כמה זיכרון צריך להיות למחשב נייד?

כמה זיכרון אני צריך?

כמה זיכרון RAM אני צריך? האם יש הבדל בין זיכרון לזיכרון RAM? כמה זיכרון RAM מספיק? אם אתה לא הטיפוס המתמצא בטכנולוגיה, השאלות האלה יכולות להיות מרתיעות.למרבה המזל, הבנת זיכרון RAM (זיכרון גישה אקראית) ולמידה כמה זיכרון RAM אתה צריך עבור המחשב שלך הוא לא מורכב כמו שאתה עשוי להיות הוביל להאמין.

RAM הוא סוג של אחסון מחשב זמני המאפשר קבלת נתונים מאוחסנים וקריאה כמעט באופן מיידי. בעת הפעלת תוכנית, היא הופכת להיות מאוחסנת באופן זמני בזיכרון (או ב- RAM) של המחשב לקבלת גישה נוחה, בניגוד לכתיבה בכונן הקשיח הקבוע.אם המעבד שלך (יחידת עיבוד מרכזית) היה צריך להשתמש בכונן הקשיח שלך כדי לבצע כל פונקציה ולבצע כל תוכנית, המחשב שלך היה זז בקצב של חילזון. מספיק זיכרון RAM חיוני למהירויות ביצועים גבוהות על-ידי הבטחת שטח רב לאחסון נתונים מיידי.

כמה GB של זיכרון RAM אני צריך?

אם אתה שואל את עצמך, "כמה זיכרון אני צריך?" חשוב להבין כי ה- RAM שתזדקק לו לביצועים חלקים תלוי באופן שבו אתה מתכוון להשתמש במחשב.אין פתרון אחד בגודל מתאים לכולם כשמדובר ב- RAM.

מה כל זה מסתכם הוא כמות אחסון הנתונים התוכניות שלך דורשות.אם אתה רק צריך מחשב נייד בסיסי כדי לרשום הערות בכיתה, לכתוב ולשמור מסמכים, או לגלוש באינטרנט, אתה לא צריך הרבה RAM. עם זאת, אם אתה מקווה לפתח את האפליקציה הנמכרת ביותר הבאה בשוק, לעבד סרטונים או לדחוס קבצים גדולים, תזדקק לשטח נתונים רציני במחשב שלך.

ללא מספיק זיכרון RAM במחשב כדי לאחזר ולקרוא נתונים עבור משימות עיבוד מתקדמות, החוויה שלך תהיה איטית, קשה, ובמקרים מסוימים, תוביל לקריסת מערכת גדולה עקב עומס יתר.עבור כל מי שמחפש את יסודות המחשוב החשופים, זיכרון RAM של מחשב נייד בנפח 4GB צריך להספיק.

כמה זיכרון RAM דרוש למשחקים?

מחשב הגיימינג שלך צריך להגיע עם זיכרון של 8GB לפחות; עם זאת, ייתכן שבסופו של דבר תזדקק ליותר אם ברצונך להפעיל תוכניות אחרות בו-זמנית עם המשחק שלך, כגון הזרמה בשידור חי או הקלטת שמע.כל סטרימר גיימינג בעל שם גדול יגיד לך עד כמה חשוב שלמחשב שלך יהיה מספיק זיכרון RAM כדי ללהטט הן בהקלטה והן בעריכה של נתונים, ובמקביל להפעיל כותרי טריפל-A (AAA) ברזולוציה גבוהה.גם אם אתם מתמקדים אך ורק במשחקים,

רוב המחשבים מפעילים קומץ יישומי רקע שיכולים גם לתפוס כמות לא מבוטלת של זיכרון RAM בזמן שאתם נלחמים ביריבים, כך שכמה ג'יגה-בתים נוספים יכולים לעשות את ההבדל בין זמן פיגור מתיש לניצחון ללא רבב.

כמה זיכרון RAM התקנתי?

אם אינך יודע כמה זיכרון יש למחשב שלך, לא קשה לגלות. באפשרותך לגלות כמה זיכרון RAM יש למחשב שלך על-ידי חיפוש הדגם או המספר הסידורי באופן מקוון.לחלופין, אתה יכול לחפור לתוך המערכת שלך לקבלת המידע הדרוש.

הנה הפסקה מהירה על איך לגלות:1. עבור לתפריט ההפעלה שלך.2. לחץ על "הגדרות מערכת".3. חיפוש RAM.4. בחר "הצג מידע RAM".לאחר שלב זה, יוצג בפניך דף המספק לך את שטח ה- RAM של המחשב, כמה נמצא כעת בשימוש וכמה זמין. אם יש לך שאלות לגבי המעבד שלך, אתה יכול למצוא את המידע הזה גם כאן.

אילו סוגי זיכרון RAM תואמים למחשב הנייד שלי?

כמות זיכרון ה- RAM שניתן להתאים למחשב הנייד שלך נקבעת על-ידי לוח האם שלך. מה שאנשים מסוימים לא מבינים הוא כי RAM הוא חלק מחשב פיזי, לא צורה של קוד או תוכנה, ולכן הוא דורש דיור משלו.לוח האם מכיל את כל הרכיבים החשובים ביותר של המחשב, כולל המעבד המרכזי, ה- RAM, הכונן הקשיח ועוד. זיכרון RAM מגיע בצורת רצועות פיזיות.

לכל רצועה יש כמות מוגדרת של שטח אחסון זיכרון החל מ- 2GB ל- 32GB.רוב לוחות האם של המחשב הנייד מגיעים עם 2 עד 3 חריצים ל- RAM. אם המחשב הנייד שלך כולל זיכרון RAM של 8GB, סביר להניח שהוא משתמש בשתי רצועות זיכרון RAM בנפח 4GB בחריצים נפרדים.

בגלל האופן שבו זיכרון משתלב במחשב הנייד או במחשב שלך, זה בעצם די קל להסיר ולהרחיב.אחת הדרכים הנפוצות ביותר לשדרג את זיכרון ה-RAM שלך היא להחליף את רצועות ה-4GB ברצועות בנפח 8 גיגה-בתים, מה שמעניק לך 16GB בסך הכל. האם אתה צריך 16GB של זיכרון? כנראה שלא, אבל זה שדרוג זול למדי ולעולם לא תצטרך לדאוג לגבי תוכנות כושלות או קריסות מחשב כתוצאה מכך

.עם זאת, חשוב לציין שלוח האם של המחשב עשוי להגביל את כמות זיכרון ה- RAM שהמחשב שלך יכול לשדרג אליו, לכן זכור זאת לפני שתנסה לעשות זאת. בעוד שרוב מחשבי HP החדשים מיועדים לקבל זיכרון RAM של 16GB או יותר, ייתכן שדגמים ישנים יותר לא יוכלו לקבל כמות זו. בצעו מחקר על היכולות של המכשיר שלכם לפני שאתם רוכשים רצועות GB גבוהות יותר.

כמה זיכרון RAM דרוש לי עבור Windows 10?

אם למחשב שלך יש מערכת הפעלה של Windows™ 10 (מערכת הפעלה) של 64 סיביות, זיכרון של 4GB לפחות הוא חובה. אתה יכול להסתדר בקלות עם 4GB כל עוד אתה לא משחק במשחקים מתקדמים ומתמודד עם קבצי נתונים גדולים. כמובן, לא יזיק לקפוץ עד 8GB אם אתה רוצה שהמחשב שלך יפעל בצורה חלקה ככל האפשר.זכור את משימות הרקע שלך בהישג יד;

מערכת הפעלה של Windows™ 10 של 32 סיביות תופסת זיכרון RAM של 1GB ו- 64 סיביות מערכת הפעלה תכבוש 2GB בכל עת [1]. אם המחשב הנייד שלך כולל מערכת הפעלה של 64 סיביות עם זיכרון של 4GB בלבד, תאבד כמעט מחצית משטח האחסון הזמין שלך מיד.

כמה זיכרון RAM מספיק?

האדם היחיד שיודע כמה זיכרון RAM אתה צריך זה אותך. בין אם אתה מעוניין לרכוש מחשב חדש או לשדרג את המחשב הנייד הנוכחי שלך, עליך לשקול את סוג הדרכים שבהן תשתמש במחשב ואת שטח הזיכרון המיידי שיהיה עליך לעמוד בקצב.משתמשים ממוצעים עשויים להסתדר עם זיכרון RAM ברמת הכניסה, אך ייתכן שזה לא יספיק כדי לבצע את העבודה עבור יישומים מתקדמים יותר.

באופן כללי, זיכרון RAM של 8GB אמור לתת לך מספיק כוח לעשות כמעט כל דבר פחות בעיבוד נתונים מסיבי, ואם תחליט שאתה זקוק ליותר, זה לא יהיה קשה או יקר מדי להרחיב את שטח האחסון שלך לצד דרישות המחשב שלך.כאשר מתמודדים עם ספק או אי ודאות, גדול יותר הוא תמיד טוב יותר.

אם אתה משווה דגמים דומים עם קיבולות RAM שונות, בחר GB הגדול יותר אם הוא במסגרת התקציב שלך. תחסוך לעצמך את הטרחה של שדרוג מאוחר יותר, ויהיה לך שקט נפשי בידיעה שהמחשב שלך יוכל להזרים, לערוך, לשחק ולעצב ללא מהירויות עיבוד איטיות או זמני השהיה מתסכלים.

אולי יעניין אותך גם

  • כמה כסף עולה מחשב גיימינג? קרא עוד »
  • איך להשתמש בטיקטוק במחשב קרא עוד »
  • מה ההבדל בין זיכרון ראשי לזיכרון משני קרא עוד »
  • ארנק אפל לעומת גוגל פיי – מה הכי טוב? קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך