ofircomputers
דף עסק בפייסבוק
Photo by Tobias Dziuba on Pexels.com

איך ליצור דף עסק בפייסבוק ב-7 שלבים

דף עסק בפייסבוק מקל על אנשים לגלות את המותג שלך ולקיים אינטראקציה איתו באופן מקוון. גלה כיצד להגדיר אחד עד כאן.

אם יש לך עסק, אתה צריך דף עסק בפייסבוק. עם 1.82 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום, פייסבוק היא פשוט לא רשת חברתית שאפשר להתעלם ממנה.

אולי זו הסיבה שיותר מ-200 מיליון עסקים משתמשים בשירותים החינמיים של פייסבוק. זה כולל דפים עסקיים – כן, יצירת דף פייסבוק היא דרך חופשית לשווק את העסק שלך.

החדשות הטובות הן, יצירת חשבון פייסבוק לעסק היא די פשוטה, וסביר להניח שכבר יש לך את כל הרכיבים שאתה צריך כדי להתחיל. בוא נצלול פנימה.

מהו דף עסק בפייסבוק?

דף פייסבוק הוא חשבון פייסבוק ציבורי שיכול לשמש מותגים, ארגונים, אמנים ואישי ציבור. עסקים משתמשים בדפים כדי לשתף פרטי קשר, לפרסם עדכונים, לשתף תוכן, לקדם אירועים ומהדורות, ואולי הכי חשוב – להתחבר לקהלים שלהם בפייסבוק.

ניתן לחבר דפים לחשבונות מודעות בפייסבוק ולחנויות פייסבוק.

איך ליצור דף פייסבוק לעסקים

לפני שתוכל להירשם לדף העסק שלך בפייסבוק, עליך להתחבר לחשבון הפייסבוק האישי שלך. אל תדאג – המידע מהחשבון האישי שלך לא יהיה גלוי לציבור בדף העסק שלך.

הסיבה לכך היא פשוט שכל דף עסקי מנוהל על ידי מנהל דף אחד או יותר. המנהלים הם אנשים עם חשבונות פייסבוק אישיים. החשבון האישי שלך פועל כמו המפתח כדי להכניס אותך לדף העסק החדש שלך. אם יש לך חברי צוות שעוזרים לך עם הדף שלך, החשבונות האישיים שלהם גם יבטלו את הנעילה של התפקידים והיכולות הספציפיים שלהם.

לכן, אם עדיין לא נכנסת לחשבון האישי שלך, היכנס עכשיו ולאחר מכן צלל לתוך שלבי יצירת הדף.

שלב 1: הרשמה

לך facebook.com/pages/create.

הזן את המידע העסקי שלך בחלונית מימין. כשתעשה זאת, התצוגה המקדימה של הדף תתעדכן בזמן אמת מימין.

עבור שם הדף שלך, השתמש בשם העסק שלך או בשם שאנשים עשויים לחפש בעת ניסיון למצוא את העסק שלך.

לקטגוריה, הקלד מילה או שתיים המתארות את העסק שלך ופייסבוק תציע כמה אפשרויות. באפשרותך לבחור עד שלוש מההצעות.

לאחר מכן, מלא את השדה תיאור. זהו תיאור קצר המופיע בתוצאות החיפוש. זה צריך להיות רק כמה משפטים (מקסימום 255 תווים).

כשאתה מרוצה מהתיאור שלך, לחץ על צור דף.

שלב 2. הוספת תמונות

לאחר מכן, תעלה פרופיל ותמונות נושא לדף הפייסבוק שלך. חשוב ליצור רושם ראשוני חזותי טוב, לכן בחרו כאן בתבונה. ודא שהתמונות שתבחר יתיישרו עם המותג שלך ויהיו ניתנות לזיהוי בקלות עם העסק שלך.

תחילה תעלה את תמונת הפרופיל שלך. תמונה זו מלווה את שם העסק שלך בתוצאות חיפוש וכאשר אתה מקיים אינטראקציה עם משתמשים. הוא מופיע גם בפינה הימנית העליונה של דף הפייסבוק שלך.

אם יש לכם מותג מוכר, השימוש בלוגו שלכם הוא כנראה הדרך הבטוחה ביותר ללכת. אם אתה סלבריטי או דמות ציבורית, תמונה של הפנים שלך תעבוד כמו קסם. ואם אתה עסק מקומי, נסה תמונה מצולמת היטב של הצעת החתימה שלך. הדבר החשוב הוא לעזור לעוקב או ללקוח פוטנציאלי לזהות את הדף שלך באופן מיידי.

כפי שאנו מסבירים בפוסט שלנו על גדלי התמונה הטובים ביותר עבור כל הרשתות החברתיות, תמונת הפרופיל שלך צריכה להיות 170 x 170 פיקסלים. זה יהיה לחתוך לעיגול, אז לא לשים כל פרטים קריטיים בפינות.

לאחר שבחרת תמונה נהדרת, לחץ על הוסף תמונת פרופיל.

עכשיו הגיע הזמן לבחור את תמונת הנושא שלך בפייסבוק, התמונה הבולטת ביותר בדף שלך.

תמונה זו צריכה ללכוד את המהות של העסק שלך ולהעביר את אישיות העסק או המותג שלך. פייסבוק ממליצה לבחור תמונה בגודל 1640 x 856 פיקסלים.

לאחר שבחרת תמונה מתאימה, לחץ על הוסף תמונת נושא.

לאחר העלאת התמונות, באפשרותך להשתמש בלחצנים בפינה השמאלית העליונה של התצוגה המקדימה כדי לעבור בין תצוגות שולחן העבודה והנייד. השתמש באלה כדי לוודא שאתה מרוצה מאיך שהתמונות שלך נראות בשני הצגים. ניתן לגרור את התמונות בעמודה הימנית כדי להתאים את המיקום שלהן.

כאשר אתה מרוצה מהבחירות שלך, לחץ על שמור.

טה-דה! יש לך דף עסק בפייסבוק, למרות שהוא דליל מאוד.

כמובן, בעוד שהשלד של דף הפייסבוק של העסק שלך נמצא כעת במקום, עדיין יש לך הרבה עבודה לעשות לפני שאתה משתף אותו עם הקהל שלך.

שלב 3. חברו את העסק שלכם ל-WhatsApp (אופציונלי)

אחרי שתלחצו על 'שמור', תראו תיבה נפתחת ששואלת אם אתם רוצים לחבר את העסק שלכם ל-WhatsApp. זה אופציונלי, אבל זה מאפשר לך להוסיף כפתור WhatsApp לדף שלך, או לשלוח אנשים ל-WhatsApp ממודעות פייסבוק.

אם אתם רוצים לחבר את העסק שלכם ל-WhatsApp, לחצו על 'שלח קוד'. אחרת, סגרו את החלון כדי להמשיך מבלי לחבר את WhatsApp. תקבל עוד קופסת פופ-אפ אחת שתשאל אם אתה בטוח. מכיוון שאנחנו מדלגים על זה, לעת עתה, נלחץ על עזוב.

שלב 4: יצירת שם המשתמש שלך

שם המשתמש שלך, שנקרא גם כתובת ה-URL של היהירות שלך, הוא האופן שבו אתה אומר לאנשים איפה למצוא אותך בפייסבוק.

שם המשתמש שלך יכול להיות באורך של עד 50 תווים, אך אל תשתמש בתווים נוספים רק בגלל שאתה יכול. אתה רוצה שזה יהיה קל להקליד וקל לזכור. שם העסק שלך או וריאציה ברורה שלו הוא הימור בטוח.

כדי ליצור את שם המשתמש שלך, לחץ על צור שם משתמש בתצוגה המקדימה של הדף.

הזן את השם שבו ברצונך להשתמש. פייסבוק תודיע לך אם היא זמינה. אם אתה מקבל סימן ביקורת ירוק, אתה טוב ללכת. לחץ על צור שם משתמש.

תקבל אישור מוקפץ. פשוט לחץ על בוצע.

שלב 5: הוספת פרטי העסק שלך

למרות שאתה עלול להתפתות להשאיר את הפרטים למועד מאוחר יותר, חשוב למלא את כל השדות בסעיף אודות בדף הפייסבוק שלך כבר מההתחלה.

מכיוון שפייסבוק היא לעתים קרובות המקום הראשון שלקוח הולך אליו כדי לקבל מידע עליך, חשוב שיהיה לך את כל זה. לדוגמה, אם מישהו מחפש עסק שפתוח עד 9, הוא רוצה לאשר מידע זה בדף שלך. אם הם לא יכולים למצוא אותו, הם בוודאי ימשיכו לחפש עד שהם מוצאים מקום אחר כי הוא יותר קרוב.

למרבה המזל, פייסבוק הופכת את זה לקל מאוד להשלמתו. כל שעליך לעשות הוא לגלול מטה בתצוגת הדף שלך למקטע שנקרא הגדרת הדף שלך להצלחה והרחב את הפריט שנקרא 'ספק מידע והעדפות'.

מלאו את הפרטים המתאימים כאן, החל מהאתר שלכם.

אם העסק שלך פתוח לציבור בשעות מסוימות, הקפד להזין אותם כאן. מידע זה מופיע בתוצאות החיפוש.

אל תשכח להשלים את המקטע הוסף לחצן פעולה.

לחצן הקריאה לפעולה המובנה של פייסבוק מקל מאוד על מתן הצרכן את מה שהוא מחפש ומאפשר לו לקיים אינטראקציה עם העסק שלך בזמן אמת.

לחצן הקריאה לפעולה הנכון יעודד את המבקרים לקבל מידע נוסף על העסק שלך, לקנות, להוריד את האפליקציה שלך או להזמין פגישה.

כדי להוסיף את הקריאה לפעולה, לחץ על התיבה הכחולה שכתוב עליה הוסף לחצן ולאחר מכן בחר איזה סוג לחצן ברצונך.

אם אין ברצונך להשלים את כל השלבים הללו כעת, תמיד תוכל לגשת אליהם מאוחר יותר. בתפריט ניהול דף מימין, פשוט גלול מטה אל ערוך פרטי דף.

אם בכל עת אתה רוצה להעביר את דף העסק שלך בפייסבוק למצב לא מקוון בזמן שאתה עובד על הפרטים, אתה יכול לבחור לבטל את פרסום הדף שלך. מתפריט ניהול דף, לחץ על הגדרות ולאחר מכן על כללי. לחץ על ניראות דף ושנה את המצב לדף שלא פורסם.

בצע את אותם שלבים כדי לפרסם מחדש את הדף כשתהיה מוכן.

שלב 6. יצירת הפוסט הראשון שלך

לפני שתתחיל להזמין אנשים לסמן לייק בדף הפייסבוק של העסק שלך, עליך לפרסם תוכן בעל ערך. אתה יכול ליצור פוסטים משלך, או לשתף תוכן רלוונטי ממובילי מחשבה בתעשייה שלך.

לקבלת השראה, עבור אל הכל על שיווק בפייסבוק.

באפשרותך גם ליצור סוג מסוים של פוסט, כגון אירוע או הצעה – פשוט לחץ על אחת מהאפשרויות בתיבה צור בראש הדף.

ודא שכל מה שאתה מפרסם מציע ערך למבקרים שלך כשהם מגיעים לדף העסק שלך בפייסבוק, כדי שהם יהיו נוטים להישאר בסביבה.

שלב 7. הזמנת קהל

דף העסק שלך בפייסבוק מייצג כעת נוכחות מקוונת חזקה שתגרום ללקוחות ולאוהדים פוטנציאליים להרגיש בנוח לקיים איתך אינטראקציה.

עכשיו אתה צריך לקבל כמה חסידים!

התחל בהזמנת החברים הקיימים שלך בפייסבוק לסמן לייק בדף שלך. לשם כך, פשוט גלול מטה לתחתית התיבה הגדר את הדף שלך להצלחה והרחב את המקטע שנקרא הצג את הדף שלך.

לחץ על לחצן הזמן חברים הכחול כדי להציג רשימה של החברים האישיים שלך בפייסבוק. בחר אילו חברים ברצונך להזמין ולאחר מכן לחץ על שלח הזמנות.

השתמש בערוצים האחרים שלך, כמו האתר שלך וטוויטר, כדי לקדם את הדף החדש שלך. הוסיפו לוגו "עקבו אחרינו" על חומרי הקידום וחתימת הדוא"ל שלכם. אם נוח לך לעשות זאת, אתה יכול לבקש מהלקוחות שלך לבדוק אותך גם בפייסבוק.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק