ofircomputers

מה זה הודעות נעלמות ב-WhatsApp ואיך להפעיל

הודעות נעלמות היא תכונה ממוקדת פרטיות וחיסכון באחסון ב-WhatsApp. כאשר היא מופעלת, WhatsApp תמחק באופן אוטומטי הודעות בצ'אטים שלכם לאחר משך מוגדר – 24 שעות, 7 ימים או 90 יום.

הפעלת הודעות נעלמות ב-WhatsApp היא כמו הקצאת תאריך תפוגה לטקסטים שאתם שולחים ומקבלים. המהות המרכזית של הודעות נעלמות היא למחוק הודעות פרטיות, סודיות או חשאיות מהמכשיר שלך ומהרסיברים'. למרות שמדובר בעיקר בתכונה ממוקדת פרטיות, להודעות נעלמות יש גם יתרונות לחיסכון באחסון.

הפונקציונליות 'הודעות נעלמות' זמינה עבור WhatsApp בנייד (iOS ואנדרואיד), ב-WhatsApp Web ואפילו ב-WhatsApp Business. אנו נראה לך כיצד להפעיל את התכונה במכשירים ובמערכות הפעלה אלה.

העלמת הודעות WhatsApp במכשירי Apple

באפשרותך להגדיר הודעות בצ'אטים בודדים וקבוצתיים להשמדה עצמית. WhatsApp גם מאפשרת לכם להפעיל את התכונה לצ'אטים ספציפיים או לכל השיחות.

בואו נעביר אתכם בדרכים השונות כדי לאפשר הודעות נעלמות ב-iPhone וב-iPad.

אפשר הודעות נעלמות עבור צ'אטים בודדים

פתחו את WhatsApp, לכו ללשונית "צ'אטים" ובחרו את איש הקשר/משתמש של WhatsApp שאת הגדרות הצ'אט שלו אתם רוצים לשנות.

  1. הקש על שם האדם או על מספר הטלפון שלו בחלק העליון של המסך כדי לפתוח את דף פרטי איש הקשר.
  2. גלול לתחתית דף פרטי איש הקשר ובחר הודעות נעלמות.
  3. במקטע "שעון תיימר של הודעות", בחר את משך הזמן שמעבר לו הודעות בהמרה יימחקו עבור שני הצדדים. קיימות שלוש אפשרויות – 24 שעות, 7 ימים ו- 90 יום.

אם אתם רואים רק את האפשרויות "אונות" ו"כבוי" בתפריט 'הודעות נעלמות', עדכנו את WhatsApp מה-App Store ובדקו שוב.

חזור לחלון הצ'אט ותראה הודעה שהודעות חדשות ישמידו את עצמו לאחר תקופה מסוימת. הודעות הנשלחות לפני הפיכת הודעות נעלמות לזמינות יישארו בשיחה.

שימו לב ש-WhatsApp תודיע גם לצד השני (או לצדדים) בשיחה שאפשרת הודעות נעלמות.

עצה מהירה: הקש על ההודעה כדי לגשת לתפריט הודעות נעלמות עבור שיחה זו. הדבר מאפשר לך להפוך הודעות נעלמות ללא זמינות במהירות או לשנות את שעון התזמן של ההודעה.

אפשר הודעות נעלמות עבור צ'אטים קבוצתיים

כל המשתתפים בקבוצת WhatsApp יכולים להפעיל ולהשבית הודעות נעלמות. זה ממש קל – פתח את דף פרטי הקבוצה, הקש על הודעות נעלמות ובחר שעון שעון תיימר של הודעה או משך תפוגה.

מעניין שמנהלי קבוצות יכולים להגביל חברים שאינם מנהליים משינוי ההגדרות 'הודעות נעלמות'. כדי לעשות זאת, פתח את דף פרטי הקבוצה, הקש על הגדרות קבוצה, הקש על ערוך פרטי קבוצה ובחר מנהלים בלבד.

הגדרת שעון התזמן של הודעות המהווה ברירת מחדל ב- WhatsApp

הפיכת הודעות נעלמות לזמינות באופן ידני עבור כל השיחות הבודדות והקבוצותיות עלולה להיות מלחיצה. כאן נכנסת האפשרות "שעון תיימר של הודעות ברירת מחדל". כאשר אפשרות זו מופעלת, שעון התזמן של הודעות המהווה ברירת מחדל מפעיל הודעות נעלמות עבור כל השיחות בחשבונות WhatsApp שלכם – צ'אטים בודדים וקבוצתיים כאחד.

עברו ללשונית 'הגדרות WhatsApp', בחרו 'חשבון', בחרו 'פרטיות' ובחרו 'שעון תיימר של הודעות' המהווה ברירת מחדל בסעיף 'הודעות נעלמות'. בחר את משך מחיקת הטקסט המועדף עליך כדי להמשיך.

לחלופין, באפשרותך גם להפעיל את שעון התזמן של הודעות המהווה ברירת מחדל מתפריט הגדרות צ'אט בודד או קבוצתי.

פתח את דף פרטי איש הקשר עבור כל צ'אט, בחר הודעות נעלמות והקש על אפשרות שעון התזמן של הודעות ברירת המחדל המסומנת בתחתית הדף. פעולה זו תנתב אותך מחדש לתפריט "שעון התזמן של ההודעות המהווה ברירת מחדל". בחר משך מועדף להמשך מחיקת ההודעה.

העלמת הודעות WhatsApp באנדרואיד

השלבים הבאים יהיו תלויים במה שאתה רוצה להשיג. האם ברצונכם ש-WhatsApp תמחק באופן אוטומטי הודעות בצ'אטים ספציפיים (בודדים וקבוצתיים) ? לחלופין, רוצים שהודעות בכל שיחות WhatsApp ייעלמו לאחר תקופה מסוימת?

בצעו את ההוראות הבאות כדי ללמוד כיצד להפעיל את התכונה 'הודעות נעלמות של WhatsApp' ב-Android.

אפשר הודעות נעלמות עבור צ'אטים בודדים

פתח את הצ'אט, הקש על שם/מספר הטלפון של איש הקשר, בחר הודעות נעלמות ובחר משך זמן בסעיף "שעון התזמן של ההודעה".

הודעות עוקבות (נשלחות או התקבלו) בשיחה יימחקו באופן אוטומטי כאשר חלף זמן הבחירה.

WhatsApp תודיע לכל הצדדים בצ'אט שהודעות נעלמות הופעלו. הקש על ההודעה כדי לשנות את משך המחיקה או בטל הודעות נעלמות.

אפשר הודעות נעלמות עבור צ'אטים קבוצתיים

כברירת מחדל, לכל משתתפי הקבוצה יש את החופש להפעיל או להשבית הודעות נעלמות. כך ניתן להפעיל הודעות נעלמות בקבוצת WhatsApp.

  1. לחץ לחיצה ארוכה על הצ'אט הקבוצתי, בחר את סמל התפריט בפינה השמאלית העליונה והקש על פרטי קבוצה.
  2. בחר הודעות נעלמות.
  3. בחר כמה זמן ברצונך שהודעות יאוחסנו בצ'אט הקבוצתי לפני מחיקתן.

כל משתתפי הקבוצה יקבלו הודעה בכל פעם שהודעות נעלמות ישתנו. כדי להגביל משתתפים (כלומר, חברים שאינם חברים ניהוליים) משינוי הגדרות ההודעות הנעלמות של הקבוצה, פתח את פרטי הקבוצה, בחר הגדרות קבוצה > ערוך פרטי קבוצה > מנהלי מערכת בלבד ובחר אישור.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק