספציפיים באופן ידני באמצעות כתובת ה- URL הבאה – https://www.tiktok.com/@USERNAMEHERE.

לעת עתה, אלה הן הדרכים העיקריות לעקיפת הבעיה תצטרך להשתמש כדי לגלוש TikTok במחשב שלך. אנו צופים ש- TikTok תגביל את הפונקציונליות במחשב בעתיד הצפוי, כך שעליך לסמן דף זה במקרה שתצטרך לעקוב אחר המדריך שלנו שוב.

כיצד להעלות סרטוני טיקטוק ולגשת לחשבון שלך במחשב

אתה יכול להעלות קטעי וידאו ל- TikTok במחשב דרך האתר הראשי, והפונקציונליות דומה לאפליקציה לנייד כאשר אתה עוקב אחר השלבים שלנו להלן. תחילה, בקר TikTok.com ולחץ על צפה כעת אם עדיין לא עשית זאת.

לאחר מכן, לחץ על לחצן ההעלאה בפינה השמאלית העליונה ולאחר מכן בחר באפשרות הכניסה שבה השתמשת עבור החשבון שלך בעבר. אם אתה חדש בטיקטוק, אתה יכול להשתמש בפלטפורמה חברתית אחרת כמו טוויטר או אינסטגרם כדי להתחבר וליצור חשבון באופן אוטומטי.

אנו ממליצים בחום להוריד תחילה את אפליקציית טיקטוק, ולהגדיר את החשבון שלך שם מכיוון שתהיה לך שליטה רבה יותר באפליקציה עצמה. אתה יכול להוריד את אפליקציית iOS TikTok כאן ואת אפליקציית אנדרואיד כאן.

לאחר שתתחתם, תוכלו להתחיל להעלות סרטונים. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על סרטון ההעלאה בקצה השמאלי העליון של המסך בכל עת כדי להתחיל. אתה תועבר לדף ההעלאה. באפשרותך ללחוץ על בחר סרטון להעלאה שיועבר לדפדפן הקבצים במחשב שלך. נווט לסרטון שברצונך להעלות ולאחר מכן לחץ עליו פעמיים כדי להתחיל להעלות.

חשוב לדעת שהסרטון חייב להיות באורך של פחות מ-60 שניות ורזולוציה של 720×1280 ומעלה. סרטונים שצולמו במצב לאורך תמיד יסתדרו טוב יותר, אבל גם סרטוני נוף יעלו. כאשר וידאו לרוחב נצפה, יהיו להם פסים שחורים מעל ומתחת לסרטון.

בזמן שהסרטון שלך מעלה, יהיו לך כמה אפשרויות לערוך את הכיתוב, לתייג משתמשים ולהוסיף האשטאגים. לחץ על אחד מהסמלים @ או # ותוכל להקליד כדי למצוא תגים.

כאשר תתחיל להקליד, יופיעו הצעות. זה שימושי אם אתה רוצה למצוא האשטאגים פופולריים, כי התוצאות יציגו בדיוק כמה קטעי וידאו TikTok פורסמו עבור כל hashtag.

אולי יעניין אותך גם

  • מה ההבדל בין זיכרון ראשי לזיכרון משני קרא עוד »
  • ארנק אפל לעומת גוגל פיי – מה הכי טוב? קרא עוד »
  • האם מותר להשתמש במחשב נייד בזמן הטעינה קרא עוד »
  • 4 אתרים לשחק קלפים נגד אנשים באינטרנט קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך