ofircomputers

אילו נתונים יש לגוגל עליך וכיצד למחוק אותם?

אחת הסיבות העיקריות לפופולריות של גוגל בקרב משתמשי אינטרנט היא איך נראה שהיא יודעת בדיוק מה אתה צריך. בין אם זה החדשות או המלצות המלון, גוגל נותנת לך את מה שאתה רוצה ללא יוצא מן הכלל. אבל, איך? דרך הנתונים, יש לו עליך, כמובן. גוגל אוספת מידע על המשתמשים שלה – זוהי עובדה ידועה שגורמת לכולם לפקפק בפרטיות של משתמשי גוגל. אילו נתונים יש לגוגל עליך? ואיך אתה יכול למחוק אותו? הצוות שלנו מפרת' כאן כדי לתת לך את התשובות.

מה גוגל יודע עליך?

לחשבון Google שלך יהיה מידע שסיפקת מרצון וחלקם שגוגל אספה מבלי שתבין זאת. האם אתה רוצה לראות את זה? ראשית, פתח דפדפן אינטרנט. לאחר מכן הקלד "myaccount.google.com". כדי לדעת את כל המידע האישי שיש לגוגל עליך, לחץ על "מידע אישי" בחלונית הימנית. אתה תמצא את השם שלך, D.O.B, הודעות דוא"ל מחוברות ומספרי טלפון, התאריך ששינית את הסיסמה שלך וכו ', כאן. אם אתה רוצה לחפור עמוק יותר, לחץ על הלשונית "פרטיות והתאמה אישית".

כיצד למחוק את הנתונים שיש לגוגל עליך

הסעיף "פרטיות והתאמה אישית" יאסוף את כל הנתונים ש-Google אספה מאז שהתחלת להשתמש בחשבון. "הגדרות ההיסטוריה" מחולקות לפעילות אינטרנט ואפליקציות, היסטוריית מיקומים והיסטוריה של YouTube. כל היסטוריית הגלישה שלך, חיפושים בגוגל, היסטוריית YouTube, פעולות Google Assistant וכו ', מאוחסנים כאן. היסטוריית המיקומים תוצג תחת האפשרות "ציר זמן". באפשרותך להציג את הפרטים של כל אחד ממקטעים אלה על-ידי לחיצה והרחבה שלהם.

1. פעילות באפליקציה

סעיף זה מכסה את היסטוריית החיפוש שלך מהרגע שנכנסת ל- Google. אם תפתח אותו, תוכל לראות את הרשומות של כל הדפים שבהם ביקרת, את מסמכי Google שפתחת, את האפליקציות שבהן אתה משתמש באנדרואידים שלך ואפילו את פקודות Google Assistant שבהן השתמשת. כל הפעולות שתעשו באינטרנט לאחר החתימה על מוצר של Google יירשמו כאן.

לחץ על "שמירת פעילות" וכבה את "פעילות האינטרנט והאפליקציה" כדי להשהות את תהליך שמירת הפעילות המקוונת שלך. למחיקת כל רשומות הפעילות שלך גלול מטה ולחץ על "מחק". באפשרותך למחוק את כל המידע שנשמר מהשעה האחרונה, מהיום האחרון, מטווח מותאם אישית או מכל הזמנים. קיימת גם אפשרות למחוק באופן אוטומטי נתונים שגילם עולה על השעה שציינת. כדי לעשות זאת, לחץ על "הגדר מחיקות אוטומטיות".

2. היסטוריית יוטיוב

היסטוריית YouTube כוללת את סרטוני YouTube שצפית בהם ואת שאילתות החיפוש שלך ב- YouTube. בדומה לשני המקטעים האחרים, באפשרותך להשהות את היסטוריית YouTube ולהגדיר פקודות מחיקה אוטומטית כאן. השתמש באפשרות "סנן לפי תאריך" כדי להציג את פעילויות YouTube שלך. באמצעות אפשרות זו והאפשרות "מחק" לצדה, תוכל למחוק את היסטוריית השעון והחיפוש שלך ב- YouTube. האפשרות "מחק פעילות לפי" תאפשר לך גם למחוק נתוני YouTube לפי שעה, יום, טווח מותאם אישית או כל הזמן.

3. היסטוריית מיקום

כפי ששמו מרמז, היסטוריית המיקום שומרת את הפרטים של מקום הימצאו שלך לאורך זמן. הנתונים במקטע זה נאספים מכל ההתקנים שאליהם אתה מחובר כאשר מעקב אחר מיקום זמין.

בדומה לפעילות אינטרנט ואפליקציה, באפשרותך "להשהות" את היסטוריית המיקומים. תכונת המחיקה האוטומטית זמינה גם כאן. באפשרותך להציג את כל פרטי המיקום השמורים על-ידי בחירה באפשרות "נהל פעילות". ניתן לעיין לפי חודש, לפי שנה או לפי תאריך. בתחתית, תמצא רשימה של המקומות בהם ביקרת לעתים קרובות ביותר.

ניתן לנקות פריט לפי פריט או בכללותו, בהתאם לאופן שבו ברצונך לעשות זאת. כדי למחוק ערך בודד:

  • בחר את התאריך בחלונית הימנית.
  • מהמיקומים המפורטים, הקש על שלוש הנקודות לצד הנקודה שברצונך למחוק ובחר "הסר עצירה מיום". באפשרותך למחוק רשומות של יום על-ידי בחירת התאריך ולחיצה על פח האשפה.
  • אם ברצונך למחוק את כל היסטוריית המיקומים, בחר "כל הזמן" ברשימת השנה ובחר את סמל פח האשפה בצד השמאלי התחתון של המפה.
  • סמן את התיבה לצד "אני מבין ורוצה למחוק את כל היסטוריית המיקומים" ובחר "מחק היסטוריית מיקום".

טכנאי מחשבים בחיפה והסביבה

תחת "נתונים מאפליקציות ושירותים שבהם אתה משתמש", תקבל את המידע של כל האפליקציות והשירותים שיש להם גישה למידע שלך. על-ידי עיבוד הרשימה והרחבת כל אחד מהם, תוכל להסיר את הגישה אליו. באפשרותך גם למחוק את חשבון Google שלך על-ידי גלילה מטה לאפשרויות נוספות ובחירה באפשרות "מחק את חשבון Google שלך".

בעוד שאתם רואים כמה נתונים יש לגוגל עליכם, יש דרכים רבות להגביל את לגימה של הנתונים של גוגל. אתה יכול לצאת מ- Google בדפדפן Chrome שלך, לכבות מעקב אחר מיקום במכשיר ה- Android שלך. ניתן גם להשתמש במצב בעילום שם בעת גלישה. אבל כשמדובר ללמוד אילו נתונים יש לגוגל עליך ולמחוק אותם, דף חשבון Google שלך הוא המקום ללכת אליו. אם אתה זקוק למידע נוסף על בעיות אבטחת אינטרנט או אבטחת סייבר, צור איתנו קשר

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק