ofircomputers

כמה עולה לתקן מסך מחשב שבור?

גם אם אתה זהיר מאוד עם החומרה שלך, זה יכול להיות בלתי נמנע לפעמים להיתקל בבעיות כגון מסך מחשב סדוק או שבור. עם זאת, העובדה שאתה נתקל בבעיות בצג שלך אינה מעידה על כך שהמחשב הנישא שלך נמצא מעבר לשמירה.אתה צריך גם לדעת כי תיקון מסך המחשב הנייד שלך הוא לא תמיד העבודה הקלה ביותר, ויש אפשרות שאתה יכול להחמיר את הבעיה תוך ביטול אחריות היצרן. חשוב להרגיש בטוח בכישורים שלך לפני שאתה מתחיל את תהליך החלפת המסך שלך, ולשקול אם יהיה לך יותר נוח לקחת אותו לחנות תיקונים מוסמכת.גם אלה שמעולם לא החליפו מסך יכולים להצליח לעשות זאת בהתאם לסוג המחשב. רק שימו לב שאם יש לכם מחשב נייד עם מסך מגע זה יכול להפוך את התהליך להרבה יותר מאתגר.

כמה עולה לתקן מסך מחשב נייד?

אם אתה תוהה לגבי עלויות תיקון מסך מחשב נייד שבור, תשמח לדעת שזה לא יקר כמו שאתה מניח. עלויות תיקון מקצועיות הן בדרך כלל בסביבות 800 שקל בערך אם אתה מרגיש בנוח לעבוד על המחשב הנייד שלך בעצמך, אתה יכול בדרך כלל למצוא מסכים חלופיים באינטרנט במחירים סבירים – לפעמים נמוך כמו 500 – 300 שקל וזה לעתים קרובות רק לוקח שעה או שעתיים כדי להשלים את העבודה החלופית.אם אתה מוכן לקחת את הקפיצה ולעשות את זה בעצמך, אז אתה יכול בסופו של דבר להציל מחשב שאולי חשבת שאתה צריך להחליף. להלן 5 שלבים שבאפשרותך לנקוט כדי להחליף או לתקן בהצלחה את מסך המחשב הסדוק.

1. הכירו את המודל שלכם והעריכו את הנזק

לפני שתתחילו בתהליך שינוי המסך, חשוב לדעת בדיוק מה לא בסדר ומה צריך לתקן. סוג המכשיר שברשותך יכול להשפיע על הסכום שתצטרך לשלם עבור מסך אחר, וכך גם גילו, מה שעלול להקשות על מציאת מחליף. אתה צריך לעשות קצת מחקר באינטרנט כדי לגלות אם יש לך אפילו את האפשרות לתקן את המסך בעצמך.

תדליק את זה.

השלב הראשון הוא לוודא שההתקן מופעל בהצלחה ושהמסך הוא הבעיה היחידה שעליך לטפל בה. כמבחן, חבר את המחשב הנייד לצג נפרד. אם נראה שהמחשב הנייד שלך מתפקד היטב, סביר להניח שמסך המחשב הנייד השבור הוא כל מה שצריך להדאיג אותך. זכור שיש ללחוץ על מחשבים נישאים מסוימים להקיש על מקשי פונקציה מסוימים כדי שתצוגה חיצונית תפעל כראוי.

בדוק את המחשב הנייד

יהיה עליך גם לבצע בדיקה מלאה של המחשב כדי לקבוע אם המסך שלך הוא הבעיה היחידה. כרטיס גרפי הרוס או מחשב שמסרב לאתחול מציין שמסך חדש אינו מספיק כדי להפעיל אותך שוב.כמו כן, אם המסגרת של המחשב הנייד שלך סבלה מנזק פיזי, ייתכן שתתקשה לתקן את המסך. לאחר שהסתכלת על המכשיר שלך וקבעת אם אתה יכול לתקן אותו בעצמך, הגיע הזמן למצוא את המסך הנכון עבור המחשב שלך.הערה: אם אתה מודאג לגבי תיקון מסך המגע של המחשב הנייד שלך, זה יכול להיות מסובך יותר לתקן בעיה זו ללא עזרה מקצועית. תצוגות אלה מתוכננות תוך התחשבות בגורמים כמו רגישות, כך שזה רעיון טוב שמומחה יסתכל על זה, גם אם זה אומר להוציא קצת יותר מהצפוי.

2. מצא את המסך הנכון

אחת הסיבות העיקריות שאתה צריך לדעת את המודל של המחשב הנייד שלך היא כדי שתהיה בטוח שאתה רוכש את מסך ההחלפה הנכון. בעוד מספר חברות מציעות ערכות לתיקון מסך מחשב נייד שיכולות להקל על התהליך, אם תזמין את המסך הלא נכון לא תוכל לבצע תיקונים כלשהם. אם אתה מתקשה להבין את דגם המחשב שלך, באפשרותך לבקר בתפריט "הגדרות" ולמצוא את המספר הסידורי שיסייע לך בחיפוש.למרבה המזל, מציאת המסך המתאים למכשיר שלך אינה חייבת להיות מלחיצה. לעתים קרובות אתה יכול למצוא את מה שאתה מחפש פשוט על ידי הזנת מספר הדגם של המחשב הנייד שלך לתוך סרגל החיפוש של קמעונאים מקוונים. ייתכן שתרצה גם לכלול את מונח החיפוש "LCD" כדי לצמצם את האביזרים הזמינים עבור המחשב שלך. על פי רוב, מסכים צריכים להיות מתומחרים באופן סביר למדי ואתה יכול אפילו להיות מסוגל לקנות כמה בסביבות 300 שקל, אם כי זה תלוי בסוג המחשב שיש לך.מוכרים מסוימים עשויים להשתמש בצורה אחרת של זיהוי עבור הדגם של המחשב הנייד שלך, אז בדוק פעמיים שבחרת באפשרות הנכונה לפני הרכישה. כמעט כל המידע שאתה צריך להיות מוצג על הרישום של המוכר. שוב, הקדישו את הזמן כדי להשוות את מפרט המכשיר שלכם למסך שאתם רוכשים, וודאו שכבל הווידאו בגב המסך תואם למה שהספק מציג באינטרנט. רוב הזמן, זה די קל לדעת אם המסך הנכון זמין.

3. קבל את הכלים הנכונים ופתח את המסך

זה לא מדריך מקיף עבור כל המחשבים, אבל זה צריך לכסות את היסודות עבור רוב הדגמים.תזדקק למספר כלים כדי להתקין כראוי את המסך החדש. כלים אלה יכולים להפוך את התהליך לפשוט הרבה יותר ולאפשר לך לתקן דברים ביעילות.הכן את עצמך על-ידי ביצוע הפעולות הבאות בהישג יד:

  • משטח נקי ושטוח שבו אתה יכול לעבוד
  • סכין מרק או חפץ דומה להסרת מסגרת המסך
  • מברג פיליפס מגנטי
  • סיכה או מחט להסרת המסגרת
  • מנה קטנה להחזיק ברגים
  • דבק או קלטת לאבטחת ה- LCD החדש למסגרת המחשב הנייד

ערכות תיקון מסך זמינות גם עבור דגמים מסוימים, כך שזה יכול להיות שווה את זה כדי לחקור את סוג המחשב שלך ולראות אם הם זמינים. ערכות אלה מספקות לך את כל מה שאתה צריך מראש, כך שתוכל להגיע לעבודה ולא לדאוג לפספס כלי חיוני. כמובן, פריטים ברחבי הבית שלך יכול לעבוד באותה מידה תוך חיסכון לך קצת כסף.לאחר הרכבת הכלים הדרושים להחלפת המסך, תוכל להתחיל לעבוד בתיקון ההתקן. הנח את המחשב הנייד הסגור על המשטח השטוח שבחרת ושמור את הכלים שלך בקרבת מקום.

הסר מקורות חשמל

ראשית, כבה את המחשב הנייד וודא שהוא מנותק ממקור חשמל כדי למנוע סיכון להתחשמלות. לאחר מכן, זה גם עוזר להסיר את הסוללה כדי למנוע גרימת בעיות אחרות.לאחר שעשית זאת, עליך לזהות את המדבקות המכסות ברגים על מסגרת המסך. בדרך כלל ניתן למצוא אותם ליד החלק התחתון של המסך שבו הצירים יהיו בעת פתיחת הצג. אמורים להיות שניים.

הסר בזהירות מדבקות וברגים

משם, תצטרך להשתמש בסיכה כדי להסיר את המדבקות הממוקמות על המסגרת, כך שאתה לא בסופו של דבר לפגוע בהם. יהיה עליך להשתמש בהם מאוחר יותר, לאחר שהמסך מותקן כראוי, לכן ודא שהם לא אבדו ושאתה מאחסן אותם בצד הדביק למעלה כדי שתוכל לעשות בהם שימוש חוזר. שים אותם במקום בטוח כך שכאשר אתה הולך לחבר את המסך החדש שלך, הם קלים למצוא.לאחר מכן תרצה להשתמש במברג כדי להסיר את הברגים הנראים כעת. ייתכן שיהיה לך קושי מסוים תלוי כמה חזק הם נדפקו במהלך הייצור. על פי רוב, אם המסך הישן שלך מיושר די טוב, זה לא צריך להיות יותר מדי בעיה כדי להסיר את הברגים. מניחים אותם בצלחת כדי שלא תאבדו.

אולי יעניין אותך גם: תיקון מסך מחשב נייח

הסר מסגרת

הגיע הזמן להסיר בעדינות את המסגרת. ודא שאתה נזהר בעת הסרת מסגרת המסך הישן מכיוון שיהיה עליך להתקין אותה מחדש לאחר החלפת המסך. על ידי שימוש בסכין מרק או חפץ שטוח אחר, אתה אמור להיות מסוגל לחלץ את המסך שלך ממארז המחשב הנייד שלך.זה עלול לקחת קצת מאמץ כדי להסיר אותו לחלוטין. ואל תיבהלו אם אתם שומעים כמה צילומי פלסטיק – זה חוסר ההבעה של כרטיסיות הפלסטיק שמחזיקות את המסך על המקרה שלך. אם יש לך בעיה להסיר את המסך הישן, הברגים בתחתית לא יכול להיות משוחרר מספיק, אז לעצור ולשחרר אותם עוד קצת לפני שתנסה שוב.אתה יכול גם להיתקל בבעיה של המסך שלך להיות תקוע על הצירים. על ידי מנענע אותו בעדינות, אתה יכול בדרך כלל לשחרר אותו מהמזוודה.

4. הסירו את ה-LCD

אחד החלקים המסובכים יותר של החלפת מסך המחשב הנייד שלך יהיה הסרת ה- LCD. ראשית, ודא שהמסגרת כבויה לחלוטין כדי שתהיה לך גישה בלתי מוגבלת למסך ה- LCD. זה יהיה מאובטח על מסגרת המתכת של המחשב הנייד, ואתה תצטרך לקחת אותו מהצד השמאלי והימני.יהיו עוד שני ברגים לשחרר בפינות העליונות לפני שתוכל להרים את המסך מעט הרחק מסגרת המתכת. סביר להניח שתמצאו עוד כמה ברגים המאבטחים את ה- LCD בצדדים, ואלה יצטרכו גם להיות uncrewed. במקרים מסוימים, ייתכן שנעשה שימוש בסרט הדבקה כבד במקום זאת.

ניתוק מחברי כבלים

לאחר הסרת הקבצים המצורפים, המסך אמור להימצא כעת על לוח המקשים. זה יכול להיות קצת אתגר כדי לוודא שיש מספיק מקום בין LCD לבין מסגרת המתכת, אבל אתה צריך להיות עדין כדי למנוע להרוס את כבל הווידאו שפועל מהחלק האחורי של המסך לגוף של המחשב הנייד. אם זה פגום, תצטרך עזרה של איש מקצוע כדי לתקן את זה.עכשיו הגיע הזמן לנתק את הכבל מה-LCD. בדרך כלל ניתן למצוא את המחברים במרכז, אם כי הם עשויים להיות ממוקמים לחלופין בתחתית המסך. סביר להניח כי דבק שימש כדי לחבר את השניים, אז תצטרך בעדינות לחטט אחד מהשני. ייתכן שיש גם קלטת שצריך להסיר, אבל בסך הכל זה צריך להיות די פשוט לנתק את ה- LCD שלך ממחבר הווידאו. כוון אותו למקום כלשהו הרחק מהכלים שלך.

5. הכנס את המסך החדש

בעת הסרת המסך, אתה אמור להיות מסוגל לאתר לאן החדש שלך ילך. הנח אותו עם הפנים כלפי מטה בתוך המסגרת כך שיתאים באופן מושלם. לאחר מכן, אתה יכול לחבר מחדש את מחבר הווידאו כך שהוא ממוקם בדיוק איפה ה- LCD הקודם ישב. ודא כי הוא מיושר ככל האפשר ולאחר מכן לצרף אותו עם קלטת או דבק.

מסגרת חיבור מחדש

ברגע שזה נעשה, לוודא הצדדים מאובטחים. הכנס מחדש את הברגים בצדדים ולמעלה, או חבר מחדש כל קלטת ששימשה כדי להחזיק הכל ביחד. אחרי שהכל מהודק יפה, אתה יכול לשים את המסגרת בחזרה. תסתדרו בשורה כך שהיא תיצמד כראוי למארז המסך ולא תשתחרר בקלות.הכנס מחדש את הברגים הנותרים לתוך המסגרת לאחר שאתה בטוח שהכל נשבר כראוי למקומו. אתה לא אמור להיות מסוגל לראות סדקים בכלל בשולי המסך. לאחר החדרת הברגים, חבר מחדש את כיסויי הבורג באמצעות הסיכה או המחט.

הפעלה כלפי מעלה

משם, עליך להיות מוכן להפעלה מחדש של המחשב. הכנס את הסוללה וחבר את המחשב הנישא למקור מתח לפני הפעלתו מחדש. אם אין תצוגה, אז תצטרך לבדוק שוב שהכל הורכב כראוי.

=תיקון מוצלח של מסך מחשב נייד

תיקון מסך מחשב נייד שבור אינו חייב להיעשות על ידי איש מקצוע. אם יש לך את הזמן והריבית, אז אתה יכול בסופו של דבר לחסוך הרבה כסף על ידי עושה את זה בעצמך. על-ידי ביצוע שלבי עשה זאת בעצמך אלה, באפשרותך להפעיל מחדש את צג המחשב הנישא תוך שעה או שעתיים.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק