ofircomputers

כיצד להפוך את המחשב הנייד למעניין

כולנו יודעים שמחשב נייד נהדר ללימודי בית או לגישה לדוא"ל שלך מהאינטרנט האלחוטי של בית הקפה המקומי שלך. אבל זכרו: יש מגוון שלם של דברים מגניבים אחרים שתוכלו לעשות עם מחשב נייד או 2 במכשיר אחד

8 דברים מגניבים לעשות במחשב נייד

כולנו יודעים שמחשב נייד נהדר ללימודי בית או לגישה לדוא"ל שלך מהאינטרנט האלחוטי של בית הקפה המקומי שלך. אבל זכרו: יש מגוון שלם של דברים מגניבים אחרים שתוכלו לעשות עם מחשב נייד או 2 במכשיר אחד, החל מהכנת תערובת מוזיקה משלכם ודיון בדג'יי האהוב עליכם עם חברים ברחבי העולם ועד לאלבום תמונות מקוון ליום הנישואין ה-25 של הוריכם.

ניידות וחיי סוללה – קח את כל מה שאתה עושה בדרכים

הניידות של המחשב הנייד שלך היא ככל הנראה אחת הסיבות שרכשת אותו מלכתחילה. אתה יכול לקחת את העבודה שלך, שיעורי בית, או תחביבים איתך לכל מקום שאתה הולך. אם הזמן הפנוי היחיד שיש לך הוא במהלך הפסקת הצהריים שלך, אבל זה עשרים דקות נסיעה לקניון, פשוט לקחת את המחשב הנייד שלך למעדנייה מקומית ולקנות באינטרנט עבור אלה נעליים חדשות יש לך עין על במשך שבועות.

אם לאחרונה אתה לקח את טיפוס צוקים ורוצה להצטרף למועדון של אנשים כמו אופקים, להשתמש במחשב הנייד שלך כדי לחקור מועדוני טיפוס באזור. אם אתם אוהבים משחקים מקוונים אבל לא רוצים להיות תקועים בפנים כל היום, מצאו מקום שקט בפארק שבו תוכלו לשמור על ציון גבוה יותר מחבריכם ב-Candy Crush Saga*. עובד על ציור אנימה בגודל טבעי, אבל נוסע לסוף השבוע? כל שעליך לעשות הוא להעלות את הקובץ לענן, ואתה יכול לגשת אליו בכל פעם שאתה מרגיש יצירתי.

העברה ושיתוף של קבצים

דבר מגניב נוסף לעשות עם המחשב הנייד שלך הוא לשתף את הקבצים שלך על פני מכשירים מרובים. פשוט בצע את ההוראות הפשוטות שלנו, ותוכל לגשת לספריית המוסיקה, לאוסף הסרטים ולתמונות החופשה שלך מהמחשב הנייד שלך או 2 ב- 1, טאבלט וטלפון חכם. על ידי העברת קבצים, כל הנתונים שלך תמיד בקצות אצבעותיך, ואתה יכול אפילו לשתף מועדפים עם החברים שלך!

מעבדת מחשבים באזור חיפה

מוסיקה

עם מחשב נייד חדש או 2 ב-1, הזרמת מוסיקה היא כבר לא חוויה מתסכלת של המתנה למאגר קבצים. התחבר לתחנת הרדיו האינטרנטית המועדפת עליך או אפילו לספריית המוסיקה שלך בבית ותיהנה מהמוסיקה שלך ללא שיהוקים, הפסקות זמן סטטיות או פסקי זמן.

צפייה בסרט

השתמש במחשב הנייד שלך כדי להפעיל תקליטורי די.וו.

תוכניות טלוויזיה

באמצעות חיבור לאינטרנט, באפשרותך להזרים טלוויזיה ולצפות בתוכניות האהובות עליך באמצעות הולו*, YouTube*, Vimeo*, או אתרי אינטרנט אחרים מכל מקום. ניתן גם ליהנות מתוכניות טלוויזיה רבות ישירות מהמקור, כגון אתר האינטרנט של הרשת.

קורסים מקוונים

ישנם מגוון רחב של קורסים מקוונים זמינים בימינו, החל קורסי הארכה חינם באוניברסיטאות ליגת הקיסוס ועד קורסי אימון אישיים מעשיים ממוסדות התעמלות.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק