מחשב אסוס לא נדלק – Asus

אם אתם מגלים שאתם נתקעים על מסך ASUS, אנא אל תיכנסו לפאניקה; אתה לא לבד.

מחשב אסוס לא נדלק – Asus היא קיצור של AsusTek Computer Inc., שהיא חברת מחשבים ואלקטרוניקה רב-לאומית מפורסמת. סדרות שונות של מחשבים ניידים של ASUS זוכות בלב הציבור. אבל בדיוק כמו מותגים אחרים של מחשבים ניידים, המחשב הנייד של ASUS נתקל בבעיות מדי פעם. לדוגמה, המחשב הנייד של ASUS לא נדלק, מה שהטריד עוקבים רבים של ASUS.

עד כה, החברה המפורסמת ASUS פרסמה סדרות שונות של מחשבים ניידים ומחשבים. אנשים עושים עבודה, משחקים משחקים ומקבלים בידור במחשב נייד של ASUS. והם מוטרדים מבעיות ההפעלה של המחשב הנייד ASUS לפעמים.

כיצד לתקן מתי המחשב הנייד של ASUS לא נדלק התבקש פעמים רבות. היום, אני רוצה לשתף כמה דרכים מעשיות עבור משתמשים רגילים אפילו להתמודד עם מצב זה.

המחשב הנייד של ASUS לא נדלק

אם מחשב אסוס לא נדלק קודם כל, מחשב נייד ASUS לא מפעיל את הבעיה ניתן לחלק לשני סוגים:

  • המחשב הנייד של ASUS לא נדלק אך האורות דולקים.
  • המחשב הנייד של ASUS לא נדלק. אין אורות.

סוג 1:

המחשב הנייד של Asus פתאום לא נדלק.ניסיתי לאתחל את המחשב הנייד שלי Asus היום אחר הצהריים וזה פשוט נשאר מסך שחור. שלושה אורות מלפנים ירוקים כאשר הוא מחובר לחשמל, אחד הוא נורה, השני הוא סוללה, והאחרון נראה כמו פח אשפה עגול. שום דבר לא עושה רעש אז אני לא חושב שהכונן הקשיח מרתק. המחשב הנייד יושב על שולחן כך שזה לא כאילו זה יכול היה ליפול למסך להישבר. למישהו יש מושג מה יכול להיות לא בסדר? עשיתי קצת פתרון בעיות, ניתקתי את זה וכו 'אבל אני קצת אבוד. תודה.

המחשב הנייד של Asus לא נדלק, אך ה-Power LED מופעל תמיד.היי כולם! אני זקוק לעזרה ממומחה Asus 🙂 יש לי מחשב נייד Asus K551-LB (אני חושב שזה דומה עם גרסת S551). אז הנה מה שקרה:

1. הדבר האחרון שעשיתי היה להרדים את המחשב הנייד שלי, אבל מכיוון שזה לקח כל כך הרבה זמן ומיהרתי, אני מסובב בכוח את המחשב הנייד על ידי לחיצה ומחזיק את לחצן ההפעלה. 2. עכשיו אני לא יכול להפעיל את המחשב הנייד שלי, אבל מחוון נורית LED כוח (אחד שנראה כמו נורה) הוא תמיד על (לא מהבהב).

3. חשבתי שמשהו לא בסדר עם הסוללה, אבל כשאני מסיר את הסוללה ולחבר את המתאם, אותה בעיה קרתה.

4. ניסיתי ללחוץ ולהחזיק את לחצן ההפעלה במשך 10 שניות, אבל שום דבר לא קרה. מה שיש לי זה שמחוון נורית ה-LED של הכוח תמיד דולק. 5. כאשר המחשב הנייד היה כבוי אבל מחוון נורית LED תמיד דולק, המכונה לא עובדת (אני לא יכול לשמוע שום צליל). באמת צריך עזרה מגורו מחשב נייד כאן, שכן אני קצר של תקציב ללכת למרכז השירות. תודה רבה!

מחשב אסוס לא נדלק

מחשב אסוס לא נדלק סוג 2:

מחשב אסוס לא נדלק אין אורות.המחשב הנייד ASUS V301L שלי לא נדלק ואין אורות דולקים. זה קרה לאחר שהחזקתי את לחצן ההפעלה בזמן שהמחשב הופעל מחדש. הטלפון שלי היה מחובר גם באמצעות כבל USB באותו זמן. בדקתי את המטען, וזה עובד. ניסיתי להחזיק את כפתור ההפעלה למשך 30+ שניות. עשיתי את זה כמה פעמים, אבל ממש שום דבר לא קורה. השארתי גם את המחשב הנייד בן לילה וניסיתי שוב. אין באפשרותי להסיר את הסוללה ואיני מוצא כל סוג של לחצן איפוס.

מבט כולל על בעית מחשב אסוס לא נדלק

בעיות נפוצות מחשב אסוס לא נדלק – AsusTek Computer Inc., הידועה זמן קצר בשם ASUS, היא חברה רב-לאומית. היא עוסקת בייצור של חומרת מחשב, תוכנה ואלקטרוניקה. היא ממוקמת בטייוואן ואחת מחברות המחשבים הטובות בעולם.

כפי שאמרנו בסעיף הקודם, ASUS, במקרים מסוימים, מטרידה מאוד את המשתמשים. מסיבות מסוימות, המחשב הנייד של ASUS לא יופעל לפעמים.

האם אתה חושב מדוע המחשב הנייד של ASUS לא ידליק בעיה מתרחשת? קודם כל, גלה את הסיבות שנופלות לך תחת בעיה זו.

אם אתה שואל אותנו, אז אנחנו אומרים כי להלן הן כמה סיבות שגורמות למערכת שלך לא להפעיל. הם:

  • סוללה משוחררת או פגומה
  • ללא טעינה
  • בעיות חשמל כמו תנודות ואספקת חשמל לא מספקת
  • מסך מחשב נישא שבור
  • ציוד היקפי חיצוני המחובר למחשב הנישא
  • בעיות חומרה או תוכנה

עכשיו, אתה חייב לדעת למה המחשב הנייד שלך אינו מופעל. אבל הבעיה מסווגת לשני סוגים שונים.

  • המחשב הנייד של ASUS לא נדלק, אך תאורת ההפעלה דולקת
  • המחשב הנייד של ASUS לא ידליק אורות

כאשר המחשב הנייד אינו מופעל, המשתמש לא יראה תמונה או גרפיקה על המסך. לכן, חשוב מאוד לתקן את הבעיה בהקדם האפשרי.

עקבו אחר הסעיפים שלהלן וקבלו מידע נוסף בנוגע לבעיה זו של ASUS.

בעיות קשורות לאסוס שלא נדלק

המשתמשים המשתמשים במחשבים ניידים של ASUS עלולים להיתקל בבעיות שונות. חלקם מסופקים בסעיף זה, יחד עם הפתרונות.

  • המחשב הנייד של ASUS לא יכבה: עליכם לכבות בכוח את המחשב הנייד של ASUS כאשר הוא אינו נכבה. במקביל, השבת את אפשרות ההפעלה המהירה כדי לפתור את הבעיה. על ידי יצירת קובץ האצווה, אם מחשב אסוס לא נדלק תוכלו לכבות את מערכת ASUS שלכם.
  • המחשב הנייד של ASUS אינו נטען, ללא תאורה: קודם כל, הסירו את הסוללה וניתקו את המטען מהמחשב הנייד של ASUS. כעת, לחץ על לחצן ההפעלה למשך 60 שניות לפחות. חבר את הסוללה והמטען והתחל לטעון את המערכת. אם השגיאה עדיין קיימת, החלף את הסוללה או המטען בסוללה חדשה.
  • המחשב הנייד של ASUS לא יפעיל סוללה פנימית: כאשר המחשב הנייד של ASUS אינו מופעל על סוללה פנימית, פשוט הסירו את תקע המטען והסוללה. המשתמש יכול לתקן את זה בכוח לכבות ולאפס את CMOS. כמו כן, באפשרותך להשתמש בשיטות פתרון הבעיות שנדונו בפוסט זה.
  • לחצן ההפעלה למחשב נייד של ASUS אינו פועל: לאחר בדיקת לחצן ההפעלה של המחשב הנייד של ASUS במצב טוב או פגום. אם הוא פועל היטב, הסר והכנס את הסוללה וכבלי החשמל. כעת, הפעל מחדש את המחשב הנייד על-ידי לחיצה על לחצן ההפעלה.
  • המחשב הנייד של ASUS לא יאותחל: המשתמשים צריכים לבדוק אם יש בעיות חומרה ותוכנה פגומות. כמו כן, השתמש במושגים של כיבוי כוח כדי לאתחל את המחשב הנייד של Windows. לקבלת פתרונות נוספים לתיקון השגיאה, בצע את הסעיפים שלהלן.
  • המחשב הנייד של ASUS אינו מופעל אלא נטען: בשלב הראשון, נתק את כל הציוד ההיקפי החיצוני ובצע אתחול מחדש קשה של המחשב הנייד. לאחר מכן, הסר את מתאם AC ולחץ על & החזק את 20 השניות. כעת, אתחל מחדש את המחשב על-ידי הכנסת מתאם AC.

מחשב אסוס לא נדלק בעיות בסיסיים

מחשב אסוס לא נדלק – לפתרון המחשב הנייד של ASUS לא יופעל, אנו מפרטים כמה מהתיקונים הטובים ביותר בסעיף זה. פשוט לעבור אותם ולהגיש בקשה כדי להתגבר על הבעיה.

  • בדיקת הסוללה

בכל פעם שהמחשב הנייד של ASUS אינו מופעל, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבדוק את הסוללה שלו. אם יש בעיות כלשהן, המחשב הנייד שלך לא יופעל כלל.

האם הסוללה של המחשב הנייד של ASUS ניתנת להסרה? לאחר מכן הסר אותו והכנס אותו למחשב נייד אחר. לראות אם זה עובד או לא. במקרה אם המערכת פועלת היטב, הבעיה היא לא עם הסוללה.

המשתמשים צריכים לבקר במרכז השירות הקרוב ביותר אם הסוללה אינה ניתנת להסרה. אם אתה מקצוען טכני, אז אתה יכול לעשות את זה בעצמך.

  • בדוק את טעינת המחשב הנייד

אם השיטה הראשונה אינה פותרת את הבעיה, בדוק אם המחשב הנייד נטען בצורה מושלמת או לא.

כאשר אתה מחבר את כבל הטעינה למחשב הנייד אם אתה רואה את האור, אז זה אומר שהמטען עובד. כמו כן, המחשב הנייד נטען ללא בעיות.

מצאת בעיות עם מתאם הטעינה? ואז להחליף אותו עם אחד חדש.

למרות שהמחשב הנייד נטען, לפעמים הוא לא נדלק. במקרה כזה, עבור על השיטות הבאות לפתרון בעיות.

  • בדוק אם קיימות תנודות בצריכת החשמל

האם יש תנודות בצריכת החשמל שבהן המחשב הנייד שלך מחובר? הסיבה לכך היא שבעיות צריכת החשמל עלולות לגרום למחשב הנייד של ASUS לא תעורר בעיה.

לכן, ודא שאין לך בעיות הפעלה וכיבוי של חשמל בעת הפעלת המחשב הנייד.

  • אימות בעיות חומרה כלשהן

עקב כמה בעיות חומרה ותוכנה, המשתמש יכול להתמודד עם בעיות בעת הפעלת המחשב הנייד. התקני החומרה הפגומים או הפגומים מובילים להתרחשות המחשב הנייד של ASUS לא יפעילו שגיאה.

במקביל, זהה והסר את כל היישומים הנגועים בווירוסים הקיימים במחשב הנייד של Windows.

כאשר שיטות בסיסיות אלה לפתרון בעיות לא יסייעו לך בפתרון הבעיה, גלול מטה אל המקטעים הבאים.

שלבים לתיקון המחשב הנייד של ASUS

מחשב אסוס לא נדלק ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתן לתקן את המחשב הנייד של ASUS שאינו מופעל באמצעות השיטות המתקדמות להלן. קרא את השלבים ובצע אותם כפי שאמרנו.

  • שלב-1 : הסר את כל הציוד ההיקפי החיצוני
  • שלב-2: אתחול מחדש קשה של המחשב הנייד של ASUS
  • שלב-3 : התקנה מחדש של זיכרון ה- RAM
  • שלב 4 : התחברות לצג חיצוני
  • שלב 5 : תיקון ASUS לא יופעל עם תוכנה של צד שלישי

שלב 1

הסר את כל הציוד ההיקפי החיצוני

המשתמשים מחברים מספר מכשירים חיצוניים למחשבים הניידים שלהם. הם משתמשים במקלדות נשלפות, מדפסות, סורקים, USB, עכבר ועוד רבים.

למרות ציוד היקפי אלה לעזור לך הרבה, הם מטרידים אותך בעת התחלה או עבודה. בעיה אחת כזו היא שהמחשב הנייד של ASUS לא יופעל.

כדי לפתור את הבעיה של מחשב אסוס לא נדלק, מומלץ לנתק או להסיר את הציוד ההיקפי המחובר. לאחר מכן, בדקו אם אתם מפעילים את המחשב הנייד של ASUS או לא. שלב 2

אתחול מחדש קשה של המחשב הנייד ASUS

אתחול מחדש קשה של המחשב הנייד עשוי לתקן את מחשב אסוס לא נדלק ולהפעיל את המחשב הנייד של ASUS. לשם כך, בצע את השלבים המפורטים להלן.

  1. בשלב הראשון, הפעילו מחדש את המחשב הנייד ולחצו מיד על מקש F9 כשתראו את הלוגו של ASUS.
  2. לאחר שתראה את מנהל האתחול של Windows, הקש Enter.
  3. עכשיו, אתה צריך לבחור את השפה והעדפות שונות אחרות על פי רצונך. לחץ על לחצן הבא כדי להמשיך הלאה.
  4. עליך לבחור אחת מתוך שלוש האפשרויות המפורטות וללכת עם לחצן הבא.
  5. בצע את ההוראות הבסיסיות על המסך כדי לסיים את תהליך האתחול מחדש הקשה.

שלב 3 של מחשב אסוס לא נדלק

    התקנה מחדש של זיכרון ה- RAM

    אם אינך מרוצה מהשיטות לעיל, בצע טכניקה זו. כאשר זיכרון ה- RAM נכשל או פגום, המחשב הנישא שלך לא יופעל.

    במקרה זיכרון RAM עובד בצורה מושלמת, המשימה האחרת שאתה צריך לעשות היא בדיקת חריץ RAM. לעתים, עקב התקנה לא נכונה, חריץ ה- RAM ניזוק. אז, פעם אחת לבדוק את החריץ אם זה לא שבור.

    כמו כן, הסר והתקן מחדש את ה- RAM כדי לוודא שהמיקום שלו נכון. שלב 4

    התחברות לצג חיצוני

    האם אתה בטוח שמסך המחשב הנייד של ASUS פועל כראוי? הסיבה לכך שאנו מבקשים זאת פירושה שהמשתמש לא יידע אם המערכת מופעלת או כבויה כאשר המסך ניזוק.

    לכן, בדוק אם המסך או לוח המחשב הנייד מתפקד היטב או לא. לשם כך, עליך לחבר את המחשב הנייד לצג החיצוני.

    כאשר אתה רואה את התמונה או כל דבר במסך צג מחובר זה, הבעיה היא במסך המחשב הנישא. אם לא ראיתם גרפיקה או לוגו של ASUS בעת הסיבוב, הבעיה היא בתוך המחשב הנייד שלכם ולא במסך. שלב 5

    תיקון ASUS לא יופעל באמצעות תוכנת צד שלישי

    מחשב אסוס לא נדלק לסיכום: אם אף אחת מהשיטות לעיל לא תפתור את המחשב הנייד של ASUS לא תופעל, מומלץ להתקין את היישום של צד שלישי.

    Windows Boot Genius הוא אחד היישומים הטובים ביותר שפותרים סוגים אלה של שגיאות.

    אולי יעניין אותך גם

    • 6 אתרים לשחק שחמט אונליין נגד חברים קרא עוד »
    • 4 דרכים להמיר סרטון YouTube לטקסט קרא עוד »
    • מדריך חיבור 3 מסכים למחשב נייד קרא עוד »
    • מה ההבדל בין זיכרון RAM ל- ROM? קרא עוד »
    להראות יותר
    Back to top button

    זוהה חוסם מודעות

    אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך