ofircomputers

איך לקדם אירוע בפייסבוק: מדריך למתחילים

יותר מתמיד, אנשים להוטים שהאירועים יתחילו. והדרך הטובה ביותר לאסוף את אוהדי המותג שלך ולקוחות חדשים היא באמצעות פייסבוק.

לפי פייסבוק, 35 מיליון אנשים צופים באירוע ציבורי מדי יום ביומו. עם תפוצה זו ותכונות הפילוח הקלות להפליא של פייסבוק, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לקידום האירוע שלך.

אבל הקושי הוא שיש דרכים רבות לקדם את האירוע שלך באמצעות פייסבוק. אתה יכול ליצור דפי אירוע בפייסבוק, מודעות של אירועים בפייסבוק, דף של מותג או חשבון של אדם.

ככלל, עליך 'לשלם כדי לשחק' בפייסבוק, כלומר מודעות של אירועים בפייסבוק יהיו חיוניות.

בין אם האירוע שלך מקוון, פנים אל פנים או שילוב היברידי, שקול את הדרכים הבאות ליצירת באז נוסף סביב האירוע שלך.

אני ממליץ להזמין את שירותי שיווק בפייסבוק של חברת קרית טק

מה זה אירועי בפייסבוק?

לפני שתיצור מודעת אירועים בפייסבוק, סביר להניח שתרצה ליצור אירוע בפייסבוק. זה יכול להיווצר על ידך כפרט או על ידי דף העסק שלך.

אירועי פייסבוק יכולים להיות פנים אל פנים או וירטואליים. הם יכולים להיות כמעט כל סוג של פעילות. מאירועים עסקיים לאירועי ספורט ועד לאירועי גיוס כספים, האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות.

צור את האירוע בפייסבוק כדי לתאר על מה האירוע, מתי הוא מתרחש והיכן. הוסף תמונות ופוסטים רגילים כדי להפוך את זה ליותר מסקרן למשתתפים פוטנציאליים.

אירועים הם משאב מדהים מכיוון שהם חופשיים לשימוש ומציעים מגוון תכונות כדי להגביר את הנוכחות, מכירת הכרטיסים, התקשורת והארגון.

לאחר שיצרת דף אירוע בפייסבוק, אתה יכול לקדם את האירוע על ידי יצירת מודעת אירוע בפייסבוק ישירות בדף האירוע, באמצעות דף עסקי בפייסבוק או חשבון של אדם.

מודעות של אירועים בפייסבוק הן מה שאתה משתמש בו כדי לקדם את האירוע שלך בפייסבוק. הם עוזרים לך להגביר את המודעות, לבקש אישורי הגעה ולמכור יותר כרטיסים ישירות בפייסבוק.

שלבים לקידום האירוע העסקי שלך בפייסבוק

יש שתי דרכים ליצור מודעת אירוע בפייסבוק – ממנהל המודעות של פייסבוק או ישירות מדף הפייסבוק של אדם.

אתה יכול ליצור מודעה עם כפתור 'מעוניין' או לחצן 'קבל כרטיסים'.

לפני שאתה קופץ ליצירה וקידום של מודעות האירועים שלך בפייסבוק, תרצה ליצור דף אירוע, שיכול לשמש כדף נחיתה לאירוע שלך.

יצירה ומיטוב של דף האירוע שלך

אולי זה נראה מובן מאליו, אבל האירוע שלך יהיה מוצלח ביותר אם תתחיל במטב את דף האירועים בפייסבוק. בחרו תמונת נושא בגודל 1920×1080 פיקסלים. תמונת הנושא שלך אמורה להרגיש מרגשת וברורה.

2. הקפידו לבחור שם אירוע קצר ובלתי נשכח. על פי צוות האירועים של פייסבוק, אירועים עם שמות ארוכים יותר נוטים לבצע גרוע יותר בפלטפורמה. אחת הסיבות לכך עשויה להיות ש-54% מכלל המשתמשים משתמשים בפייסבוק רק דרך מכשיר נייד – כותרים ארוכים יותר בדרך כלל לא ייראו טוב במסכים קטנים יותר.

3. הוסף מידע שיעזור לפייסבוק לשתף את האירוע שלך. במקטע 'אודות', הרחב על מטרת האירוע, התאריך והשעה. כלול קישור לכלי רישום האירועים שלך. לפייסבוק יש אלגוריתם שימליץ על אירועים למשתמשים בהתבסס על מספר גורמים. חשוב שמארגני האירוע יזינו את המידע הנכון לגבי המיקום שבו האירוע מתקיים ומתי הוא מתחיל כדי שהאלגוריתם יוכל לקדם את האירוע.

4. צור דיון סביב האירוע שלך. חשוב ליצור דיון סביב האירוע שלך מכיוון שאירועים ציבוריים מעל גודל מסוים אינם יכולים עוד לשלוח התראות לרשימת האנשים המעוניינים כולה. במקום זאת, עדכן משתתפים באמצעות ההזנה 'דיון'.

5. הקפד גם לבחור את קטגוריית האירוע המתאימה. קטגוריות פופולריות כוללות: כנסים, פסטיבלים, מפגשים וקונצרטים.

6. הזמינו חברים לאירוע שלכם. בפינה השמאלית העליונה, יש כפתור 'הזמן'. כשתלחץ על זה, פייסבוק תציג בפניך רשימה של קבוצות וחברים מוצעים להזמין. נטר מי מגיב להזמנה באמצעות סרגל נתוני השימוש בצד השמאלי של דף האירוע שלך.

7. הוסף אירוע לדף החברה שלך. פייסבוק מקלה עליך להוסיף את האירוע לדף החברה שלך, שם תוכל לקדם את ההתכנסות באמצעות מודעות של אירועים בתשלום בפייסבוק. לחץ על '…' ובתפריט הנפתח, תראה את האפשרות להוסיף אותו לדף.

השתמש בדף חברה כדי לקדם את האירוע

בעוד שדף פייסבוק יבוא וילך (דפי אירועים אינם רלוונטיים לאחר התרחשות האירוע) לדף חברה צריך להיות קהל מעריצים ותיק.

משווקי אירועים צריכים להשתמש בדפי חברת פייסבוק כדרך לקדם אירוע קרוב לקהל של אנשים שכבר מתעניינים בשירותים או במוצרים שהחברה מספקת.

באפשרותך להפוך את לשונית האירועים לנגישה בחלק העליון של דף העסק שלך. בדרך זו אנשים שאוהבים את הארגון שלך יכולים ללחוץ בקלות על הכרטיסיה אירועים כדי לראות מה עומד לקרות ומה כבר עבר.

ערוך את הכרטיסיות על-ידי לחיצה על "עוד" ולאחר מכן על "ערוך כרטיסיות" בדף העסק שלך. פייסבוק מספקת תבניות הצורה שבהן הכרטיסיות זמינות עבורך. באפשרותך לערוך אותם באמצעות הבוררים הדו-מצביים שלהלן.

לקדם אירועים באמצעות מודעות אירוע בפייסבוק

אתה יכול לקדם אירוע ישירות מדף העסק שלך על ידי לחיצה על "קדם" בפינה השמאלית העליונה של הדף.

יינתנו לך האפשרויות הבאות:

אתה יכול לקדם אירוע ישירות מדף העסק שלך על ידי לחיצה על "קדם" בפינה השמאלית העליונה של הדף.

כשתבחר באפשרות 'קדם אירוע', תוכל למלא את המידע עבור הקריאייטיב וההעתקה של המודעה. תוכל גם לבחור את הקהל שאתה רוצה לפלח ולהגדיר את התקציב היומי שלך. תוכל גם לזהות את משך הקמפיין. זכור לתת לקמפיין כמה שבועות כדי שהרבה אנשים יראו את הקידום.

לאחר מכן, לחץ על 'קדם עכשיו'. זה כל כך פשוט.

פרטים על מודעות אירועים בפייסבוק

כשמדובר בקידום אירוע, על היזמים לזכור סטטיסטיקה שהוזכרה בעבר:

98% ממשתמשי פייסבוק הפעילים ניגשים לרשת המדיה החברתית במכשיר נייד.

משמעות הדבר היא שאם היזמים מקווים למקסם את מאמצי המודעות, קמפיינים של מודעות חייבים להיראות מושלמים במכשירים ניידים. התמונות צריכות להיות ברורות, עוצמתיות ומלוות בעותק "בעל יכולת הקשה".

ממשיכים הלאה…

ישנם שישה סוגים שונים של פורמטי מודעות בפייסבוק:

  1. צילום: Leverage העוצמה של תמונות מושכות את העין כדי לקבל יותר תשומת לב למותג האירוע שלך ולהעלות את המודעות למוצר או – במקרה זה – לאירוע.
  2. וידאו: צור מודעות סרטון במקרי שימוש שונים: סרטונים מושכי תשומת לב מהירים, סרטוני טופס ארוכים יותר וסרטוני CTA קדימה שיכולים לדחוף אדם בהמשך מחזור המכירות.
  3. קרוסלה: קבץ עד 10 תמונות או סרטונים בתוך מודעה אחת – שכל אחת מהן יכולה להכיל קישור משלה למקום אחר. זה נהדר להדגשת דוברים שונים, מפגשים או נותני חסות לאירועים.
  4. מצגת שקופיות: שלב תמונות, הנפשה וטקסט כדי לספק חוויית מודעות עשירה אך קלה משקל. מודעות אלה זולות יותר ממודעות סרטון רגילות ומתפקדות היטב גם בחיבורי אינטרנט המחוברים בצורה גרועה.
  5. אוסף: מודעות אוסף מצמצמות את הגשר בין אנשים לבין מוצר או שירות. עם מודעת אוסף, אתה יכול להציג (ולמכור אירועים) הצעות מוצרים שונות או היבטים שונים של הצעה אחת.
  6. שליח: מודעות Messenger מופעלות בין השיחות באפליקציית Messenger לנייד של פייסבוק.

לחצני קריאה לפעולה: יש כמה פונקציות פרסום שפייסבוק יכולה לתמוך בהן כדי לעזור למארגנים לקדם אירוע, עם לחצני קריאה לפעולה מרובים.

חלק מן הנפוצים ביותר הם 'למידע נוסף', 'הזמן עכשיו', 'הירשם', 'קנה עכשיו' או יותר, בהתאם ליעדים העסקיים שלך הקשורים לקמפיין. אתה יכול גם להפנות אנשים לדף רישום האירועים שלך.

דרכים חלופיות לקידום אירוע של פייסבוק

אם אתה עובד עם שותף כדי לתכנן ולשווק אירוע, שקול לנצל את השפעת פייסבוק של השותף שלך כדי לעזור ליצור באזז ולהגדיל את ההרשמות.

בדף האירוע בפייסבוק, למארגן יש את היכולת להוסיף "מארחים". פעולה זו תאפשר לחברות מארחות להוסיף את האירוע למודול האירועים והכרטיסיה שלהן בפייסבוק (כפי שפורט לעיל).

טקטיקה זו יעילה ביותר כאשר למארח שותף יש קהל מבוסס שכבר עוקב אחר לוח האירועים של המארחים השותפים. הוספת מארחים שותפים היא טקטיקה נהדרת עבור אלה המארחים אמנים באירוע.

לעתים קרובות, פסטיבלי מוזיקה גדולים או קונצרטים יוסיפו מארחים שותפים, כך שיהיה קל יותר למארגנים להגיע למעריצים שעשויים להתעניין.

ניווט
טכנאי מחשבים
גיבוי בבית
גיבוי בבית
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק