ofircomputers
הפיקסל של פייסבוק - קרית טק
Photo by Pixabay on Pexels.com

איך ניתן למצוא את הפיקסלים שלי בפייסבוק?

כדי להתחיל ללכוד נתוני קהל באמצעות Link Manager, עליך להגדיר פיקסלים עבור כל אחת מפלטפורמות הפרסום שלך. כדי למצוא את מזהה הפיקסל שלך לפייסבוק, בצע את ההוראות שלהלן. לא הגדרת פיקסל פייסבוק? בצע את ההוראות כאן כדי להתחיל.

  1. היכנס לפייסבוק ועבור לחשבון שלך ב'מנהל המודעות'.
  2. פתח את סרגל הניווט ובחר מנהל האירועים.
  3. העתק את מזהה הפיקסל שלך מתחת לשם האתר והדבק את המספר ישירות בכרטיסיה הגדרת מנהל הקישורים.

פייסבוק פיקסל – מה זה

אם אתה משתמש במודעות פייסבוק, יש כלי אחד שאתה צריך להתחיל להשתמש בו כדי להפיק את המרב מתקציב המודעות החברתיות שלך: פיקסל פייסבוק (עכשיו Meta Pixel).

אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרסום במדיה החברתית הוא היכולת לבדוק, לעקוב, לחדד ולפלח את המודעות שלך בדיוק לייזר. פיקסל פייסבוק הוא כלי לאיסוף נתונים שעוזר להפיק את המרב מהמודעות שלך בפייסבוק ובאינסטגרם.

נכון לפברואר 2022, פיקסל פייסבוק שינה את שמו ל-Meta Pixel. תראה את זה מוזכר עם שני השמות לאורך מאמר זה.

אם אתה משתמש במודעות פייסבוק או אינסטגרם עכשיו, או מתכנן להשתמש בהן בכל נקודה בעתיד, פיקסל פייסבוק (או Meta pixel) הוא כלי חובה לשימוש. המשך לקרוא כדי ללמוד איך זה עובד.

מהו פיקסל פייסבוק (הידוע גם כ-Meta pixel)?

הפיקסל של פייסבוק הוא פיסת קוד שאתה ממקם באתר שלך. הוא אוסף נתונים שעוזרים לך לעקוב אחר המרות ממודעות פייסבוק, למטב מודעות, לבנות קהלים ממוקדים למודעות עתידיות ולשווק מחדש לאנשים שכבר נקטו פעולה כלשהי באתר שלך.

איך פועל הפיקסל של פייסבוק?

הפיקסל של פייסבוק פועל על ידי הצבה והפעלה של קובצי Cookie כדי לעקוב אחר משתמשים בזמן שהם מקיימים אינטראקציה עם העסק שלך הן בפייסבוק והן מאינסטגרם ומחוצה לה.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק