כמה כסף עולה מחשב גיימינג?

סוג המשחקים שאתה עושה וסוג הביצועים שאתה מצפה להם, ישפיעו ישירות על המחיר

מחשב גיימינג טיפוסי יעלה לכם בין $800 ל-$1,200. עם זאת, אם ברצונך להפעיל משחקים יוקרתיים, עם קצב פריימים של 60+ בהגדרות מרביות, ייתכן שתצטרך לשלם עד $2,000. העלות הסופית תלויה מאוד במה שאתה מחפש לצאת מהאסדה החדשה שלך. מציאות מדומה תהיה תובענית יותר, למשל, מאשר העולם של וורקראפט או ליגת האגדות.

כמה עולה לבנות מחשב גיימינג טוב ב-2024?

בניית מחשב הגיימינג הטוב ביותר יכולה להריץ לך עד $3,000 או אפילו $4,000 – תלוי מה אתם מחפשים לעשות איתו. אם אתה רוצה להפעיל משחקי וידאו יוקרתיים בהגדרות מקסימום, מצפה לשלם לפחות $2,000. אם אתה מוכן להרכיב מחשב משלך, אתה יכול לברוח עם ההוצאות מעט כמו $1,500 עבור בנייה סוף גבוה (תלוי אם אתה צריך אביזרים כמו צג). כדי לענות על השאלה כמה יעלה לבנות מחשב גיימינג, להרכיב תרשים שימושי זה:

רובד מחשב עלות כוללת
חסר כל $252
עני $328
מינימום $381
ערך $497
צנוע $578
הוגן $701
טוב $805
טוב מאוד $855
נהדר $961
מעולה $1,058
מצוין $1,204
מצטיינים $1,423
יוצאת דופן $1,892
מתלהב $2,068
קיצוני $3,468
מפלצתי $4,270

העלות הממוצעת של מחשב

העלויות לעיל הושגו על ידי ייעוץ נתונים מן תוספת לוגית. המחיר לוקח בחשבון: כרטיס גרפי, CPU, צלעות חום ומאוורר, לוח אם, RAM, כונן קשיח, כונן מצב מוצק, אספקת חשמל ומארז.

לפני שאתה קדימה ומתחיל לנסות להעריך את העלות של מחשב, אתה צריך בבירור לפרוס מה אתה מצפה להשתמש בו. אם אתה משחק רק פורטנייט או ליגת האגדות, אתה יכול לברוח עם מחשב דרגה טוב / טוב מאוד. עם זאת, אם יש לך שאיפות של הזרמה או משחק במשחקי מציאות מדומה בהגדרות גבוהות, תצטרך מכונה עם יותר כוח אש.

לדוגמה, צוות Oculus Rift ממליץ לך יש Intel Core i3-8100, RX 570 או GTX 1060, 8 ג'יגה של זיכרון RAM ו- Windows 10. בסך הכל, בנייה כזו תעלה לך בסביבות 1,000 דולר.

עלות מחשב גיימינג בהתאמה אישית

אתה לא צריך לבנות מחשבי גיימינג משלך. אם אתה מעדיף לקנות משהו שיעבוד מחוץ לקופסה, הדבר הבטוח ביותר לעשות הוא לקנות אחד שנבנה מראש. בהתחשב בעלות העבודה הנוספת הכרוכה בכך, סביר להניח שתשלם יותר עבור מחשב כזה. שים לב שזה לא תמיד המקרה. קמעונאים מסוימים יכולים לתת לך מחיר זול יותר כי הם מזמינים מחשבים בכמויות גדולות – כלומר המחיר האישי של כל חלק נתון עבורם הוא זול משמעותית. הקמעונאים הפופולריים ביותר הם: בסט ביי, כוח סייבר, iBuyPower ו Alienware ו NZXT. השווינו מחירים עבור מחשב נתון על פני קמעונאים אלה. בדוק את העלויות הבאות:

קמעונאי מחשב מחיר
כוח סייבר Z370 i7 $1,065
iBuyPower מרד 2 Z390 $1,299
בסט ביי HP – Omen By HP אובליסק שולחן עבודה $899
מיקרוסופט וור אורורה R11 $899+
NZXT NZXT BLD $699+

האם זה זול יותר לבנות מחשב גיימינג או לקנות מחשב שנבנה מראש?

אין תשובה פשוטה. פעם בניית המחשב האישי שלך הייתה תמיד התשובה הזולה יותר – לפחות אם חיפשתם חלקים איכותיים. עם זאת, היום אפשר למצוא עסקה טובה ולקבל מחשב משחקים במחיר סביר ממקום כמו NewEgg או אפילו אמזון.

  בניית מחשב משלך רכישת מחשב שנבנה מראש
מקצוענים – הבנה טובה יותר של איך הכל עובד – בסך הכל זול יותר -מקצועי עושה את זה בשבילך, פחות סיכוי לטעויות מוכן ללכת כשאתה מקבל את זה
האסירים -אתה יכול לעשות טעות יקרה. – תשלום נוסף עבור עלות העבודה

היתרונות והחסרונות של בניית מחשב גיימינג משלך

אז מה אתה צריך לעשות? אנו ממליצים לך להשוות מחירים. ברגע שתמצא מחשב גיימינג שנבנה מראש שלדעתך יהיה טוב עבורך, בדוק את העלות של החלקים הבודדים. אם הם פחות יקרים, שקול לקנות את החלקים ולשים את הדברים יחד בעצמך.

העלות הממוצעת של הרכיבים של מחשב גיימינג

כשמדובר בכמה אתה צריך להוציא על מחשב משחקים, אין תשובה קלה או פתרון בגודל אחד מתאים לכולם לשאלה זו. חובבי משחקי מחשב רבים יגידו לך כי הרכבת מחשב המאפשר לך לשחק את המשחקים האחרונים בהגדרות הגבוהות ביותר יכול להיות די מסובך. אתה רוצה לגלות אילו רכיבים לעבוד היטב יחד לפני התמקדות בהיבט במזומן.

העלות הממוצעת של המחשב שלך תיסתכם ברכיבים שעיכם הוא בנוי. הנה כמה טיפים עלות על איך לקנות חלקי מחשב וכמה אלה חלקי מחשב עולה:

CPU

אינך רוצה להתפשר על ביצועי גיימינג מעולים על-ידי קמצנות החוצה במעבד משנה. שיוך מעולה של המעבד שלך עם גרפיקה, מאפשר לך ליהנות מחוויית משחק איכותית. בממוצע, העלות של מעבד R5 1600 היא $160 באמזון.

כרטיס גרפי

אמינות הכרטיס הגרפי חיונית בכל הנוגע למשחקים. באפשרותך להדגיש אותו כחשוב יותר מהמעבד בזמן המשחק. כל דבר סביב $171, מביא לך כרטיס גרפי RX 570 רב עוצמה. דגמי NVIDIA ישנים יותר יירדו גם הם במחיר כפי שהם שחררו לאחרונה את סדרת הכרטיסים 30x. אתה יכול לקבל RTX 2060 עבור כ $300 עכשיו או לחכות קצת עבור 3080 או 3090.

אחסון: כונן קשיח או כונן SSD

תוך כדי רדיפה אחר מחיר סביר, איזון מושלם עם זיכרון SSD של מחשב הגיימינג ואפשרויות אחסון נוספות של HDD מפחיתות את זמן הטעינה למשחקים. בממוצע, כונן אחסון Seagate 1 TB אחסון הולך על $49 באמזון.

לוח אם

תרצו להסתפק בלוח אם פורה התומך באחסון נוסף, לוח בעל פוטנציאל שדרוג ויהיה תואם לשדרוגים עתידיים של CPU. בממוצע, לוח אם MSI B450M צריך לעלות לך $94.99 באמזון.

כמה אתה צריך להוציא על מחשב הגיימינג הראשון שלך?

יש טונות של אפשרויות מנות ראשונות יכול לחקור, אבל קודם, לשים את הבלמים על וחשיבה מחוץ לקופסה. היברידית של השריר הפיננסי שלך ואת סוג המשחקים שאתה רוצה להיות במחשב המשחקים שלך בסופו של דבר מהווה את רובד של מחשב המשחקים שאתה בוחר ללכת על. הגדרה עצמית תספק לכם 1,500 דולר זולים מתחת למחשב, מחשב גיימינג לטווח בינוני מתחת ל-1,100 דולר, או מחשב גיימינג יוקרתי בשווי 1,500 דולר פלוס.

ההימור הטוב ביותר שלך להנחית את העסקה יוצאת הדופן הזו הוא להיות בלתי פוסק על בדיוק מה שאתה צריך. אל תפחדו לטעון שמחשב הגיימינג הראשון שלכם מותאם אישית לצרכים שלכם כדי לקבל תמורה עבור הכסף שלכם. קניית מחשב המשחקים הראשון שלך יכולה וצריכה להיות שווה את זה, זו הסיבה שאנחנו כאן כדי לעזור לך ללכת נועז, לחסוך עלות, וליהנות תשואה מקסימלית עבור הכסף שלך.

כמה עולה מחשב הגיימינג הזול ביותר

כדי לשחק במשחקי מחשב מודרניים, תצטרך להוציא לפחות $800 כדי להפיק את המרב ממחשב הגיימינג שלך. עם זאת, אם אתה המטרה היא לא לשחק את המהדורות האחרונות, ובמקום להתמכר קצת נוסטלגיה, אז ייתכן שתוכל לברוח עם ההוצאות $400.

ב 400 $ כמובן, אתה עדיין מבלה יותר מאשר קונסולת משחק רגילה ואפילו לא מסוגל לשחק משחקים חדשים. אנו ממליצים שלא להשקיע במחשב גיימינג אלא אם כן אתה מוכן להניח לפחות $800. היתרונות של הכסף הנוסף בהשוואה לקונסולת משחקים הם יכולת ההתאמה האישית וחוויית המשחק המעולה. אין טעם להוציא הרבה כסף (400 $) ואפילו לא להיות מסוגל ליהנות היתרונות העיקריים.

בניית מחשב גיימינג בתקציב ל-2021

אתה יכול לקנות מחשב משחק זול לבנות עבור קטן כמו $700 (לא כולל את המחיר של צגים ואביזרים). אנחנו מבינים שגיימרים רבים פועלים על תקציב מצומצם. כדי לעזור לך להבין עלויות, בעוד עדיין להיות מסוגל ליהנות מהדברים הטובים ביותר שיש למשחקים להציע, רצינו להראות לך איך ייראה מחשב תקציבי.

איך לבנות מחשב גיימינג

לאחר קריאת מדריך עלות זה, אנו מצפים שרוב הקוראים יהיו מעוניינים לבנות מחשב משלהם. אנחנו לא מומחים ביצירת מדריכי בניית מחשבים אישיים, אבל יש הרבה משאבים גדולים באינטרנט. לבחירת החלקים הנכונים עבורך, אנו ממליצים לקוראים לבדוק את ההפרשים הלוגיים.

לאחר שתזמין את כל החלקים שלך, בדוק את YouTube כדי ללמוד כיצד להרכיב את המחשב. תיזהר. הרבה מהחלקים האלה עדינים. אם יש לך חבר שלפחות מכיר קצת את ה- IT, אנו ממליצים לבקש עזרה.

כמה עולה מחשב שולחני רגיל?

ייתכן גם שתהיתם, כמה יעלה פשוט לרכוש מחשב שולחני רגיל במקום מחשב גיימינג מפואר. זה בהחלט יהיה זול יותר. מחשב עולה בערך $300 עד $600 אם אתה רק רוצה את זה עבור דברים כמו שימוש כללי באינטרנט כדי ליצור מסמכים ולאחסן כמה תמונות. מבלי לדאוג למשחקים מפוארים, אינך צריך לבזבז על מעבד או כרטיס גרפי יקרים, מה שמפחית מאוד את המחיר שתשלם עבור מחשב. אם אתה רוכש מחשב עבור העסק שלך , הקפד לזכור לבטח אותו גם כן.

אולי יעניין אותך גם

  • איך להשתמש בטיקטוק במחשב קרא עוד »
  • מה ההבדל בין זיכרון ראשי לזיכרון משני קרא עוד »
  • ארנק אפל לעומת גוגל פיי – מה הכי טוב? קרא עוד »
  • האם מותר להשתמש במחשב נייד בזמן הטעינה קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך