ofircomputers

אילו תוכנות להתקין במחשב נייד חדש?

יש לך מחשב חדש? להלן התוכנה החיונית של Windows 10 הדרושה לך בעת הגדרת מחשב חדש.

בין אם רכשת זה עתה מחשב חדש או התקנת מחדש את Windows, סביר להניח שתפעיל היא התקנת אפליקציות. אמנם יש עשרות תוכניות Windows מדהימות, לדעת אילו מהם הם תוכנה חובה עבור Windows 10 עושה הגדרת התקנה חדשה קלה יותר.

ללא סדר מסוים, בואו לעבור דרך אפליקציות חיוניות עבור Windows 10 שכולם צריכים להתקין מיד, יחד עם כמה חלופות.

1. דפדפן אינטרנט: גוגל כרום

באופן לא מפתיע, Google Chrome הוא עדיין הבחירה המובילה בדפדפן שלנו. זה סופר מהיר, כולל נוחות קטנה כמו לתת לך לחפש באופן מיידי Google עבור תמונה, ויש לו ספרייה עצומה של הרחבות Chrome. תוסיפו סנכרון בפלטפורמות חוצה שמאפשרות לכם לפתוח את כרטיסיות שולחן העבודה בטלפון ולהיפך, ויש לכם דפדפן פנטסטי לכל מטרה.

עם זאת, כרום אינו נטול פגמים. הרבה אנשים רוצים להימנע מהמעקב המתרחב של גוגל בכרום, והוא זולל הרבה זיכרון RAM. אבל החדשות הטובות הן שיש לך שפע של דפדפנים פנטסטיים אחרים לבחירה, כמו פיירפוקס ואופרה.

אפילו Microsoft Edge המובנה מבוסס כעת על כרום, אז נסו אותו אם אתם מעדיפים את הגישה של מיקרוסופט על פני זו של גוגל.

2. אחסון בענן: גוגל דרייב

אם תבחרו רק שירות אחד של אפליקציות ענן, Google Drive הוא זה שעליכם להתקין. הוא מציע 15GB של אחסון חינם, אשר משותף על פני חשבון Google שלך עם תמונות Google ו Gmail מדי. מהפך וידאו של היום

Google Drive מציעה אפליקציה לכל פלטפורמה גדולה, כך שתוכלו לקחת את הקבצים שלכם לכל מקום. בנוסף לסינכרון קבצים שאתה מציב בתיקיה הייעודית Google Drive, אפליקציית שולחן העבודה מקלה על גיבוי תיקיות במחשב ובמכשירים חיצוניים.

זה גם סופר קל לשתף קבצים עם אחרים, ובנוסף השירות משחק היטב עם חבילת הפרודוקטיביות של גוגל. בין אם אתה משתמש בו כחלק מתוכנית הגיבוי שלך, ככונן הבזק בענן, או להגדרת תיקיות משותפות עם אחרים, Google Drive הוא בחירה חיונית של אפליקציית Windows 10.

בשילוב עם OneDrive שמגיע מובנה ב- Windows 10 או בספק אחסון ענן פנוי אחר , באפשרותך לקבל שטח אחסון רב ולהפריד את הקבצים שלך באופן לוגי לפי שירות

3. מוזיקה: ספוטיפיי

לפני שנים, האזנה למוזיקה בשולחן העבודה שלך פירושה ייבוא וארגון קפדני של אוסף של MP3s. זה כבר לא המקרה; שירותי הזרמת מוזיקה מבטלים את הצורך ברכישת אלבומים בודדים פיזית או דיגיטלית.

ישנם שירותי הזרמת מוסיקה רבים בשוק, אבל אנחנו חושבים הבחירה החיונית עבור Windows 10 הוא Spotify. התוכנית החינמית הנתמכת על ידי פרסומות מאפשרת לכם להאזין לכמה מוזיקה שתרצו, ויש כמה תוכניות Spotify Premium ששוות את זה למאזינים נלהבים. Spotify היא גם ביתם של מאות פודקאסטים, מה שהופך את הכל זמין במקום נוח אחד.

לספוטיפיי יש גם אפליקציית Windows ייעודית, בניגוד לחלק מהמתחרים שלה. עם זאת, אם אתם כבר מושקעים במערכת אקולוגית אחרת, Apple Music או YouTube Music עשויים להיות בחירה טובה יותר עבורכם.

4. ליברהאופיס

רוב הסיכויים שתזדקק לכלי שיאפשר לך לעבוד עם מסמכים, גליונות אלקטרוניים ומצגות בשלב מסוים. אתה עשוי לחשוב שתשלום עבור Microsoft Office הוא הדרך היחידה לעשות זאת, אך זה רחוק מהאמת.

אף משתמש Windows לא צריך ללכת בלי ליברהOffice. זוהי חבילת משרדים חינמית ועוצמתית לחלוטין הכוללת חלופות ל- Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Access ועוד. ברגע שתתרגל לכמה הבדלים אסתטיים קטנים ממשרד MS, אתה תטוס דרך העבודה שלך עם LibreOffice.

שים לב כי OpenOffice, חלופה שפעם הייתה פופולרית, הוא בעצם מת עכשיו. אם אתה לא רוצה להשתמש LibreOffice, נסה FreeOffice. אתה יכול להשתמש גם באפליקציות אינטרנט כמו Word Online או Google Docs, אבל אנחנו מתמקדים בהורדות מלאות של שולחן העבודה כאן.

5. עורך תמונות: Paint.NET

בין אם אתה רוצה לנסות את היד שלך על מניפולציה בסיסית של תמונה, צריך דרך לטשטש מידע רגיש בצילומי מסך, או רוצה לרטש תמונות ישנות, לכולם צריכה להיות תוכנית לעריכת תמונות מותקנת. Photoshop הוא תקן הזהב לכך, אבל יש שפע של כלים בחינם כי הם נגישים יותר.

Paint.NET היא אפליקציית Windows חובה לצרכי עריכת התמונות שלך. הוא חזק בהרבה מ-Microsoft Paint, אך אינו מציף אותך בהמון כלים מבלבלים. באפשרותך לטשטש בקלות חלקים מתמונה, תמונות ברמה אוטומטית כדי לגרום להן להיראות טוב יותר ולהוסיף טקסט וצורות לתמונות שלך בכמה לחיצות בלבד. שפע של תוספים מאפשרים לך להרחיב את הפונקציונליות שלה,

6. אבטחה: Malwarebytes נגד תוכנות זדוניות

Windows 10 כולל את Windows Defender, שהוא אנטי וירוס מספיק טוב עבור רוב המשתמשים. עם זאת, מומלץ לשמור על תוכנית אבטחה משנית מותקנת.

בשביל זה, אתה לא יכול לנצח Malwarebytes. הגרסה החינמית מאפשרת לך לסרוק את המערכת שלך לאיתור תוכנות זדוניות שהאנטי וירוס שלך עשוי שלא לתפוס. עבור פתרון אבטחה מעורב רב עוצמה, שדרוג ל- Malwarebytes Premium שווה את העלות.

7. נגן מדיה: VLC

הודות לכל היותר בכל תוקף של YouTube, אתה כנראה לא צופה בסרטונים מקומיים לעתים קרובות מדי. עם זאת, כולם עדיין צריכים לשמור נגן וידאו מוצק סביב על שולחן העבודה שלך כאשר אתה צריך להפעיל קבצי מדיה באופן מקומי. גם אם זה לא אחד הדברים שאתה חושב להוריד במחשב חדש מיד, זה יהיה שימושי יום אחד.

עבור משימה זו, שום דבר לא מנצח VLC Media Player, אשר אורז המון תכונות והוא מסוגל לשחק כמעט כל פורמט וידאו ושמע שניתן להעלות על הדעת. ייתכן שלא תוציא אותו לעתים קרובות, אך תן ל- VLC הורדה בעת הגדרת המחשב. תחסוך לעצמך את הטרחה של התעסקות עם רכיבי Codec של וידאו או שימוש ב- QuickTime, שאינו נתמך עוד עבור Windows.

8. צילומי מסך: ShareX

צילום מסך ב- Windows שימושי לכל דבר, החל מלכידת רגעים מצחיקים וכלה ברשומה של מידע חשוב. כלי החותך הבסיסי והאפליקציות 'חיתוך ושרטוט' מספקות רק ערכת תכונות של barebones, כך שאתה זקוק למשהו טוב יותר בחבילת אפליקציות Windows החיוניות שלך.

לא תמצאו כלי צילום מסך חינמי רב עוצמה יותר מ-ShareX. עם טונות של שיטות לכידה, עורך מובנה מוצק, היכולת להפעיל צעדים אוטומטיים לאחר צילום מסך, וכלים נוספים כמו תופס צבע וסרגל, ל- ShareX יש ערכת תכונות מרשימה ללא עלות.

אם ShareX מכריע אותך, נסה את PicPick במקום זאת. זה קצת יותר פשוט, אבל לא מתפשר על תכונות.

9. דחיסה ומיצוי קבצים: 7-Zip

Windows כולל תמיכה מקורית בקבצים פשוטים עם רוכסן, אך כל דבר מעבר ליסודות דורש כלי רב עוצמה יותר. למרות שזו אינה קטגוריית התוכנה המרגשת ביותר, מחלץ קבצים הוא עדיין יישום חובה למחשב, כך שתוכל לעבוד עם כל סוג של קבצים המאוחסנים בארכיון שאתה עלול להיתקל בו.

7-Zip הוא תקן הזהב עבור אפליקציות דחיסה וחילוץ קבצים. הוא קטן ומתקין תוך שניות, קל לשימוש, ואינו מפריע לך כשאתה לא משתמש בו. אלה הזקוקים לתכונות מתקדמות עדיין ימצאו אותם ב-7-Zip.

החיסרון היחיד של 7-Zip הוא המראה המיושן שלה. אם אתה לא יכול להתגבר על זה, תסתכל על PeaZip, שהוא כלי דומה עם ממשק הרבה יותר אטרקטיבי. כך או כך, אתה בהחלט לא צריך לשלם עבור כלים כמו WinRAR.

10. העברת הודעות

רוב הסיכויים שאתה משתמש לפחות בשירות הודעות אחד כדי לשמור על קשר עם החברים שלך במהלך היום. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, אין סיכוי שנוכל לבחור את שירות ההודעות הטוב ביותר, כי הכל תלוי במה שהחברים שלך משתמשים. אז למה לא שכולם יהיו במקום אחד?

Rambox הוא הבחירה שלנו עבור אפליקציית ההודעות הטובה ביותר ב- Windows. הוא מאפשר לך להוסיף חשבונות מעשרות שירותי הודעות פופולריים, כולל WhatsApp, Facebook Messenger, סקייפ, טלגרם, GroupMe, Hangouts, Discord ועוד רבים.

האפליקציה פשוט מוסיפה כרטיסיה חדשה עבור כל שירות שבו אתה משתמש, ומאפשרת לך לעמוד בקצב של כל קבוצה בחלון אחד. הוא כולל כמה תכונות נוספות שהופכות אותו לשימושי יותר מאשר פתיחת אפליקציות אלה בדפדפן שלך, ובאפשרותך לסגור בקלות תוכנית אחת כשמגיע הזמן להתמקד.

בעוד שלתוכנית החינמית של Rambox יש כמה מגבלות, היא מציעה יותר בחינם מאשר מתחרים כמו פרנץ.

11. קליפ

מנהל לוח הוא יישום חשוב של Windows מכיוון שהוא חוסך לך זמן רב. במקום להיות מסוגל לשמור פריט אחד בלבד בלוח של המחשב שלך בבת אחת, מנהלי הלוח מאפשרים לך לעקוב אחר עשרות הערכים האחרונים שהעתקת.

ClipClip הוא מנהל לוח נהדר של Windows 10 לשימוש. בנוסף לרישום מה שאתה מעתיק, האפליקציה גם מאפשרת לך להצמיד קטעים תכופים לגישה נוחה, וליצור תיקיות להדבקה קלה של טקסט משומר כמו כתובות, תגובות בדואר אלקטרוני ודומות.

האפליקציה אינה מציפה אותך באפשרויות, אך מאפשרת לך לכוונן את המקשים החמים שלה, להשבית את ניטור הלוח בעת הצורך ולבחור ממה האפליקציה מתעלמת. הוסף אותו לרשימת תוכנות Windows הבסיסיות שלך ולעולם לא תצטרך לדאוג שוב לניהול הלוח של המחשב.

12. מנהל הסיסמאות

זה לא אפשרי מבחינה אנושית ליצור סיסמאות חזקות עבור כל חשבון ולזכור את כולם. לכן אתה צריך מנהל סיסמאות. זהו שירות מאובטח שיוצר עבורך סיסמאות טובות ונועל אותן מאחורי סיסמת מאסטר אחת, שהיא היחידה שאתה צריך לזכור.

Bitwarden הוא מנהל הסיסמאות החינמי הטוב ביותר ואחת מפיסות התוכנה החשובות ביותר שתוכלו להוריד. בנוסף לאפליקציית שולחן העבודה, יהיה עליך להתקין את ההרחבה Bitwarden בדפדפן שבחרת כדי למלא סיסמאות באופן אוטומטי בקלות. פעל לפי המדריך המלא שלנו כדי להתחיל עם מנהל סיסמאות כדי ללמוד כיצד להתחיל.

13. גיבוי

גיבוי המחשב שלך הוא חיוני, שכן יש רק אסון טבע, פריצה או התקפה זדונית יכול למחוק את כל הקבצים במחשב שלך. אינך רוצה לאבד את כל המסמכים, התמונות והקבצים האחרים שלך ועליך להתחיל מאפס.

אנחנו אוהבים את Backblaze כשירות גיבוי חיוני עבור Windows 10. תמורת כמה דולרים בחודש בלבד, השירות מגבה את כל מה שיש במחשב שלך, כמו גם את כל הכוננים החיצוניים שאתה מחבר, לענן Backblaze. אתה לא צריך לדאוג לגבי בחירת מה מקבל מגובה, ואין גבולות לגודל הגיבוי שלך או.

למרות שזו האפליקציה היחידה ברשימה זו שאין לה אפשרות חינמית, כדאי לשלם עבור גיבוי. אם אי פעם איבדת את כל הקבצים שלך, האפליקציה תשלם על עצמה ברגע.

14. ניהול אחסון

כולם יודעים את הטרחה של שטח אחסון הולך ואוזל. לכן אחת האפליקציות האחרות שעליך להתקין בכל מערכת Windows היא מנתחת דיסקים.

TreeSize Free היא דרך פשוטה לגלות מה תופס מקום במחשב שלך. כל שעליך לעשות הוא לפתוח אותו ולהגיד לו איזה דיסק לסרוק, וזה יסדר את כל התיקיות במחשב בהתבסס על כמה גדול הם. לאחר מכן באפשרותך לראות את הקבצים הגדולים ביותר במחשב ולנקוט פעולה כדי למחוק או להעביר אותם בהתאם.

אל תבזבז זמן בניסיון לצוד תיקיות באופן ידני ולמצוא קבצים גדולים – תן לכלי חיוני זה לעשות זאת עבורך.

15. סקריפטים

אם ברצונך להפוך יותר לאוטומטי יותר במחשב שלך, AutoHotkey הוא משהו שעליך להוריד. זהו כלי Scripting מותאם אישית המאפשר לך להגדיר פקודות משלך, מה שהופך אותו שימושי כמו כל מה שאתה יכול לחלום.

כדוגמאות ספורות בלבד, באפשרותך ליצור הרחבת טקסט מהירה, לאפשר תיקון טעות דפוס אוטומטי, לעקוף מקשי לוח מקשים מסוימים וליצור פקודות מאקרו כדי לבצע מספר פעולות עם כמה הקשות מקשים.

טכנאי מחשבים בחיפה מחיר

אפליקציות חובה עבור כל מחשב Windows 10

בדקנו אפליקציות חיוניות עבור Windows 10 שכולם צריכים להתקין מיד, וכמעט כולן בחינם. אם אתה לא מעדיף אחת מהבחירות שלנו, תמצא חלופה מתאימה ללא הרבה בעיות. רוב האנשים יקבלו שפע של שימוש מתוך תוכניות אלה ומעריכים אותם יותר מאשר תוכנת ברירת המחדל שמגיע מותקן ב- Windows 10.

עכשיו שאתה יודע את התוכנה הדרושה למחשב שלך, אתה צריך גם להיות מודע לאפליקציות חסרות תועלת של Windows שעליך להסיר את ההתקנה.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק