ofircomputers
חשיבותה של עבודה נכונה ברשת
חשיבותה של עבודה נכונה ברשת

חשיבותה של עבודה נכונה ברשת

מרבית המבוגרים מעורבים בפעילות יצרנית של עבודה בעלת תגמול כספי. לחלק מהאנשים העבודה נותנת סיפוק ומבטאת את היכולות ותחומי ההתעניינות שלהם. אך, עבור אנשים אחרים, העבודה היא דרך להשיג הכנסה, שתעזור להם לבלות ולדאוג למשפחה.  מלבד ההנאה שהעבודה מספקת , העבודה היא העיסוק המרכזי של אנשים משנות ה-20 ועד גיל הפרישה. בנוסף, טבע המקצוע שלהם , רמת ההכנסה, ותנאי העבודה משפיעים על כל תחום בחייהם.

זהות האדם מושפעת באופו משמעותי  משם המקצוע שלהם, מיוקרתו והסטטוס שהוא מעניק. בהנתן שאנו יודעים מהי חשיבות העבודה עבור מבוגרים, מהי ההשפעה של הפרישה על האדם? חוקרים ותיאורטיקנים התעסקו עם השאלה הזו, ומצאו כי אין תשובות פשוטות.

עבודה מהבית

הנושא אף הופך להיות יותר סבוך בעולם המקצועי של היום. לאור הקידמה הטכנולוגית וההתעדכנות המהירה של תחומי העבודה, ישנם מקצועות כיום שטובים בעיקר לאנשים צעירים בתחום. אם ניקח לדוגמא את תחום ההייטק, ההנדסה והמחשוב נוכל להבין כי רוב השכירים בתחום פורשים או מפוטרים בגיל יחסית צעיר.

הצעות עבודה

ע', מהנדס שירות מחשבים בן 42, שהיה אמון עד לא מזמן על תכנון רשת מחשבים מורכבת מצא את עצמו ללא עבודה, ועם קושי להקלט כשכיר במקצועו, לאור התחרות עם אנשי המקצוע הצעירים המעודכנים ביותר.

הוא לא נערך ליום זה ולא ערך לו תוכנית גיבוי . לאור כישוריו הניהוליים הוא הצליח לפתוח עסק עצמאי בתחום, אך לא כולם יכולים לעשות צעד זה, ועלולים להיוותר חסרי תעסוקה אחרי שנים של לימודים ועבודה במקצוע בכיר.

מאחר ועבודה היא מאוד חשובה לביטויו של האדם, כולנו כבר מגיל צעיר צריכים לחשוב על תוכנית גיבוי, ולהתעדכן כל העת בתחום שלנו, ולהתעניין בתחומים משיקים, על מנת לא להגיע למצב של חוסר תעסוקה בגיל צעיר.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק