מה עושה Alt F4 במחשב?

מה זה Alt + F4

Alt + F4 הוא קיצור מקשים של Windows שסוגרים לחלוטין את היישום בו אתה משתמש. הוא שונה במקצת מ- Ctrl + F4, הסוגר את החלון הנוכחי של היישום שאתה מציג.

ייתכן שמשתמשים במחשב נישא יצטרכו להקיש על מקש Fn בנוסף Alt + F4 כדי להשתמש בקיצור דרך זה.

Alt + F4 הוא קיצור מקשים שימושי עבור Windows שסוגרים את היישום הנוכחי במחשב שלך.

במדריך זה, נעבור על מה Alt + F4 הוא, איך זה שונה Ctrl + F4 (קיצור דרך דומה עם הבדל קל), ומה לעשות כאשר Alt + F4 לא עובד.

מה זה Alt + F4?

Alt + F4 הוא קיצור מקשים שסוגרים לחלוטין את היישום שבו אתה משתמש כעת במחשב.

Alt + F4 שונה במקצת מ- Ctrl + F4, אשר סוגר את הכרטיסיה או החלון הנוכחיים של התוכנית שבה אתה משתמש כעת. לדוגמה, אם היית בדפדפן אינטרנט ופתיחת כרטיסיות מרובות, Alt + F4 היה סוגר את הדפדפן לחלוטין בעוד Ctrl + F4 היה סוגר רק את הכרטיסיה הפתוחה שאתה מציג.

Alt + F4 עובד על Windows 10 ועל כל מהדורות Windows האחרות.

כדי להשתמש בפקודה זו, הקש על מקש Alt ועל מקש F4 בו-זמנית. לחלופין, הקש והחזק את מקש Alt ולאחר מכן, בעודך מחזיק את מקש Alt לחוץ, הקש על מקש F4.

מה ניתן לעשות כאשר Alt + F4 לא עובד

אם Alt + F4 אינו פועל, באפשרותך לסגור יישום פעיל באמצעות מנהל המשימות. כדי לעשות זאת, הקש Ctrl + Alt + מחק ולאחר מכן לחץ על מנהל המשימות. לחלופין, הקש Ctrl + Shift + Esc כדי לפתוח את מנהל המשימות או לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על התוכנית שאתה מנסה לסגור ולחץ על "סיים משימה".

תברך שפקודה זו לא תפעל במחשבים נישאים או על מקלדות רב-תכליתיות. הסיבה לכך היא בסוגים אלה של לוחות מקשים, מקשי הפונקציות כוללים פונקציות נוספות כגון התאמת בהירות המסך או עוצמת השמעה. כדי להשתמש בקיצור הדרך Alt + F4 בסוגים אלה של לוחות מקשים, הקש על מקש Fn בו-זמנית (Alt + Fn + F4).

אולי יעניין אותך גם

  • איך להסיר וירוס מהמחשב – 5 שלבים פשוטים קרא עוד »
  • האם 32 GB של זיכרון RAM מוגזם? קרא עוד »
  • כמה זיכרון צריך להיות למחשב נייד? קרא עוד »
  • כמה כסף עולה מחשב גיימינג? קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך