ofircomputers

כונן קשיח או כונן SSD: מה עדיף

כאשר אתה מסתכל על איזה כונן אחסון לבחור למשחקים, האפשרויות יכולות להיות מבלבלות. בואו נבחן את ההבדלים בין כונן דיסק קשיח (HDD) לבין כונן מצב מוצק (SSD) למשחקים.

כיצד דיסק האחסון שלך משפיע על משחקים

כמובן, כונן האחסון שלך מאחסן את המשחקים שלך ואת כל הקבצים שנטענו מראש עבור משחקים מקוונים. דרוש לך די שטח אחסון כדי לאחסן את המשחקים שלך וכל דבר אחר שיש לך במחשב. כוננים קשיחים וכונני מצב מוצק מאחסנים נתונים, אך הטכנולוגיה שונה בין שני סוגי כונני האחסון.

כוננים קשיחים לעומת כונני מצב מוצק

בדרך כלל, כונני דיסק קשיח פועלים היטב עבור משחקים. כל עוד לכונן הקשיח יש מספיק קיבולת לאחסון המשחקים שלך (משחקים מודרניים נעים בין 20 ג'יגה-בתים ל-100 ג'יגה-בתים להתקנה אחת) והוא מהיר מספיק כדי לתמוך בגרפיקה, לא אמורה להיות לך בעיה.

כאשר כונני HDD אינם מצליחים כמו גם כונני SDD למשחקים, הם בזמני טעינה. מכיוון של- SSD אין חלקים מסתובבים, הם מוכנים כאשר אתה מוכן ויש להם זמני טעינה מהירים יותר.

מה לגבי עלות?

בחירה בין כונן קשיח יחיד או כונן מצב מוצק אינה האפשרות היחידה. ניתן להשתמש בשילוב של כוננים פנימיים וחיצוניים בתצורות שונות של כוננים קשיחים וכונני מצב מוצק כדי לעבוד הן עם התקציב שלך והן עם הצורך בזמני טעינה מהירים. חפש את הכונן הגדול והמהיר ביותר האפשרי ועדיין הישאר במסגרת התקציב שלך. סורק המערכת או כלי הייעוץ החיוניים™ יספקו לך רשימה של כוננים התואמים למערכת שלך כדי שתוכל לבחור את ה- SSD המתאים לתקציב שלך. באפשרותך לבחור את ה- SSD העונה על התקציב שלך.

טכנאי מחשבים מומלץ בחיפה

איזה גורם צורה?

כונני מצב מוצק מגיעים במספר גורמי צורה. מה שתבחר תלוי במפרטי המערכת שלך. השתמש בסורק מערכת  כדי לקבוע אילו כוננים תואמים למערכת שלך. לגלות איזה גורם צורה SSD מתאים לך ביותר.

יתרונות אחרים של SSDs למשחקים

ל-SSD יש יתרונות אחרים שאינם קשורים ישירות למשחקים. כונני מצב מוצק חסכוניים יותר באנרגיה, שקטים יותר ומציעים דרכים נוספות לאחסון הנתונים שלך. קרא על 10 הסיבות המובילות כדי לקבל SSD.

כונני מצב מוצק הם גם עמידים יותר מכוננים קשיחים, יתרון אם אתה מקפיץ או מזיז את המחשב באופן קבוע.

כונני SSD בהחלט יש יתרון על HDDs בזמני טעינה. אם חשוב לך להתחיל את המשחק מהר יותר, השתמש בכלי יועץ מכריע או בכלי סורק המערכת כדי למצוא את ה- SSD הטוב ביותר עבור המערכת שלך

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק