ארנק אפל לעומת גוגל פיי – מה הכי טוב?

באיזה יישום פיי Pay כדאי להשתמש?

אפליקציות תשלום לנייד פופולריות יותר ויותר כיום מכיוון שהן פשוטות יותר לשימוש ומאובטחות יותר מאשר נשיאת מזומנים פיזיים וכרטיסים בארנק.

ברגע שאתה מאחסן את כל כרטיסי התגמול, הקופונים, כרטיסי האשראי והחיוב שלך באפליקציה, ביצוע רכישות הוא תהליך פשוט של הקשה ותשלום, כך שלא תצטרך לחפור עבור הארנק שלך בכל פעם.

שתיים מהאפליקציות הידועות ביותר הן Apple Wallet ו-Google Pay (לשעבר Android Pay), שתיהן עובדות עם טלפונים חכמים חדשים יותר. הם משרתים כמעט את אותה פונקציה, אם כי הם שונים מעט בחוזקותיהם וחולשותיהם.

אנחנו הולכים להסתכל על שני הארנקים הניידים זה לצד זה כדי לגלות איך הם עובדים, ומי מהם הוא הטוב ביותר בשבילך.

ארנק אפל

Apple Wallet מציע שירות תשלומים אלקטרוניים קל לשימוש, פרטי ומאובטח למשתמשי אייפון, אייפד, מק או Apple Watch. לאחר הוספת כרטיסי האשראי, החיוב או כרטיסי החיוב ששולמו מראש לאפליקציה במכשיר ה-iOS המועדף עליכם, תוכלו להתחיל להשתמש בהם באופן מיידי.

לאפליקציה תאימות קמעונאית הודות לטכנולוגיית PayPass, כך שתוכלו לאחסן כרטיסי מועדון לקוחות ואפילו לצבור נקודות נאמנות, תגמולים והטבות בזמן השימוש בהם.

בחנות, אתה יכול לשלם עבור רכישות בבתי עסק עם מערכות קופה תואמות או קוראי כרטיסי קופה עם לחיצה מהירה על כפתור הצד בשעון או טביעת האצבע המאוחסנת שלך. בדרך זו אינך צריך להזין את קוד האבטחה בכרטיס שלך או לאמת את תאריך התפוגה שלו מכיוון שכל המידע שלך נמצא במכשיר שלך.

בעת ביצוע רכישות, כל עסקה דורשת אימות באמצעות קוד הגישה, ה-Face ID או ה-Touch ID עבור כל מכשירי ה-iOS למעט ה-Apple Watch, המוגן באמצעות קוד הגישה הייחודי שלו. פרטי העסקה אינם מאוחסנים בשום מקום, אך הקבלות שלך נשמרות באפליקציה. בנוסף, אם המכשיר שלך נגנב או אבד, באפשרותך להשעות או להסיר את היכולת לשלם ממנו לצמיתות.

ניתן גם לשלוח או לקבל כסף באמצעות Apple Pay באמצעות ״הודעות״, או לבקש מ-Siri לשלם למישהו מכרטיסי החיוב או האשראי המאוחסנים באפליקציה. אם אתם רוצים להשתמש בכסף שתקבלו מיד, תמצאו אותו בכרטיס Apple Pay Cash ב-Wallet. ניתן גם להעביר כסף לחשבון הבנק שלכם מכרטיס Apple Pay Cash.

ארנק מתקבל במקומות שונים כולל תינוקות, KFC, סטארבקס, PetSmart, JetBlue, Champs, חומרת אייס, מערכות הסעת המונים, ועם אפליקציות ואתרים כמו צ'יפוטלה, ליפט, ג'ט, Etsy, סטייפלס, ו- Ticketmaster.

אם אתה רוצה לתרום לצדקה, אתה יכול להשתמש באפליקציה כדי לתרום לצלב האדום האמריקאי, יוניסף, האכלת אמריקה ואחרים.

גוגל פיי

Google Pay או, באופן לא רשמי, GPay, הוא ארנק נייד של גוגל, אשר מיזגר מוצרי התשלום הצרכן שלה – Google Wallet ו- Android Pay – לשירות אחד, מאוחד. זה מקל על המשתמשים להוסיף את רוב הכרטיסים שלהם כמו כרטיסי נאמנות, מתנה, אשראי וחיוב לתשלומים קלים יותר ותשלום מהיר יותר עם שקט נפשי.

אם יש לך מכשיר תואם, תראה את Google Pay בחנות, בעת תשלום או שליחה של כסף, באינטרנט ובמוצרים של Google.

האפליקציה משתמשת ליד טכנולוגיית NFC בחנות כדי להעביר את פרטי כרטיס האשראי שלך בין קורא הכרטיסים של בעל העסק לבין הטלפון הנייד שלך. כל שעליך לעשות הוא להחזיק את הטלפון שלך בזמן שהוא פתוח לקורא הכרטיסים, והעסקה צריכה לעבור בקלות.

אם אחסנתם כרטיסי מועדון לקוחות או כרטיסי מתנה, כרטיסי אשראי וחיוב לאפליקציות Google Wallet או Android Pay שלכם, תוכלו להשתמש בהם כרגיל מבלי להוסיף אותם מחדש ל-Google Pay. אפילו לא תצטרך להוסיף אפליקציה אחרת כדי להשתמש בה. כל מה שהוא עושה זה לעדכן את המכשיר באופן אוטומטי כדי לשקף את השם באפליקציה.

עבור רוב המשתמשים באפליקציות תשלום לנייד, אבטחה היא תמיד דאגה עליונה בשל אופי המידע הפיננסי המשותף באפליקציה. Google Pay מנהלת זאת באמצעות מספר חשבון וירטואלי השומר על המידע האישי שלך בטוח ומאובטח בטלפון שלך, במקום להשתמש במספר כרטיס האשראי בפועל ובפרטים רגישים אחרים.

בעת ביצוע רכישות, Google שולחת לך קוד אבטחה כדי לאמת את העסקה. שלא כמו Apple Wallet, GPay אינו דורש אימות טביעת אצבע אלא אם כן ברצונך לבטל את נעילת המסך, אלא פועל עם PIN, סיסמה או תבנית. אם אתה מאבד את הטלפון שלך או שהוא נגנב, אתה יכול לנעול אותו וליצור סיסמה חדשה, או למחוק את כל המידע עליו לחלוטין עד שאתה לשחזר אותו.

אם כל מה שאתה רוצה זה לשלוח כסף למשפחה ולחברים, אתה יכול לנסות את Google Pay Send, שהוא במיוחד עבור עסקאות עמית לעמית.

גוגל פיי עובדת עם מספר אפליקציות אנדרואיד של חברות מסחר אלקטרוני, כולל בסט ביי, Airbnb, מקדונלד'ס, שברון, וולגרינס, Whole Foods, Houzz, Kayak, Instacart, בין מספר מיקומים אחרים. הרשימה גדלה.

מה הכי טוב – ארנק אפל או גוגל פיי?

בחירה בין Apple Wallet לגוגל פיי לא צריכה להיות החלטה סוחטת ידיים. כפי שאתם כבר חושדים על סמך שמות האפליקציות, Apple Wallet עובד עם אייפונים בזמן ש-Google Pay מיועד לטלפונים של אנדרואיד.

שתי אפליקציות התשלום מעניקות לך אפשרויות לאימות תשלומים משיטות ביטול הנעילה הרגילות של הטלפון. עבור Apple Wallet, ניתן להשתמש בקוד גישה, טביעת אצבע, Face ID או Touch ID, בעוד Google Pay פועל כאשר הטלפון שלך אינו נעול עם סיסמה, תבנית, PIN או טביעת אצבע.

מה שמבדיל את Apple Pay הוא שהיא תומכת ברכישות מקוונות דרך דפדפן Safari, בעוד Google Pay משתלבת עם שירותים אחרים של גוגל, כך שתוכלו לבצע עסקאות בג'ימייל, הודעות אנדרואיד, Google Home ושירותים אחרים. עם זאת, אם יש בבעלותך מכשיר Samsung, תהיה לך אפשרות להשתמש ב-Samsung Pay או ב-Google Pay, שאחד מהם צריך להיות מוגדר כאפליקציית ה-Pay המוגדרת כברירת מחדל.

לפיכך, הבחירה שלך תהיה תלויה לחלוטין במכשיר שבבעלותך, ובמקרה כזה תוכל להשתמש באפשרות Pay לנוחות נוספת.

אולי יעניין אותך גם

  • האם מותר להשתמש במחשב נייד בזמן הטעינה קרא עוד »
  • 4 אתרים לשחק קלפים נגד אנשים באינטרנט קרא עוד »
  • 9 אפליקציות למעקב אחר קלוריות iPhone ו- Android קרא עוד »
  • איך להוריד ולהתקין ווינדוס 10 בעברית חינם קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך