ofircomputers

כיצד לבנות דפי נחיתה במהירות

מה הרעיון הגדול? למה אני צריך להיות מסוגל לבנות דפי נחיתה מהר?

אני לא מאמין שאני מגזים כשאני אומר שדפי נחיתה הם המרכיב המרכזי בקמפיין השיווק המקוון שלך. הם חשובים יותר מהסעת תנועה לדף הבית שלך או לקידום אתרים. חשוב יותר מהקריאייטיב של המודעה או מהעותק שלך.

ללא דף נחיתה טוב לקשור הכל יחד, הצרכנים לא יודעים מה לעשות הלאה. איפה הם קונים? איפה המוצר/השירות מהמודעה שעליה הם פשוט לחצו?

במילים אחרות, דפי נחיתה רועים את הצרכן. הם ממש קוראים לצרכן לנקוט בפעולה. הם המפתח להמרות שלך.

ייתכן שיש לך מוצר או שירות נהדרים, אך ללא דף נחיתה המתמקד בהמרות נהיגה, ייתכן שלא תוכל למשוך את המבקרים באתר שלך כל הדרך למשפך המכירות שלך.

אתה בהחלט צריך דף נחיתה. למעשה, אתה כנראה צריך כמה. אבל מה שאתה לא צריך זה לבלות שעות על גבי שעות מזמנך היקר בניסיון לבנות דף נחיתה אטרקטיבי ומעוצב היטב שמתאים לעסק ולתעשייה שלך כשאתה לא צריך.

עליך ללמוד כיצד לבנות דפי נחיתה במהירות כדי שתוכל לבלות את זמנך היקר במתן שירות ללקוחות הקיימים שלך ולהגדלת העסק שלך.

למה אתה צריך דפי נחיתה?

אנשים שואלים לעתים קרובות, "למה אני צריך אפילו להשתמש בדף נחיתה?" אבל לנו, השאלה האמיתית היא "למה לא?"

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה בנוי למטרה אחת, כדי כונן המרות. מטרה יחידה זו היא מה שמשווקים מבטאים כקריאה לפעולה (CTA). CTA צריך במיוחד לספר לקהל שלך מה אתה צריך מהם. סוג דף הנחיתה שתיצור לאחר מכן יהיה תלוי ב- CTA הייחודי שלך.

האם אתה זקוק להם כדי להירשם לניוזלטר? אתה רוצה שהם יתחילו תקופת ניסיון בחינם? אולי יש לך עסק למסחר אלקטרוני, והמטרה של דף הנחיתה שלך היא להגדיל את המכירות.

דף הנחיתה שלך צריך להיות מתוכנן ופיתוח תוך התחשבות ביעדים העסקיים הספציפיים שלך. אתה צריך לעצב את דף הנחיתה שלך באופן כזה שהוא מושך את הצרכנים לראש משפך המכירות שלך ומוביל אותם לנקוט בפעולה.

מה ההבדל בין דף נחיתה לדף בית?

כדי שהקמפיין השיווקי המקוון שלך יהיה יעיל, שים לב למטרה של כל רכיב. דף הבית צריך להיות מתוכנן להיות אינפורמטיבי ולהקל על המודעות למותג, בעוד שדף נחיתה אמור להקל על המרה מהירה וללא מאמץ.

במקום ללמוד כיצד לבנות דפי נחיתה במהירות, משווקים מפנים לעתים קרובות תנועה ממדיה חברתית וממודעות אחרות בתשלום לפי קליק לדף הבית. זו טעות גדולה לעשות, וזה יכול בסופו של דבר לעלות לך הרבה כסף.

דף הבית שלך הוא כנראה ממש מעוצב היטב סופר אינפורמטיבי. הבעיה היא שהמטרה של דף נחיתה, כפי שציינתי קודם, היא להניע המרות.

דף הבית שלך כנראה נראה לך קל לשימוש. זכור, יש לך בילה הרבה יותר זמן על זה מכל אחד אחר; בהחלט יותר זמן מאשר מבקר בפעם הראשונה. אם מישהו לוחץ על מודעת פייסבוק שלך ונלקח לאתר שלך בפעם הראשונה, רוב הסיכויים שהוא כנראה לא ידע איך לנווט מדף הבית שלך להצעה שהוא ראה במודעת פייסבוק.

הפניית תנועה לדף בית ממודעת PPC היא טעות יקרה. לאנשים יש כל כך הרבה אפשרויות מקוונות בימים אלה. התחרות אכזרית. אם המבקרים באתר לא יכולים להגיע בקלות להצעה שהגשת להם זה עתה, הם כנראה יאבדו עניין וימשיך הלאה – אפילו אותם מבקרים בעלי כוונה גבוהה לקנות. אם תגרום להם לעבוד קשה מדי כדי לבזבז את כספם, הם כנראה לא. אם אתה מצליח למשוך את תשומת לבו של מישהו, לא לשחק, אתה צריך להמיר את תשומת הלב הזאת למכירה בהקדם האפשרי.

אין כלי טוב יותר לעשות את זה עם מאשר דף נחיתה. זו המטרה של כל מטרתו של דף נחיתה.

מדוע עליך לבנות דפי נחיתה במהירות

ככל שתגדיל את העסק שלך, אתה תפתח הצעות נוספות עבור הצרכנים שלך. בין אם אתה מוסיף שירותים או מוצרים נוספים לקטלוג שלך, או שאתה משחרר הצעות מיוחדות על מוצרים קיימים, עליך להיות מסוגל לבנות דפי נחיתה בקצב מהיר כך שהנוכחות המקוונת שלך תשקף את העסק שלך בזמן אמת.

אתה גם ללא ספק, יש כמה אחריות אחרת כי יהיה צורך את תשומת הלב שלך. בניית דף נחיתה לא צריכה להימשך זמן רב. כאשר אתה לומד כיצד לבנות דפי נחיתה במהירות, אתה מפנה את זמנך כדי להתמודד עם שארית חייך.

מדוע עליך לבנות דפי נחיתה למכשירים ניידים

בזמן שאתה מתמודד עם החיים, אתה מבלה יותר זמן בטלפון שלך מאשר אי פעם. אתה בודק את הודעות הדוא"ל שלך, החברתיות והחדשות שלך מהמכשיר הנייד שלך. וזה אומר שגם הצרכנים שלך. למעשה, יותר מ -50% מתעבורת האינטרנט העולמית היא על הנייד עכשיו.

לכן, כשאנשים ילחצו על הקישור או על המודעה שלך ויופנו מחדש לדף הנחיתה שלך, הם כנראה יהיו בדרכים. אתה צריך דפי נחיתה מעוצבים היטב, טעינה מהירה, מינימליסטיים, המרה גבוהה, כי הם ממוטבים לעבוד על פלטפורמות ניידות.

בניית דפי נחיתה בדרך הארוכה

אם אתה רוצה לבנות את דף הנחיתה שלך מאפס, תצטרך ללמוד איך לתכנת. ללמוד איך להשתמש ב-HTML, CSS ו-JavaScript זה לא ממש מדע טילים, אבל אם אתם לא מכירים כבר, זו בהחלט תהיה עקומת למידה.

אם אתה רוצה לבנות דפי נחיתה במהירות, זה לא המסלול הטוב ביותר לקחת. האמת היא כי בימים אלה יש אפשרויות רבות זמינות כי תוכננו במיוחד כדי להאיץ את התהליך של בניית דפי נחיתה. אפשרויות אלה מגיעות עם תבניות, ערכות נושא ומגוון כלים אחרים.

בוא נבחן את האפשרויות השונות העומדות בפניך אם ברצונך לבנות דפי נחיתה במהירות.

בניית דפי נחיתה במהירות

אפשרות 1: בוני דפי נחיתה

אם אתה רוצה לבנות דפי נחיתה במהירות, בוני דפי נחיתה יהיו כנראה הדרך הקלה ביותר ללכת. אפשרויות פופולריות כוללות Instapages ו Clickfunnels. אבל בואו נסתכל על בונה דפי הנחיתה הפופולרי ביותר בשוק, Unbounce.

Unbounce: "בונה דפי הנחיתה למשווקים"

תוכנת דף הנחיתה של Unbounce מצוינת. זה די ידוע כבונה דפי הנחיתה המהיר והחזק ביותר. ומה שיותר טוב, זה קל לשימוש. בתור התחלה, יש להם מגוון רחב של תבניות וערכות נושא. אל תתביישי. כולם משתמשים בתבניות. יתר על כן, עם האפשרויות הניתנות להתאמה אישית של Unbounce, התבנית כנראה אפילו לא תהיה ניתנת לזיהוי.

התבניות של Unbounce מכסות כל סוג של דף נחיתה שאתה יכול לחשוב עליו. בין אם אתה מנסה לגרום לאנשים להירשם לניוזלטר, להוריד ספר אלקטרוני או להשיק מוצר, ל-Unbounce יהיו אפשרויות עבורך. תוכל לשנות את העותק, הגופנים, התמונות ועוד. בתוך דקות ספורות, תוכל להתאים אישית כל אלמנט ולייצר דף נחיתה ייחודי לחלוטין שתוכנן במיוחד כדי להניע את ההמרות שאתה צריך אותו.

עם זאת, אינך צריך להשתמש בתבנית כלל. באפשרותך עדיין לבנות דפי נחיתה במהירות עם Unbounce על-ידי התחלה עם בד ציור ריק. ישנם סרטוני וידאו זמינים המראים לך כיצד להשתמש בתכונות השונות.

Unbounce הוא ידידותי למשתמש למתחילים שם בחוץ, ויש לו גם כמה אפשרויות מתקדמות יותר עבור המשווקים שלנו טק-מתמצא. לדוגמה, Unbounce מאפשר לך להפעיל בדיקות A/B. משמעות הדבר היא שבאפשרותך ליצור מספר גירסאות של דף הנחיתה שלך ולבדוק איזו מהן יעילה יותר.

יש לך גם את התכונה החלפת טקסט דינאמית. אם אתם מחפשים לבנות דפי נחיתה במהירות גבוהה, זהו מחליף משחק מוחלט.

DTR הוא, במהותו, תכונה חוסכת זמן. הוא מאפשר לדף הנחיתה להתאים באופן אוטומטי את העותק לחיפוש מילות המפתח שבו נעשה שימוש. במקום ליצור 10 דפי נחיתה כדי לכסות את כל אפשרויות מילת המפתח השונות, אתה צריך רק את האחד. זה בהחלט מקצוען כאשר אתה מנסה לבנות דפי נחיתה מהר.

Unbounce יש אפשרות ניסיון חינם 14 יום. החבילה המלאה עולה 79 דולר לחודש.

אפשרות 2: תוספים לוורדפרס

וורדפרס היא בונה אתרים. זוהי "פלטפורמת פרסום אישית סמנטית עם דגש על אסתטיקה, תקני אינטרנט ושמשיות". אם אתה רוצה לבנות אתרי אינטרנט מהר, זו בחירה מצוינת. ניתן גם להוריד תוספים של דפי נחיתה עבור וורדפרס ולבנות דפי נחיתה גם במהירות. אתה יכול להשתמש תוספים כמו אלמנטור, Divi, בונה בונה בונה או SeedProd.

שימוש בתוסף וורדפרס מציע רבים מאותם יתרונות כמו שימוש בבונה דפי נחיתה. תוכל לבחור מבין ערכות נושא ותבניות שונות כדי לעזור לך לבנות דפי נחיתה במהירות.

אם אתה כבר משתמש בוורדפרס, הורדת תוסף עשויה להיות אפשרות נהדרת עבורך. תוספים שונים של דפי נחיתה ידועים בעוצמות האישיות שלהם. OptimizePress, למשל, ידועה בבניית דפי נחיתה ממוקדי מכירות בעלי המרה גבוהה.

אלמנטור, לעומת זאת, ידועה כידידותית למשתמש וסופר מהירה. הממשק המהיר שלו מצויד בעורך חי. ניתן גם להשתמש בווידג'טים ווידג'טים של וורדפרס מתוספים אחרים של וורדפרס בדף הנחיתה שלך.

זכור, אתה תשלם את מנוי וורדפרס שלך ומנוי עבור התוסף שבחרת. אז הקפד לדעת מה אתה מחפש כאשר אתה קניות מסביב.

מה הכי טוב בשבילך?

האמת היא, אם אתה צריך לבנות דפי נחיתה מהר, יש אפשרויות רבות זמינות. אין כאן תשובה נכונה או לא נכונה. אתה צריך להסתכל על הצרכים שלך כדי לערוך קניות.

Unbounce וכדומה הם בוני דפי נחיתה מיוחדים. אז אם אתה רוצה מנוי שיכול להציע לך יותר פונקציונליות וערך, ייתכן שתתעניין יותר בתוסף וורדפרס. וורדפרס היא בונה אתרים. מצד אחד, הוא פחות מתמחה מבוני דפי נחיתה, ותצטרכו להוריד תוסף כדי לבנות את דפי הנחיתה שלכם. מצד שני, עם זאת, משמעות הדבר היא כי הוא כלי תכליתי יותר עשוי להיות מתאים יותר לצרכים שלך.

בסופו של דבר, לא משנה באיזה מסלול תבחר, עדיין תוכל לבנות דפי נחיתה מהר מספיק כדי לעמוד בקצב של הצרכים העסקיים שלך.

קרית טק: למה לבנות איתנו דף נחיתה?

ב-Kiryatech, אנו משתמשים בניסיון שלנו כדי ליצור דפי נחיתה ממוקדי המרה. אנו צופים במגמות ובסטטיסטיקות בשוק, יחד עם הניתוח שלנו כדי להגביר את ההמרה.

אנחנו בונים דפי נחיתה כבר יותר מ-5 שנים. עם מהדורות עיצוב בלתי מוגבלות, אנחנו לא עוצרים עד שאתה אוהב את דף הנחיתה החדש שלך והם מרוצים לחלוטין. אנו יכולים לכלול כלים מותאמים אישית כגון מחשבוני תמחור וצורות מרובות שלבים, וכל מה שאנו בונים, כולל תבניות, קבצי Photoshop, וקוד, הוא הקניין הרוחני שלך.

דף הנחיתה שלך ייראה נהדר בכל מכשיר ויכלול קוד רספונסיבי מותאם אישית לכל פלטפורמה, כולל Unbounce, וורדפרס, Shopify, ג'קיל וכו '.

אנו ממטבים כל דף נחיתה לטעינה בפחות מ-3 שניות ומתחילת המסירה, המטרה שלנו היא לגרום לדף הנחיתה שלך להמיר. המערכת המוכחת שלנו לוקחת בחשבון מסעות משתמשים, אווטרים, התנגדויות למבקרים. אנו משתמשים בגורמים משכנעים כדי להבטיח שדף הנחיתה שלך יסלע.

איזו דרך מהירה יותר לבנות דף נחיתה מאשר עם מומחים בתעשייה? אם המטרה שלך היא לבנות דפי נחיתה מהר, לדבר איתנו. אנו ניצור עבורכם את דף הנחיתה המושלם הממוקד בהמרה. צרו קשר עוד היום! kiryatech.com

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק