ofircomputers
גיבוי. זה שם המשחק
גיבוי. זה שם המשחק

גיבוי. זה שם המשחק

המחשב הוא ללא ספק ההמצאה הגדולה של המאה העשרים וזו בעלת ההשלכות המרחיקות לכת ביותר. מרבית  האנשים בימינו כלל לא מצליחים לדמיין את סדר יומם בלי המחשב או טכנולוגיות מתקדמות יותר- אייפד, אייפון וכו'. כשהמחשב הביתי מתקלקל, פעמים רבות אנו חשים כאילו ניתק איבר מגופנו. תחושה זו הגיונית נוכח העובדה שהמחשב שלנו שומר הכל- קבצי וורד, מוזיקה, תמונות משפחתיות, סרטים וסרטונים, מסמכי עבודה ועוד ועוד.

גיבוי אחזקות

בעידן הנוכחי, כבר לא משתמשים בדף ועט כדי לכתוב דבר מה או בפילם כדי לצלם. לפיכך, כל המסמכים והתמונות שלנו נמצאים על המחשב. אבדן, גנבה או קלקול של המחשב פירושם במקרה הטוב, עבודת שחזור ארוכה ובמקרה הרע, נזק בלתי הפיך לזיכרונות.

גיבוי בענן

לשאלה "מה עושים על מנת למנוע שברון לב עתידי?" יש תשובה אחת- גיבוי. אסור בשום פנים ואופן לסמוך שירות מחשבים זה או אחר. יש לגבות את כל התכנים החשובים על המחשב שלכם. כיצד עושים זאת? 1. צריבת דיסקים. 2 דיסק און קי (למקרה שיש לכם מעט חומרים חשובים על המחשב). 3. הארד דיסק (כונן קשיח) חיצוני- כונן שנמצא מחוץ למארז המחשב. זהו למעשה דיסק קשיח רגיל, אשר מורכב בתוך מארז עצמאי. הכונן הקשיח החיצוני מתחבר למחשב בחיבור usb או בחיבור scsi.

אופציה נוספת היא תכנת גיבוי חינמיות או בתשלום. תוכנת הגיבוי מעתיקה את התכנים המוגדרים מראש ל שרת מרוחק ושומרת אותם. זו הדרך הבטוחה ביותר. גם אם נשרף הבית יחד עם כל תכולתו, הקבצים החשובים באמת בטוחים וניתן להגיע אליהם מכל מחשב עם חיבור לאינטרנט.

גיבוי אייפון

חישבו על האייפון שלכם, האם אותו אתם מגבים באמצעות חשבון ה ituns ? חשוב שתגבו. מה קורה במקרה בו אתם זקוקים לתקן את האייפון. תיקון אייפון  יכול לגזול מכם את האייפון למשך כמה ימים כאשר בידכם יהיה מכשיר חלופי בלבד.

חברות קטנות וגדולות כאחד מגבות כבר שנים את המסמכים החשובים להן. אנשים פרטיים, לעומת זאת, נוטים להיות שאננים ולבטוח במחשב הביתי או בלפ-טופ. מדובר במשגה חמור. בכל הנוגע לגיבוי, עדיף להשקיע עוד כמה מאות שקלים וזמן ולהבטיח את שלמותם של הפרטים היקרים לליבנו.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק