ofircomputers

כיצד לשדרג ל- Windows 11 (מדריך)

לאחר היותו בכותרות במשך חודשים, מערכת ההפעלה Windows 11 תהיה זמינה עבור כל הצרכנים הזכאים החל מה- 5 באוקטובר. אתה מוכן למערכת ההפעלה החדשה והמרגשת אך אינך בטוח כיצד לעדכן את Windows 11 במחשב שלך? אם המחשב שלך עומד בדרישות המערכת, תוכל להוריד ולהתקין את מערכת ההפעלה ללא בעיות. תוהה איך אתה יכול לעשות את זה? הנה מדריך קל על מה שאתה צריך לעשות כדי לשדרג ל- Windows 11.

כיצד לבדוק אם המכשיר שלך תואם לשדרוג?

על פי ההצהרה של מיקרוסופט, אם Windows 10 יש במערכת שלך, השדרוג יהיה בחינם, בתנאי שהמערכת שלך מתאימה לקריטריוני הזכאות. דיברנו על דרישות המערכת . באפשרותך גם לצאת לדף Microsoft כדי לבדוק את דרישות המערכת. לחלופין, באפשרותך לבדוק אם המחשב שלך תואם על-ידי התקנת האפליקציה בדיקת תקינות של Microsoft PC.

עליך להיות חבר בתוכנית Windows Insider כדי להתקין את האפליקציה 'בדיקת תקינות' של Microsoft PC. אם אתה חדש בתוכנית, באפשרותך להירשם בחינם על-ידי מעבר לדף Windows Insider ולחיצה על לחצן Register. לאחר שתתכנס בהצלחה, תוכל לגשת לאפליקציית בדיקת תקינות המחשב. התקן את האפליקציה ולחץ על כפתור "בדוק עכשיו" לצד "הצגת Windows 11" בדף הבית.

כיצד לשדרג ל- Windows 11 כצרכן כללי?

אם יש לך מערכת מתאימה, תוכל להוריד ולהתקין את מערכת ההפעלה כמו שאתה בדרך כלל לשדרג גירסאות מערכת ההפעלה. הנה איך אתה יכול לעשות את זה.

שלב 1: פתח את הגדרות במחשב.

שלב 2: בחר "עדכן ואבטחה".

שלב 3: נווט אל "Windows Update ולחץ על "בדוק אם קיימים עדכונים".

שלב 4: לחץ על "הורד והתקן" עבור האפשרות "עדכון תכונה ל- Windows 11".

אבל זכור כי למרות Windows 11 יהיה זמין מ -4 באוקטובר, זה עלול לקחת כמה חודשים עבור המכשיר שלך כדי לקבל את העדכון. בהתאם להודעה של Microsoft, מחשבים חדשים יקבלו תחילה את השדרוג. ההערכה היא כי עד אמצע 2022, כל המכשירים הזכאים יוכלו לשדרג למערכת ההפעלה Windows 11.

כיצד להוריד את Windows 11 באמצעות תוכנית Windows Insider?

אם אינך יכול לחכות עד להשלמת המהדורה הכללית, באפשרותך לנסות את מערכת ההפעלה של Windows 11. עם חברות בתוכנית Windows Insider, תוכל להוריד גירסת Build תצוגה מקדימה של מערכת ההפעלה Windows 11. עם זאת, מומלץ מאוד להפעיל תצוגה מקדימה זו רק במחשב בדיקה. הסיבה לכך היא שזו אינה הגירסה הסופית, וייתכן שיש באגים לא פתורים או תכונות חסרות. לפני שתתחיל, ודא שיש לך רשיון ל- Windows 10 במכשיר שלך וכי יש לך גישה ניהולית.

שלב 1: היכנס לחשבון Windows Insider שלך ולחץ על "התחל לטוס".

שלב 2: פתח הגדרות ונווט אל תוכנית Windows Insider במקטע עדכון ואבטחה.

שלב 3: בתיבת הדו-שיח, לחץ על "תחילת העבודה".

שלב 4: בחר את חשבון Microsoft המחובר שלך באפשרות "בחר חשבון כדי להתחיל" והמשיך.

שלב 5: בצע את ההוראות כדי לבחור את הערוץ המועדף עליך עבור בנייה מקדימה – ערוץ Dev, ערוץ הביתא או ערוץ התצוגה המקדימה של המהדורה. עבור גירסת הבנייה המקדימה של Windows 11, עליך לבחור בערוץ Dev. עם זאת, ערוץ זה ייתן לך גישה גם לעדכונים אחרים. חשוב לחשוב על זה לפני שאתה עושה בחירה כאן כי אם אתה מתקין לבנות דרך ערוץ, תצטרך להתחיל בשלב 1 אם אתה רוצה לעבור לערוץ אחר.

שלב 6: קרא את הצהרת הפרטיות ואשר.

שלב 7: לחץ על "הפעל מחדש עכשיו".

שלב 8: לאחר הפעלה מחדש של המערכת, בדוק אם ההגדרות קיימות על-ידי המעבר אל הגדרות>>דיאגנוסטיקה ומשוב. אם הבורר 'נתוני אבחון אופציונליים' אינו מופעל, הפוך אותו.

שלב 9: בצע את השלבים עבור התהליך הרגיל של Windows Update על-ידי פתיחת הגדרות>עדכון ואבטחה>עדכון חדש>בדוק אם קיימים עדכונים.

גירסת ה- Build של תצוגה מקדימה של Insider תהיה נגישה כעת עבורך, ותוכל להשתמש בחבילת התצוגה המקדימה של Windows 11 במכשיר שלך.

תיקון מחשבים בחיפה והקריות

העדכון של Windows 11 מביא לשינוי משמעותי במערכת ההפעלה של Microsoft. התכונות והפונקציות של הגרסה החדשה מציעות חוויית מחשוב מהפכנית. בעוד מיקרוסופט תתמוך ב- Windows 10 עד 2025, בטוח יותר לעבור למערכת ההפעלה Windows 11 ברגע שתהיה לך הזדמנות לעשות זאת. אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להבין כיצד לעדכן את Windows 11 במחשב שלך. 

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק