ofircomputers
חברת שיווק באינטרנט
חברת שיווק באינטרנט

חברת שיווק באינטרנט: שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים

השיווק באינטרנט השתנה יותר בעשר השנים האחרונות מאשר ב-100 הקודמות – והשיק אותנו אל מחוץ לעידן הפרסומות בטלוויזיה והמודעות המודפסות אל עידן האתרים, הווידאו באינטרנט, המדיה החברתית וגוגל . צרכנים היום מחוברים לאינטרנט 24/7 – מבוגרים מבלים כעת למעלה מ -6 שעות ביום בצריכת מדיה דיגיטלית, וזה לא סופר את אלה שעבודתם תלויה באינטרנט.

איך הופכים את הצרכנים באינטרנט האלה ללקוחות משלמים? עם שירותי שיווק באינטרנט מהשורה הראשונה מחברת קרית טק עטורת פרסים. האתר שלך הוא ללא ספק הנכס השיווקי החשוב ביותר שלך ואמור לשמש כנציג המכירות באינטרנט שלך 24/7. אבל באיזו קלות אפשר למצוא אותו?

תן לצוות השיווק הדיגיטלי של Kiryatech לעזור לך לפתח אסטרטגיית שיווק באינטרנט כדי להביא יותר מבקרים מתאימים לאתר שלך ולהמיר את המבקרים האלה ללידים ולמכירות. למה אתה מחכה? צור קשר עוד היום עם חברת שיווק באינטרנט להתחיל לפרסם ברשת האינטרנט.

מה זה שיווק באינטרנט

אז מה זה בעצם שיווק דיגיטלי, ומהם הסוגים השונים של ערוצי שיווק דיגיטליים? אנחנו שמחים ששאלת. שיווק דיגיטלי הוא כל סוג של פעילות קידום מכירות הנעשית דרך האינטרנט.

קבל לידים עם שירותי שיווק דיגיטלי מחברת שיווק באינטרנט מובילה

אנשים מחפשים באינטרנט עכשיו חברה כמו שלך. האם הם ימצאו אותך או אחד מהמתחרים שלך? כמעט 400 עסקים מסתמכות על קרית טק כדי לעזור להן לייצר יותר תעבורה לאתר, לידים ומכירות. 

אילו שירותי שיווק באינטרנט מתאימים לעסק שלי?

אנו ממליצים בחום להשקיע באסטרטגיית שיווק באינטרנט מקיפה הקושרת בין מגוון שירותי שיווק דיגיטלי לשירות ביתי. צרכנים עוברים כעת קדימה ואחורה בין שלבים במסע של הקונה, כך ששימוש במגוון טקטיקות כמו SEO, PPC, מודעות מקומיות, דואר אלקטרוני ומדיה חברתית הם חובה.

אילו שירותים מתאימים לעסק שלך תלויים בכמה דברים:

  • התקציב שלך
  • המטרות שלך
  • המוצר/שירות שלך
  • קהל היעד שלך
  • ועוד הרבה גורמים

לאחר שנשלים ניתוח תחרותי של הנוף שלך, נוכל להמליץ ​​על הערוצים הטובים ביותר להשקיע בהם.

למה לקוחות אומרים ש- Kiryatech היא חברת שיווק באינטרנט הטובה ביותר

אם פשוט הקלדת "חברות שיווק דיגיטלי בקרבתי" בגוגל ובחרת את זו הקרובה ביותר לעסק שלך, ייתכן שעשית טעות (אלא אם כן זה אנחנו, כמובן). עזרנו לחברות גדולות וקטנות בכל רחבי ארה"ב – ואנחנו יכולים לעזור גם לשלך.

ב-קרית טק, אנו מנסים לתת ללקוחות שלנו לדבר בשמנו. עיין בביקורות השיווק באינטרנט שלנו מלקוחות נוכחיים וקודמים כדי לשמוע ישירות מהם מדוע אנחנו חברת השיווק באינטרנט הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

הסיבה העיקרית שאתה צריך לבחור בנו כספק שירותי השיווק הדיגיטלי שלך היא שכל מה שאנחנו עושים מגיע מנקודת המבט של בעל עסק, ואנו מתייחסים לעסק שלך כמו שלנו. מה זה אומר?

  • לא תיאזקו בחוזים ארוכי טווח. אנחנו לא אזוק אותך לפרק זמן מסוים. אֵיִ פַּעַם. למרות שאנו ממליצים לך לתת למסעות הפרסום שלך לפחות שלושה עד שישה חודשים להתגבר במלואו, אתה חופשי לעזוב ולקחת איתך את הנכסים שלך בכל עת.
  • אתה תהיה הבעלים של כל התוצרים שלך, כולל האתר שלך . כמה חברות שיווק דיגיטלי זולות מציעות אתרים "חינם" עם השירותים שלהן, או מציעות אתרים המתארחים ב"פלטפורמה הקניינית שלהן". אלו הם דגלים אדומים שמציינים שאתה עומד להיות אזוק לתוך חוזה לא חיובי. 
  • אתה תבצע אופטימיזציה של עלויות השיווק שלך. כל מה שאנו עושים מתבצע במעקב באמצעות ניתוח מתקדם כדי שנוכל לבצע אופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום שלך. זה אומר שאתה מוציא פחות ומקבל יותר.
  • אתה מקבל מנהל חשבונות ייעודי שיהווה את המדריך שלך, כמו גם צוות תמיכה מלא הכולל מנתח SEO, מעצב/מפתח אתרים, אנליסט PPC וקופירייטר אתרים מקצועי.
  • אתה מקבל את השקט הנפשי שיש לנו את הגב שלך. שיווק דיגיטלי הוא השקעה לטווח ארוך, ולכן אנו מאמינים בבניית שותפויות, לא ברכישת לקוחות. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שמנהל החשבונות המסור שלך יהיה שם עבור כל הצרכים שלך ויספק יתר על המידה בתוצאות.
  • אתה מקבל דוחות חודשיים מפורטים (אתה באמת יכול להבין) הקושרים את שירותי השיווק הדיגיטלי שלך לשורה התחתונה שלך.

הפוך את הנוכחות באינטרנט שלך למכונה לייצור לידים

בעלי עסקים רבים (בטעות) מתייחסים לאתר האינטרנט שלהם כאילו היה עלון באינטרנט. זו טעות חמורה! האתר שלך הוא לא חוברת, זה נציג מכירות וירטואלי עם משפך מכירות מובנה (ואם הוא לא, זה צריך להיות!). אבל, לא משנה עד כמה האתר שלך נהדר, הוא לא יכול לייצר לידים ומכירות ללא תנועה. תן ל-קרית טק להראות לך איך ליצור אסטרטגיית שיווק באינטרנט שעובדת – הפיכת הנוכחות שלך באינטרנט לאימפריית יצירת לידים!

השג תוצאות מדידות עם שירותי שיווק דיגיטלי ממוקדים

עד כמה העבודה עם קרית טק תעזור לעסק שלך? זו השאלה שכל לקוח פוטנציאלי רוצה לדעת, אבל קשה לענות עליה (באופן אינטליגנטי) ללא רמה מסוימת של ניתוח ראשוני. יש הרבה משתנים שיש לקחת בחשבון, כולל:

  • התעשייה שלך
  • האתר הנוכחי שלך
  • הנוף התחרותי בשוק שלך
  • ועוד!
שותף עם קרית טק עבור שירותי השיווק באינטרנט

צרו קשר עוד היום לייעוץ חינם. ספר לנו על מצבך ואנו נספק לך המלצות גלויות לשירותי שיווק באינטרנט. 

מהי ההגדרה בפועל של שיווק באינטרנט? בקצרה, שיווק באינטרנט לעסקים – המכונה גם שיווק דיגיטלי לעסקים- הוא כינוי גג לכל פעילויות השיווק והמעורבות הנעשות באמצעות ערוצי מדיה באינטרנט. תפקידו של שיווק באינטרנט הוא לעזור לך למצוא, לשים לב, להשיג לידים, ולאחר מכן להפוך את הלידים האלה למכירות וללקוחות חוזרים.

רוב החברות יצטרכו עיצוב אתרים ושילוב של מעקב וניתוח מותאם אישית כדי להניח בסיס שיווק באינטרנט. לאחר מכן, פרסום SEO, PPC ושירותים מקומיים משולבים באופן אסטרטגי בתמהיל השיווק שלהם כ"שירותי ליבה". מעבר לכך, אילו שירותי שיווק באינטרנט הם הטובים ביותר עבור העסק שלך תלויים בכמה דברים, כולל התקציב שלך, היעדים שלך, המוצר/שירות שלך וקהל היעד שלך, בין היתר.

בהתאם לחבילה שתבחר, שירותי שיווק באינטרנט יכולים לנוע בין 3,500 ש"ח לחודש ועד 10,000 ש"ח לחודש. כל חבילת שיווק באינטרנט מותאמת אישית למטרות המכירה, צרכי השיווק והרצונות של העסק.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק