ofircomputers

איך ליצור דף נחיתה חינם (באמת בחינם) לקמפיין פרסום

יש הרבה פתרונות דף נחיתה בחינם שם בחוץ, אבל רובם לא גדולים. אינך רוצה להשקיע זמן או כסף בקמפיין שיווקי רק כדי לגלות שדף הנחיתה שלך אינו מניב את התוצאות שציפית להן.

מסיבה זו, בדקתי את כל בוני דפי הנחיתה הגדולים בשוק. בניתי דף נחיתה אמיתי עם כל אחד מהם, כדי לבדוק את פוטנציאל ההמרה שלו. אני אגיד לך אילו בנאים מצאתי כיעילים ביותר, ומאלו מהם אתה צריך להימנע.

ברשימה שלי, תמצא כמה בנאים המשמשים בדרך כלל עבור אתרי אינטרנט מלאים. זה אולי נראה מפתיע – אבל במבחנים שלי, מצאתי אותם להיות נהדר עבור דפי נחיתה גם כן. יתרון מרכזי אחד הוא שאתה יכול להשתמש בהם בחינם כל עוד אתה רוצה, שלא כמו בוני דפי נחיתה ייעודיים אשר בדרך כלל מגיעים עם מגבלת זמן. ל-Wix, למשל, יש תוכנית חינמית נהדרת שכוללת המון תבניות דפי נחיתה המיועדות להמרה.

כללתי גם כמה כלים ייעודיים של דפי נחיתה, יחד עם כמה פלטפורמות שיווק All-in-One. תוכלו למצוא גם כמה אפשרויות בתשלום, כי מצאתי כמה שהיו טובים מכדי לא לשתף. אבל אם אתם מחפשים בונה דפי נחיתה חינמי לחלוטין, הגעתם למקום הנכון.

קצר בזמן? אלה הם בוני דפי הנחיתה החינמיים הטובים ביותר:

  1. Wix – יותר מ-30 תבניות דפי נחיתה חינמיות שנועדו לשפר את שיעור ההמרות שלכם
  2. SITE123 – דרך פשוטה ופשוטה לבנות דף נחיתה מהיר בחינם
  3. Jimdo – מושלם למתחילים הזקוקים לעזרה כדי לבנות, לעצב ולפרסם דף נחיתה יעיל

מה אנו מחפשים בבוני דפי הנחיתה הטובים ביותר

כדי ליצור רשימה זו, התמקדתי בבוני דפי נחיתה עם התכונות הבאות:

  • קלות שימוש: בניית דף נחיתה צריכה להיות תהליך יחסית ללא כאבים. בעוד כמה כלים ברשימה זו הם אינטואיטיביים יותר מאחרים, בסך הכל הם פשוטים למדי.
  • שפע של אפשרויות התאמה אישית: דף הנחיתה שלך צריך להתאים למותג שלך, ובוני אלה מציעים אפשרויות התאמה אישית רבות כדי לשנות גופנים וצבעים, להעלות תוכן ותמונות משלך ועוד.
  • ניתוח מוכלל: תרצה לעקוב אחר הנתונים שלך כדי למדוד הצלחה ולבצע שינויים בקמפיינים עתידיים. לבוני בונים אלה יש כלי ניתוח זמינים.
  • אינטגרציות שיווק בדוא"ל ובמדיה החברתית: בונה דפי נחיתה טוב מקל על שילוב דף הנחיתה שלך בכל הערוצים שהקמפיין שלך פעיל בו. זה יכול להיות באמצעות כלים מובנים או אינטגרציות עם כלי שיווק נפוצים של צד שלישי.
  • מיטוב לשיעור המרה מרבי: בוני דפי הנחיתה הטובים ביותר מציעים תבניות או ערכות לימוד המסייעות בבניית דף נחיתה בעל המרה גבוהה.

בוני האתרים החינמיים הטובים ביותר לדפי נחיתה

מופתע לראות אותי מציע בוני אתרים ליצור דף נחיתה חינם? הרשה לי לשכנע אותך שאלה הם אפשרות טובה.

במחקר ובבדיקות שלי למאמר זה, גיליתי שבוני אתרים היו הרבה יותר קלים לשימוש מאשר בוני דפי נחיתה ייעודיים, כך שיש פחות עקומת למידה ותקבל את דף הנחיתה שלך בשידור חי הרבה יותר מהר. למרות שהם פשוטים יותר, עדיין יהיה לך כל מה שאתה צריך כדי להתאים אישית את דף הנחיתה שלך ולעקוב אחר ההצלחה של הקמפיין השיווקי שלך בתוכנית החינמית.

לא רק זה, אבל בוני אתרים אלה כל יש תוכניות חינם אתה יכול להשתמש כל עוד אתה רוצה, כדי ליצור דפי נחיתה רבים ככל שתרצה. זה לא המקרה עם בוני דפי נחיתה ייעודיים, אשר בדרך כלל להגביל את מה שאתה יכול לעשות בחינם.

1. בטח שמעתם על Wix

עסקים רבים משתמשים בה כדי ליצור את האתרים שלהם בימים אלה. אני שמח לדווח שזה כלי נהדר גם לדפי נחיתה. הוא מציע יותר מ-30 תבניות דף נחיתה בעיצוב מקצועי בחינם,וסביר להניח שתמצא אחת עם התכונות והפריסה הדרושות לך.

עם בונה הגרירה והשחרור האינטואיטיבי, אתה יכול להתאים אישית בקלות את הצבעים, הגופנים, הפריסה, ובדיוק כל דבר אחר – קל לגרום לדף שלך להיראות ולתפקד בדיוק כפי שאתה רוצה.

ישנם כלים מובנים הן לשיווק בדוא"ל והן למדיה החברתית, המאפשרים לכם לעצב את המיילים והפוסטים החברתיים שלכם במסגרת Wix ולאחר מכן לחבר את החשבונות הרלוונטיים שלכם כדי להוציא אותם לפועל. אתם יכולים אפילו ליצור סרטוני מדיה חברתית כדי לפתות לקוחות לבקר בדף הנחיתה שלכם באמצעות יוצר הווידאו של Wix, שמציע תבניות וידאו הניתנות להתאמה אישית.

Wix גם משתלבת כמעט בכל כלי שיווקי מרכזי, כולל MailChimp, Hubspot, ופלטפורמות וניתוח של פייסבוק וגוגל עד.

התוכנית החינמית היא די חזקה, עם גישה לכל האינטגרציות והניתוחים שאולי תזדקקו להם. עם זאת, אתם תהיו תקועים עם מיתוג של Wix ו-Wix בדף שלכם אם תישארו בתוכנית החינמית, וזה שיקול חשוב.

2. SITE123 – דרך פשוטה לבניית דף נחיתה בחינם

מכיוון ש-SITE123 מתמחה באתרים של עמוד אחד, זהו כלי נהדר לשימוש כבונה דפי נחיתה. קל להוסיף קישורי קפיצה לחלקים שונים של הדף, כך שהמבקרים שלך לא יצטרכו לגלול כדי לראות את המידע שהם מחפשים. הדף שלך יכול להיות ארוך ומפורט ככל שתרצה, אך באפשרותך גם לשמור אותו פשוט. 

העורך עצמו הוא מאוד פשוט לשימוש. גם אם זו הפעם הראשונה שבנית דף נחיתה, תוכל להתחבר לאינטרנט בתוך דקות ספורות בלבד. עם זאת, המשמעות של פשטות זו היא שלא תקבלו כל כך הרבה אפשרויות התאמה אישית כמו שתמצאו ב-Wix, או חלק מבוני דפי הנחיתה האחרים ברשימה זו.

עם זאת, באפשרותך להתאים אישית את הצבעים והגופנים שלך (אם כי הבחירה מעט מוגבלת). באפשרותך גם לבחור מבין בלוקי תוכן שעוצבו מראש ולהוסיף אותם בקלות לדף שלך. באפשרותך גם להוסיף רכיבים כגון לחצנים וטפסים.

התוכנית החינמית של SITE123 כוללת מספר תבניות טופס ליצירת קשר המיועדות למגוון יעדים שיווקיים, אך לא ניתן להתאים אותן אישית יותר (למשל על-ידי הוספת שדה נפתח). הוא גם חסר ניתוח ואינטגרציות של צד שלישי לפונקציונליות נוספת (אתה צריך לשדרג לתוכנית בתשלום כדי לקבל גישה לשוק היישומים), כך שהוא הטוב ביותר עבור קמפיינים שיווקיים בסיסיים באמת.

כל זה נאמר, SITE123 הוא עדיין מתמודד חזק אם אתה בלוגר או משווק שצריך בונה דפי נחיתה פשוט ופשוט.

3. Jimdo – לבנות דף נחיתה במהירות

Jimdo מטפלת בחלק גדול מבניין האתר עבורכם, כך שזו אפשרות נהדרת אם אתם מתחילים או ממהרים להתחבר לאינטרנט. אשף יצירת האתרים שלו מציע קטגוריית עסק ותבנית המבוססת על הצרכים שלך. הוא אפילו כותב טקסט לדוגמה מותאם אישית, תלוי אם אתה יוצר אתר עבור אדם או עסק ומה המטרות שלך.

למרות שאין תבניות שתוכננו במיוחד עבור דפי נחיתה, באפשרותך לבחור כל אחת מ-100+ התבניות של Jimdo כדי להתחיל. כל העיצובים מגיבים לנייד ומגיעים במגוון מראה, החל ממינימליסטיים לחלוטין וכלה בצבעים ודימויים מלאי חיים.

העורך עצמו הוא די קל לשימוש – אתה בונה דף על ידי בחירה מתוך פריסות מיני מראש. לא תקבל שליטה יצירתית מלאה, אבל עדיין יש הרבה דברים שתוכלו לעשות כדי לעצב דף נחיתה יעיל, כגון העלאת תמונות, מצגות וסרטונים, הוספת לחצני CTA, טפסי יצירת קשר, קישורים למדיה החברתית ועוד.

Jimdo מציעה תוכנית חינמית נדיבה – אתה מקבל 5 עמודים, רוחב פס של 2GB ונפח אחסון של 500MB. אתה מקבל גם אפליקציה לנייד ותכונות קידום אתרים, כולל תיאורי דף בית של קידום אתרים, כותרת דף הבית ויצירת אינדקס של Google כדי לעזור לך לקבל המרות נוספות. עם זאת, אתה תהיה תקוע עם תחום המשנה והמודעות של ג'ימדו.

אם ברצונך לחבר תחום מותאם אישית ולהוסיף אינטגרציות של ספקים חיצוניים (כגון אפליקציות שיווק בדואר אלקטרוני), יהיה עליך לשדרג לאחת התוכניות בתשלום של Jimdo. תקבל גם גישה ליותר קידום אתרים וכלי שיווק, כגון כתובות URL מותאמות אישית של דפים, תצוגות מקדימות של Google, סטטיסטיקה ורשימות עסקים, אשר ישלחו באופן אוטומטי את דף הנחיתה שלך לאתרי רישום ברחבי האינטרנט.

מהו בונה דפי הנחיתה החינמי הטוב ביותר?

בבדיקת כל כך הרבה בוני דפי נחיתה בחינם, למדתי עד כמה חשוב שיהיו תכונות ואינטגרציות מסוימות כדי לתמוך בקמפיינים השיווקיים שלך – לדוגמה, היכולת להתאים אישית את הטפסים שלך היא יתרון עצום.

SITE123 ייתן לכם דף נחיתה מעוצב היטב תוך דקות ספורות, אך ייתכן שחסרות בו כמה תכונות מרכזיות שיעניקו לכם חוויית קמפיין שיווקית חלקה באמת.

Wix לקחה את ההובלה מבחינת הכי הרבה פיצ'רים במקום אחד, וכבונוס, זה תמיד אחד הכלים הקלים ביותר לשימוש לבניית דפי אינטרנט. עבור רוב הבלוגרים והעסקים הקטנים, זה ישיג את מה שאתה צריך, הכל במקום אחד. אם אתה לא רוצה להיות מוצף בתכונות, אבל אתה עדיין רוצה דף נחיתה יעיל, בונה אתרים פשוט יותר כמו Jimdo עשוי להיות בחירה טובה.

זה לא אומר שבוני דפי הנחיתה החינמיים הפחות חזקים הם רעים: אם יש לך כלי שיווק בדוא"ל או משהו דומה שכבר הוקם ופשוט צריך דף נחיתה בסיסי כדי להתחבר לכלים האלה, כל בונה ברשימה זו יביא לך את מה שאתה צריך.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק