ofircomputers

האם כדאי להחליף את מסך המחשב הנייד?

זוהי שאלה נפוצה שנשאלת על ידי לקוחות. התשובה כמעט בכל המקרים היא כן. יש לנו גישה כמעט לכל חלקי המסך של המחשב הנייד, תיקנו את כל סוגי המחשבים הניידים, ויש לנו מאות קטעי וידאו ב- YouTube בתיקון מסך המחשב הנייד. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון:

עלות – זה יכול או לא יכול להיות חסכוני להחליף את המסך. כלל אצבע אופייני הוא שאם עלות התיקון היא פחות מ -50% ממחיר הרכישה של המחשב הנייד אז זה שווה את זה.

כמה יקר הוא התוכנה או התוכן של המחשב הנייד – לעתים קרובות את התוכנה המותקנת על המחשב הנייד או את הנתונים הכלולים על המחשב הנייד שווה יותר מאשר המחשב הנייד עצמו. במקרה זה זה עשוי להיות שווה את זה כדי לחרוג מההנחיה של 50%.

נזק נוסף למחשב הנייד – אם הצירים, הכונן הקשיח או המקלדת פגומים, והעלות כבר מתקרבת ל -50%, ייתכן שלא יהיה שווה את זה להמשיך עם התיקון.

אם ההחלטה היא להמשיך עם התיקון, השאלה הבאה להחליט היא אם לעשות את התיקון בעצמך או לשלוח אותו אלינו או יש חנות תיקונים מקומית לעשות את התיקון.

עשה זאת בעצמך – אם למחשב הנייד אין שכבת מגע חיצונית מזכוכית או מחיר רכישה כאשר חדש הוא פחות מ 150 שקל, זה עשוי להיות שווה את זה לעשות את זה בעצמך. יש לנו עשרות אלפי לקוחות שרכשו מאיתנו מסכים ותיקנו את המחשב הנייד בעצמם עם הכלים, הסרטונים והתמיכה שסיפקנו.

שלח אותו אלינו כדי לתקן – אם זה מחשב נייד עם מסך מגע ומחיר הרכישה הוא יותר מ1000 שקל ואין לך ניסיון קודם בתיקון מחשבים ניידים זה עשוי להיות שווה את זה כדי לשלוח אותו לתיקון. מכלולי מסך מחשב נייד עם מסך מגע הפכו למורכבים יותר בשנים האחרונות וקלים להזיק להם אם לא מטופלים כראוי.

אולי יעניין אותך גם: תיקון מסך מחשב נייח שבור

איזה חלק לקנות?

עם מחשבים ניידים עם מסך מגע הופך נפוץ יותר, זה לא בחירה פשוטה על איזה חלק צריך להיות מוחלף. האפשרויות כוללות רק את מסך ה- LCD, דיגיטייזר זכוכית המגע, הרכבת LCD / דיגיטציה, ההרכבה העליונה המלאה וכו '. כמו כן, ייתכנו מספר רזולוציות מסך שונות עבור דגם מחשב נייד מסוים. צוות התמיכה שלנו מוכן לעזור ולענות על שאלות אלה.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק