ofircomputers
Mcitp מה זה
Mcitp מה זה

מהי הסמכת mcitp והאם כדאי לעבור אותה?

הצורך בתומכי ומנהלי רשתות מחשבים הוא צורך הולך וגדל בכל סוגי בתי העסק והארגונים השונים בלי קשר לגודל שלהם והמעסיקים השונים מעניקים עדיפות לאנשים מומסכים מטעם מייקרוסופט. ההסמכה מעניקה הזדמנות לעשות למעשה מיזוג של שני תחומים שהפכו מבוקשים מאד בשנים האחרונות. מי שעומד בהסמכה זוכה להנות מביקוש תעסוקתי רב ותנאי העסקה נהדרים וזאת לאור הביקוש הרוחבי הרב שיש למוסמכים בתחום.

הסמכת mcitp 

מסגרת הלימודים תפקידה להעניק סביבה תומכת לא רק במעבר בבחינה הסמכת mcitp בלבד אלא להעניק כלים מעשיים שישרתו את איש המקצוע העתידי בפועל באופן הטוב ביותר.

במסגרת הסמכת mcitp יעברו המתלמדים הכשרה בהגדרות וניהול של שרתים מבוססי מיקרוסופט תוך היכרות עם מערכות ההפעלה השונות שמהוות את אחת מהטכנולוגיות הנפוצות ביותר בשוק כיום.

קורס והכשרות

במסגרת הסמכה זו ישנן כמה בחינות שניתן לעבור כאשר מבנה הקורס יותאם להכנה לקראת כל הבחינות שעומדות בפניכם. משך הקורס אורך פרק זמן של כ-חצי שנה בממוצע והוא מיועד לאנשים שיש להם רקע ונסיון בתחום אך הוא אינו סגור בפני מי שאין לו. אנשים שאין להם כל נסיון בעולם זה יוכלו לעבור קורס מקדים שיעניק להם את האפשרות ליישר קו לקראת לימודים בתחום.

מסלול ההכשרה מורכב מדרגות שונות כאשר בכדי לקבל את כל היתרונות הרבים שהסכמה זו מגלמת בתוכה צריך התלמיד לעמוד בכל הבחינות הרלוונטיות.

שירות מחשבים מקצועי

הסמכת mcitp היא למעשה מענה לדרישה שהחלה לעלות מהשטח שבה היה צורך שטכנאי מחשבים ידעו לתת שירות מחשבים מקצועי יהיו בעלי ידע רחב יותר הנוגע גם לתחום של רשתות תקשורת ומערכות הפעלה. הצורך הזה הפך גדול כל כך עד שצמח תחום התמקצעות חדש של אנשים בעלי ידע טכני מרבדים שונים והוא משמש את בעלי הידע הזה לפתור בעיות במקום ובאופן עצמאי.

זה המקום לציין שמדובר על תחום מאד דינמי שמתפתח ומתעדכן באופן תדיר מה שאומר שהטכנאי צריך להיות מעודכן בכל השינויים ולהיות מסוגל להתמודד איתם בשטח. מטבע הדברים גם קורס ההכשרה נבנה בכל עת תוך התאמה לעדכונים האחרונים במטרה לספק לסטודנטים את הגרסאות החדשות ביותר תוך הענקת כלים להגברת יכולת האדפטיביות במהלך העבודה.

Mcitp מה זה

במסגרת הקורס יקבלו הסטודנטים כלים לעבוד בסביבת עבודה מגוונת ודינאמית כאשר בין תכני הקורס ילמדו כל מערכות ההפעלה מבית מייקרוסופט, נושאים מרכזיים בתחום החומרה, רשתות תקשורת, גיבוי ועוד.

במסגרת הלימודים יוקדש חלק מרכזי להכנה לקראת הבחינה. במסגרת ההכנה יהנו הסטודנטים ממרתון לימודים שמוכיח את עצמו ככלי יעיל מאד להצלחה בבחינות. הם יהנו מסימולציות שיעניקו משוב מיידי ומגוון עשיר של טיפים וכלים להתמודדות עם הבחינה באופן כללי.

ההסמכה מהווה כלי עבודה מעולה שמשרת אנשים רבים הן כקריירה עצמאית והן ככלי תומך לעיסוקים אחרים.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק