ofircomputers

באיזה אחוז עלי לטעון את המחשב הנייד?

יש הרבה דיבורים בימים אלה על סוללות טלפון נייד וטעינה, אבל סוללות מחשב נייד הן בכיתה משלהם ומגיעות תשומת לב. סוללת המחשב הנייד שלך היא אחד הרכיבים החשובים ביותר שלה – אם כי אנו נוטים רק לחשוב על דברים כמו גודל צג, או עוצמת RAM ו- CPU כאשר אנו מדברים על מחשבים ניידים. סוללות מחשב נייד דורשות תשומת לב וטיפול מיוחדים, והיעדר זה הוא הסיבה לכך שבעלי מחשבים ניידים רבים צריכים להחליף את הסוללות שלהם מוקדם יותר ממה שהם רוצים. סיפקנו כמה טיפים לטעינת סוללות מחשב נייד וטריקים לאלו מכם שרוצים להפיק את המרב מחיי הסוללה שלכם.

האם עלי להשאיר את המחשב הנייד מחובר לחשמל כל הזמן?

זו שאלה שעולה הרבה עם בעלי מחשבים ניידים. והתשובה היא "לא" פשוט למדי. לשימוש מיטבי בסוללה, ולה להפיק את המרב מהסוללה של המחשב הנייד, שמירה על טעינה בין 40% ל-80% נתפסה כאופטימלית. עם זאת, סוללות ליתיום מהדור החדש יותר מצליחות יותר במחזורי טעינה מלאים, כך שלא לתת לו לרדת מתחת ל -40% הוא כלל אצבע טוב שם. בדומה לכך, אתם לא רוצים להשאיר אותו נטען כל הזמן מסיבה עיקרית נוספת – פעולה זו יכולה לחמם יתר על המידה את הסוללה בדגמים מסוימים, שזה הדבר מספר אחת שאתם רוצים להימנע ממנו. עם זאת, בדגמים ניידים רבים, ברגע שהסוללה נטענת ב-100%, היא תנתק את אספקת החשמל לסוללה, כך ששמירה על הטעינה מיותרת לאחר נקודה זו, ולא תפגע בסוללה ברוב המקרים.

האם עלי לרוקן לחלוטין את הסוללה לפני טעינה מחדש שלה?

זוהי שאלה נפוצה נוספת כשמדובר טעינת סוללה מחשב נייד. התשובה היא (כפי שניתן לנחש מהשאלה לעיל) גם לא. רוב סוללות המחשב הנייד מהדור האחרון הן ליתיום-יון או ליתיום פולימר, וככאלה, הן מתוכננות לעמוד במחזורי טעינה רבים. כאמור לעיל, שמירה על המחשב הנייד מחובר כל הזמן לא בהכרח תפגע בסוללה שלך, אם כי סוללות מחשב נייד יש מספר סופי של מחזורי טעינה-פריקה, כך המאפשר הסוללה שלך לפרוק לחלוטין ייקח את תוחלת החיים המיועדת המקורית שלה.

מהם הטיפים הטובים ביותר לטעינת סוללות עבור מחשבים ניידים?

לא כל המחשבים הניידים מגיעים עם סוללות נשלפות להתקררות. וגם, אוהדי קירור פנימיים יכולים להתמוטט אחרי כמה שנים. הנה כמה טיפים סטנדרטיים לטעינת סוללה לבעלי מחשבים ניידים שאמורים לעזור למקסם את חיי הסוללה של המחשב הנייד שלך:

טכנאי מחשבים בחיפה עד הבית

  • הימנע מפירוק המחשב הנייד לחלוטין לאחר טעינת המחשב הנייד. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לנסות לשמור על רמת הסוללה בין 40 אחוזים ל -80 אחוזים.
  • ודא שהמחשב הנייד שלך לא מתחמם מדי ומאוורר הקירור שלך פועל כראוי.
  • סוללת המחשב הנייד שלך אינה יכולה "לגבות מחיר מופרז" ולפגוע בעצמה עקב טעינה מוגזמת. זה חכם מספיק כדי לעקוף את אנרגיית הטעינה.
  • לסוללות הנטענות ל-100% מלאות יש רק 300-500 מחזורי פריקה. אלה טעונים רק עד 80% מקבלים כמעט פי ארבעה ממספר מחזורי טעינה.

מה עצות בולטות לטעינת סוללה למחשב נייד, כולל ביצוע גיבוי סוללה, השבתת התקנים ויציאות שאינם בשימוש, ובחירת חיסכון בסוללה או במצב חיסכון, אשר יכניס את המחשב הנייד למצבי צריכת חשמל נמוכים יותר ולא לנקז את הסוללה באותה מידה

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק