ofircomputers

מה לעשות כשאתה משועמם במחשב?

מנסה להעביר את הזמן אבל לא יכול למצוא שום דבר שיחזיק את תשומת הלב שלך? הנה כמה דברים מהנים לעשות באינטרנט כאשר משועמם.

חשוב להיות פרודוקטיבי ולא לבזבז זמן, אבל כולם צריכים לברוח מדי פעם! למרות שזה לא היה הכוונה המקורית של האינטרנט, זה בהחלט אחד השימושים הטובים ביותר שלה.

אם אתה יודע איפה לחפש, יש כל כך הרבה דברים מהנים לעשות באינטרנט כאשר משועמם – שחלקם יכולים אפילו להיחשב קונסטרוקטיביים. הנה כמה דברים פרודוקטיביים לעשות כשאתה משועמם!

1. צפה בסרטונים

סרטונים הם דרך נהדרת להרוג את הזמן כי הם פסיביים. אינך צריך לעשות דבר – פשוט שבו והתיישבו והתעוררו שוב כשהסרטון מסתיים. חזור על הפעולה ככל שתרצה.

סרטונים לא חייבים להיות חסרי דעת! ביוטיוב יש עשרות ערוצים שהם גם מבדרים וגם חינוכיים.

סרטונים כאלה נהדרים כשאתם משועממים ברשת כי הם לא רק כיפיים לצפייה, אלא יכולים להרחיב את הראש, ללמד אתכם דברים חדשים ואפילו לעזור לכם להיות אדם יותר מהיר תפיסה ואמפתיה.

2. לשחק משחקים

יש הרבה משחקים לשחק באינטרנט: משחקי יריות בגוף ראשון, משחקי פאזל, אסטרטגיה ומשחקי מלחמה, משחקים לבניית עיר, ואפילו משחקי לוח מרובי משתתפים מקוונים.

3. האזינו לפודקאסטים

פודקאסטים הם מקור בידור נהדר. בתור התחלה, כדאי שתבדקו פודקאסטים מסתוריים, פודקאסטים של פשע אמיתי ופודקאסטים של סיפור אמיתי, שכן אלה הם כמה מהז'אנרים הפופולריים והשופעים ביותר.

4. קרא קומיקס או ספרים אלקטרוניים

האם ידעת שיש כמה דרכים לקרוא קומיקס באינטרנט בחינם? לא רק webcomics חובבים כי הם זמינים בחופשיות, אבל אתה יכול אפילו לקרוא קומיקס מ DC, מארוול, וורטיגו מבלי לשלם!

ספרים אלקטרוניים הם מקור נהדר נוסף לבידור מקוון. יש קומץ אתרים מדהימים להורדת ספרים אלקטרוניים בחינם, עם כותרים החל עתיקות קלאסיות לבדיה מודרנית. אתה יכול לקבל שעות של ערך בידור מספר אלקטרוני אחד, ואתה יכול לשאת אלפים מהם איתך בכל עת בטלפון שלך.

טכנאי מחשבים בחיפה הדר

5. למד תחביב

אחד הדברים היצירתיים ביותר שאתה יכול לעשות כאשר אתה משועמם הוא להרים תחביב חדש. בהתחשב במגמות האחרונות באינטרנט, אתה יכול בקלות ללמוד תחביבים מרובים ולשלב אותם למקור של הכנסה נוספת (כגון קטעי וידאו YouTube משלך, פודקאסטים, אפליקציות לנייד, תמונות מלאי, וכו ').

6. התחל יומן או בלוג

יומן הוא פעילות שנבדקה בזמן שהוכח שיש לה כמה יתרונות נפשיים ופסיכולוגיים. ההבדל היחיד עכשיו הוא היכן אנו שומרים את היומנים שלנו וכיצד אנו כותבים אותם – במקום מחברות פיזיות, אנו משתמשים כעת באפליקציות או אפילו שומרים את הערכים שלנו באופן מקוון בצורה של בלוג.

זה לא ממש משנה מה אתה כותב כל עוד אתה לוקח את זה ברצינות ובאמת להקליט את המחשבות הכנות שלך. תמשיך ככה במשך 30 יום מלאים, וזה יהפוך להרגל. שמור על זה עוד כמה חודשים, ואתה תקצור את היתרונות – לאט אבל בטוח.

7. לבנות רשימת משאלות

פעילות זו יכולה לצאת במהירות מכלל שליטה. אבל כל עוד יש לך את המשמעת הדרושה, זה יכול להיות כיף ואולי אפילו לעזור לך לחסוך כסף בעת קניות באינטרנט. בעיקרון, להתייחס לזה כמו "קניות חלון" באמזון.

חשבו על דברים שאתם מעוניינים לקנות, לדפדף ברישומים של אמזון, והשקיעו זמן בחקר כל מוצר פוטנציאלי. כאשר אתה נתקל באחד שאתה חושב שתשמח לקנות, לחץ על לחצן הוסף לרשימה.

תוכל למצוא את כל המוצרים ששמרת ברשימה ברשימת המשאלותשלך . כאן, תוכל לחזור במהירות למוצרים ולקנות אותם במועד מאוחר יותר.

הנה טיפ שימושי. אל תקנה כלום אלא אם כן זה היה ברשימת המשאלות שלך לפחות חודש. אם עובר חודש, ואתה עדיין רוצה אותו, קדימה ולהוסיף אותו לסל. זוהי טכניקה נהדרת לריסון הרגלי קניות אימפולסיביים.

מה שכנראה תמצאו הוא שפעולת הקניות מרגשת יותר מאשר לקנות בפועל – אז כשאתם משועממים, שקלו לקנות בלי לקנות.

8. גלה את Reddit

כאשר כל השאר נכשל, עבור אל Reddit, האתר מבזבז הזמן הגדול ביותר באינטרנט. שמעת על זה פעם? Reddit היא מרכז של אלפי קהילות שונות מתוצרת המשתמש.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק