ofircomputers

האם ילד בן 12 צריך מחשב נייד?

מחשבים, מחשבים ניידים, טאבלטים, טלפונים חכמים הם חלק בלתי נמנע מחיי היומיום. כולנו משתמשים בהם באופן קבוע, ולכן זה לא צריך לבוא בהפתעה כאשר הילדים שלנו מתחילים לבקש אותם. תומכי בריאות הילד אומרים שיותר מדי זמן מסך פוגע ברווחה הגופנית, החברתית וההתנהגותית של הילדים. עם זאת, כאשר נעשה שימוש במתינות, הטכנולוגיה היא דרך נהדרת לילדים ללמוד מיומנויות חדשות.

זו הסיבה שילדים משתמשים יותר ויותר במחשבים ובמחשבים ניידים לא רק בבית, אלא גם בבית הספר. עם מכשירים אלה, ילדים יכולים ללמוד מיומנויות בסיסיות ולהשתמש במקלדת, כמו גם ליהנות מתוכניות המשפרות את תוכנית הלימודים שלהם. כמו מיומנויות מחשב חיוניים גם עבור הדורות הבאים להיכנס למעגל העבודה, להשקיע בילד שלך על ידי מקבל אותם המחשב הנייד הטוב ביותר לילדים הוא הכרח.

עם זאת, לפני שאתה קונה לילד שלך מחשב נייד, הנה חמשת הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון.

חשוב על גיל ילדך

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP), ממליצה לא זמן מסך (טלוויזיה, טלפון, טאבלט וכו ') לילדים מתחת לגיל שנתיים. לילדים בגילאי שנתיים עד חמש, מומלץ להורים להגביל את זמן המסך הכולל לשעה אחת ביום.

אבל אחרי זה? אין הנחיות ספציפיות; אבל, תומכי בריאות הילד לעתים קרובות להדגיש את החשיבות של ניטור הורי של השימוש בתקשורת של הילדים. בגיל 4 – 5, לרוב הילדים יש כישורים מוטוריים עדינים לתפעל עכבר. עם זאת, ילדי הגן עדיין צעירים מכדי להשתמש במחשב באופן עצמאי, ולכן אל תשקלו לקנות להם אחד בשלב פיתוח זה.

כאשר ילדים נמצאים בבית הספר היסודי (5-7 שנים), ילדים יכולים להשתמש במחשב נייד עם קצת עצמאות. זאת משום שאחרי יום הולדתם השישי, הם נעשים מסוגלים לחשוב קצת יותר באופן מופשט. בשלב זה, הם גם מסוגלים ליהנות המשחקים והפעילויות המורכבים ומבוססי הזמן.

למרות שבשנות הגיל הזה ילדים לא צריכים את המחשבים האישיים שלהם, הורים "טק" יכולים להתחיל לשקול לקנות להם אחד. אם הילד שלך הוא בין 8 ל 12 שנים ומתחיל לחפש יותר עצמאות ופרטיות, זה כנראה יהיה הזמן הטוב ביותר להשקיע במחשב הנייד הראשון שלהם.

קח בחשבון את האינטרסים של ילדך

הילדים של היום הרבה יותר חדשניים ממה שהיינו בעבר. תחומי העניין שלהם משתנים, ויצירתיות יכולה להיות ניצתה בדרכים רבות ושונות. הם לומדים במהירות ויש להם הבנה כל כך טובה של הטכנולוגיה. לכן, לפני רכישת מחשב נייד, לחשוב על הסיבות מדוע אתה עושה את ההשקעה הזאת בילד שלך.

מחשבים בחיפה

האם אתה רוכש את המחשב במיוחד כדי לתמוך בהתקדמות החינוכית של ילדך? האם אתה עושה את זה כדי שהילד שלך יוכל ליהנות קצת – למשחקים או לצפייה בסרטים? או אולי שניהם? בכל מקרה, הקפד לשים את האינטרסים של הילד שלך (ובטיחות!) מלכתחילה. אתה לא צריך פשוט לקנות לילד מחשב נייד כי הם רוצים את זה.

תחשוב על המעורבות ההורית שלך

ילדים בגיל צעיר אינם בוגרים מספיק כדי לקבל תמיד את ההחלטות הטובות ביותר, במיוחד כשמדובר אינטראקציות מקוונות. אז, כהורה, אתה חייב לשמור על העיניים פקוחות לרווחה. הקפד להדגיש כללים וציפיות הרבה מראש. לאחר בקרת הורים פירושו שאתה מקבל להחליט מה הילד שלך יכול להסתכל ולכמה זמן. קח זמן כדי לחנך את ילדך על אבטחה נאותה.

דבר עם ילדך וגרום לו להיות מודע לכל בעיה שעלולה להתעורר. הסבר מהי בריונות ברשת, הזהיר אותם שכל מה שנאמר, ופורסם באינטרנט נשאר מוקלט לנצח, וללמד אותם כיצד לזהות אילו משחקים מתאימים לגילם.

שקול את התקציב המשפחתי שלך

לפני שאתה יוצא לרכוש את המחשב הנייד הראשון של הילד שלך, ייתכן שתרצה גם לשקול את התקציב המשפחתי שלך. כמו כשמדובר לקנות מחשב בעצמך, ברוב המקרים, הורים בדרך כלל נוטים ללכת על הגירסה במחיר סביר. זהו סוג של מחשב נייד אתה צריך לשאוף לקנות אם הילד שלך צריך לקבל קצת שיעורי בית לעשות.

אם כסף אינו דאגה, והרעיון הוא שילדך ישתמש במכשיר גם למשחקים או קידוד, אז אתה יכול ללכת על גרסה יקרה יותר. עם זאת, אם אתה הולך לתת לילד שלך מחשב נייד יקר, לוודא שהם יכולים להתמודד עם ציוד יקר מבלי לשבור אותו. אם כסף הוא בעיה, אל תדאג. קבל מחשב זול לכלוך או אחד משומש מ- eBay. האמינו לנו – הילד שלכם יהיה נרגש ושמח באותה מידה!

עבור על התכונות הרצויות

רוב המחשבים והמחשבים הניידים תומכים באחת משלוש מערכות הפעלה (OS) – Windows, Apple או Chrome. לכל אחד יש את התכונות הייחודיות שלו, ולכן זה תלוי בך להחליט איזה הוא הנכון עבור הילד שלך. Windows הוא זה הנפוץ ביותר, והוא פועל עם רוב היישומים. ה-macOS של אפל הוא בדרך כלל הבחירה הטבעית ביותר, אבל החומרה שלו אינה זולה. מחשבים ניידים כרום הם בדרך כלל הזולים ביותר. עם זאת, יש להם מערכת הפעלה עם פחות יישומים והם פועלים בצורה הטובה ביותר כאשר הם מחוברים לאינטרנט. כל הדברים האלה שווים לשקול.

המקום הטוב ביותר להתחיל בעת קבלת ההחלטה הוא לדעת בדיוק לאיזו מטרה ילדך ישתמש במחשב הנייד. כמו כן, הילד שלך יכול בקלות לבקר באתר הלא נכון בעת גלישה או לפתוח קובץ מצורף בדוא"ל המכיל וירוסים או תוכנות זדוניות. מסיבה זו, הקפד להתקין תוכנת אנטי-וירוס מיד לאחר רכישת ההתקן. פעולה זו תבטיח שהמחשב הנייד של ילדך יהיה מוגן לחלוטין.

יתר על כן, גודל המסך, התקן המשקל והעמידות חיוניים. עבור ילדים מתחת לגיל 12, אתה בדרך כלל צריך ללכת על מחשבים ניידים קטנים וקלים יותר (מסכים בטווח שבין 11 ל 13 אינץ ', במשקל של פחות משלושה קילוגרמים). ילדים גדולים יותר יכולים לקבל מחשב נייד קצת יותר גדול (13 עד 15 אינץ 'ועד ארבעה פאונד). ומכיוון שילדכם כנראה לא מתאים לכם – שמירה על המחשב הנייד שלכם בחיים – הקפידו לבחור מכשיר בעל עמידות כאחת התכונות המובילות שלו.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק