ofircomputers
חשיבות של שירותי מחשוב עבורי
חשיבות של שירותי מחשוב עבורי

חשיבות של שירותי מחשוב עבורי

אחד הדברים שהכי חשובים לי כשאני משתלבת בעבודה חדשה זה שיש לי את המקום שלי ואת המחשב שלי. בלי המחשב שלי אני פשוט מרגישה מנותקת, ושאני לא יכולה לתפקד בצורה מיטיבית. לכן, אחד הכללים שעשיתי לעצמי זה לוודא עם האחראית על הקליטה של העובדים החדשים שאכן יהיה לי את המקום שלי ואת המחשב שלי.

שירותי מחשוב ענן

לאחרונה גיליתי שיש פרט נוסף חשוב שעליי לברר לפני שאני מתחילה עבודה חדשה. תאמינו או לא- מדובר על הזמינות והאיכות של שירות מחשבים המסופק לחברה. ברור שאני לא באמת יכולה לשלוט על הפרט הזה או להתנות את קבלתי לעבודה בכך שיהיה גיבוי מקסימלי מצד שירותי המחשוב של העסק, ובכל זאת אני רוצה לספר לכם עד כמה זה חשוב.

במקום בו יצא לי לעבוד לאחרונה עובדים חדשים מעוכבים מספר חודשים עד שהם מקבלים שם משתמש וססמא. כמו שמשתמע מכך, לא יכולתי להכנס לסביבת עבודה ממומחשבת מהמחשב בחדר שלי, והייתי צריכה לנדוד מדי פעם לחדר של העמיתה הסמוכה. זה מאוד תסכל אותי, וגם כשפניתי באופן אישי לחברת מחשבים, לא נעניתי מאוד מהר.

שירותי מחשוב לעסקים

כיום לשמחתי, אני עובדת בחברה שנותנת שירות שירות מחשבים ללקוחות אחרים, ואני מאוד מקפידה על מתן שירות מהר במיוחד בכל הקשור לתחזוקה של רשת מחשבים . עצם זה שיכולתי לקחת נושא שכל כך מעסיק אותי- קבלת שירות מחשוב זמין- והפיכתו לקריירה של ממש, מאוד משמחת אותי.

קראתי בעבר תיאוריות שקשורות לנטיות והעדפות תעסוקתיות, ונראה לי בלי משים יישמתיי את מה שהם מכנים: ניצול הכישורים האופטימאלי שלי תוך הפגנת מעורבות רבה בתוכן העבוה עצמה. מקווה שהבוס שלי יהיה מרוצה מתפקודי כמעט כמוני.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק