ofircomputers

מחשב דל מומלץ – המחשבים של Dell

מחפש מחשב דל מומלץ לילדים? או צריך אחד חזק מספיק עבור עבודת עיצוב או משחקים? Dell מציעה מגוון עצום. אנו עוזרים לך לפענח את המשפחות השונות, ולהציג את המבצעים (והערכים) המובילים בבדיקות שלנו.

המחשבים של Dell עלו לגדולה בתחילת שנות ה-2000 בגלל האיכות, אריכות הימים והאייקון "Dude, אתה מקבל קמפיין שיווקי של Dell".

המחשבים של החברה עדיין נחשבים מאוד אם אתה בשוק עבור מכונה שמפעילה את Windows מאותן סיבות. אם אתה מחפש מחשב חדש לבית הספר, לעבודה או למשחקים, Dell דואגת לך.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קבלת מחשב מ-Dell הוא הנפח העצום של האפשרויות. קווי XPS, Inspiron ו-Latitude של החברה כוללים אפשרויות מצוינות עבור כל סוג של משתמש מחשב. מצד שני, הבחירה הזו יכולה להקשות על מציאת בדיוק מה שאתם מחפשים אם אתם קצת פחות מתמצאים בטכנולוגיה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, חיפשנו באתר של Dell ומצאנו את המחשבים הטובים ביותר שיש לה כרגע. בחרנו באתר של Dell מכיוון שיש לו כל מחשב בפורטפוליו של החברה, וחלק מהבחירות שלנו מוצעות למכירה. אתה יכול למצוא את רובם באתרי צד שלישי כמו אמזון אם אתה מעדיף קניות שם.

מהם המחשבים הטובים ביותר של Dell?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המחשב הטוב ביותר של Dell; להלן החשובים ביותר, אשר שקלנו בזמן שאנחנו חוקרים את הרשימה הזאת.

מחשב נייד לעומת שולחן עבודה: רוב ההמלצות שלנו למחשבים של Dell הן מחשבים נישאים בשל הרב-תכליתיות שלהם. היכולת לקחת מחשב לכל מקום הכרחית עבור רוב העבודות ושיעורי הבית. עם זאת, אנו ממליצים על שולחן עבודה למקרה שתעבוד בעיקר ממשרד ביתי.

מצלמת אינטרנט: לכל המחשבים הניידים שאנו ממליצים עליהם יש מצלמת אינטרנט משולבת בשל החשיבות של שיחות וידאו.

מערכת הפעלה: בכל המחשבים של Dell פועל Windows, המסוגל להפעיל עשרות (אם לא מאות) של אלפי אפליקציות.

גודל מסך: רוב המחשבים הניידים במדריך זה כוללים מסך בגודל 15 אינץ', ולכולם יש מסך HD, כך שתוכל לראות הכל בבירור.

מעבד: כל המלצות המחשב של Dell כוללות מעבד Intel מודרני בפנים, כך שתוכל להפעיל את רוב האפליקציות ללא כל האטה.

זיכרון RAM: המחשבים הניידים של Dell שאנו ממליצים כוללים בין 4 ג'יגה-בתים (ג'יגה-בתים) או 16 ג'יגה-בתים של זיכרון RAM (זיכרון). מחשבים עם זיכרון RAM גדול יותר יכולים להפעיל אפליקציות בצורה חלקה יותר, ומאפשרים לך להפעיל יותר אפליקציות בו-זמנית.

אחסון: המחשבים של Dell שלהלן כוללים בין מחשבים נישאים מומלצים עם שטח אחסון של בין 128GB ל- 1TB. שטח האחסון שלך יהיה נמוך יותר אם אתה מאדה את המדיה שלך, ומעדיף לשמור את רוב הקבצים שלך בענן. אם יש לך ספריית מדיה מקומית גדולה, או שתעבוד עם קבצים גדולים על בסיס קבוע, עליך לבחור במחשב נישא עם שטח נוסף.

תשומות: קלט של מחשב (הידוע יותר בשם יציאות), הן מה שמאפשר לך לחבר אביזרים למחשב שלך. לכל אחת מבחירות המחשבים של Dell שלנו יש מגוון שונה של יציאות, שעליך לשקול בחום בהתאם לאופן שבו אתה מתכוון להשתמש במחשב שלך. עם זאת, כולם תומכים ב- WiFi וב- Bluetooth, כך שיש לכם גם מגוון אפשרויות קישוריות אלחוטית.

1. XPS 15

XPS 15 של Dell הוא מחשב Windows איכותי המיועד לטפל בכל דבר, החל מיצירת מסמכי מילים וכלה בעריכת תמונות, וידאו ומוסיקה.

על הנייר, XPS מכשיל את רוב המכונות בשוק. יש לו 8 ליבות Intel i7 procesor, 16GB או RAM, SSD 512GB, וכרטיס גרפי Nvidia GeForce RTX 3050 עם 4GB של זיכרון וידאו ייעודי.

מפרטים אלה משלימים יציאת USB-C, שתי יציאות Thunderbolt 4, שקע אוזניות וחריץ לכרטיס SD. זה נדיב בהשוואה למחשבים ניידים יוקרתיים רבים, אשר הפילו חריצי כרטיס SD לחלוטין כדי לשמור על מסגרת קטנה יותר.

זה יכול להיות מוגזם עבור חלק, אבל אם יש לך עומס עבודה כבד, או רוצה מחשב נייד שתוכנן להימשך מספר שנים מבלי להאט, XPS 15 של Dell הוא הדרך ללכת.

תיקון מחשב נייד Dell בזול

2. Inspiron 15 3000

אם אתה זקוק לצרכים שלך וצנועים, אך אתה מעדיף להשתמש ב- Windows במקום ב- ChromeOS, Inspiron 15 3000 של Dell הוא המחשב הנייד האידיאלי.

המכונה מצוידת במעבד Intel Pentium Silver N5030, זיכרון RAM של 4GB, SSD בנפח 128 גיגה-בתים ושבב UHD Graphics 600 המשולב של Intel. מפרטים אלה הם בסדר גמור אם אתה משתמש בעיקר במחשב שלך כדי ליצור מסמכים, מצגות וגליונות אלקטרוניים, או אם ברצונך להזרים סרטונים ולהתעדכן עם חברים באתרי מדיה חברתית.

באופן מרשים, Inspiron 15 3000 כולל מגוון רחב של יציאות, כולל שלוש יציאות USB-A, יציאת HDMI, חריץ לכרטיס SD ושקע לאוזניות. משמעות הדבר היא שתוכל לחבר אותו ישירות לצג חיצוני בשולחן העבודה שלך, או למקרן במשרד.

3. Inspiron 14 מחשב 2 ב-1

מחשב 2 ב-1 מציע לך את היתרונות של שימוש במחשב נישא מסורתי ובטאבלט במכשיר אחד, ומחשב ה-2 ב-1 מדגם Inspiron 14 של Dell הוא אחד הטובים שראינו.

המכונה כוללת מעבד Intel Core i5, זיכרון RAM בנפח 8GB, כונן SSD בנפח 256 גיגה-בתים ושבב Iris Xe Graphics של אינטל. זהו המחשב הנייד היחיד במדריך זה שאין לו מסך בגודל 15 אינץ', יש לו מסך בגודל 14 אינץ', וזה לא הבדל גדול.

גורם ההבחנה הגדול יותר הוא שהצג של מחשב ה-2 ב-1 מדגם Inspiron 14 רגיש למגע. והמסך מחובר למקלדת באמצעות ציר שניתן לסובב כמעט 360 מעלות. אם אתה אמן שרוצה להשתמש במחשב הנייד שלך כדי לצייר, או רוצה לצפות בסרט במהלך טיסה בזווית נוחה, זו המכונה להשיג.

במונחים של יציאות, מחשב ה-2 ב-1 מדגם Inspiron 14 מוערם למדי. הוא כולל שתי יציאות USB-A, יציאת USB-C אחת, שקע אוזניות ויציאת HDMI וחריץ לכרטיס MicroSD. לא אמורה להיות לך בעיה בחיבור מחשב זה לאף אחד מהאביזרים הנוכחיים או העתידיים שלך.

אם היית סקרן לדעת אם מחשב 2 ב-1 מיועד לך, מחשב Inspiron 14 של Dell הוא המחשב שאנו ממליצים לך לנסות.

4. Alienware M15 R6

Alienware M15 R6 של Dell מעניק לכל מחשב נייד אחר למשחקים בגודל 15 אינץ' לרוץ על כספו.

יש לו מעבד Intel Core i7, זיכרון RAM בנפח 16GB, SDD בנפח 1 טרה-בתים ושבב גרפי Nvidia GeForce RTX3070 עם זיכרון ייעודי בנפח 8GB. חומרה זו תאפשר לך לשחק ברוב המשחקים המודרניים בהגדרות גבוהות ללא פגיעה בקצב הפריימים שלהם. אם אתה משמיע כותרים מעט ישנים יותר, אמור להיות לך אפשרות להפעיל את הגדרות הגרפיקה שלהם עד למקסימום.

מחשבים נישאים למשחקים עבים יותר ממחשבים ניידים טיפוסיים, ו-Dell ניצלה זאת על-ידי טעינת M15 R6 עם יציאות. יש לו ארבע יציאות USB-A, יציאת Thunderbolt 4 אחת, DisplayPort, פלט HDMI, יציאת Ethernet ושקע אוזניות. אם יש לך אביזרי גיימינג, באפשרותך לחבר אותם ישירות.

אם אתה אוהב לשחק במשחקי מחשב, אך עליך לנסוע לעתים קרובות לבית הספר או לעבודה, Alienware M15 R6 של Dell הוא בן הלוויה האידיאלי. במחיר המכירה הנוכחי שלה, זה ערך אפילו טוב יותר.

5. מחשב שולחני XPS

אם החלטת ליצור משרד ביתי קבוע, ואתה מעדיף להשתמש במחשב שולחני על פני מחשב נישא, XPS של Dell הוא ההמלצה המובילה שלנו.

מבחינת הספק, למכונה יש מעבד Intel i5, זיכרון RAM של 16GB, כונן SSD בנפח 512GB ושבב גרפיקה של Intel UHD. השבב הגרפי הזה קצת חלש לעריכת וידאו, אבל היתרון של שימוש בשולחן עבודה הוא שאתה יכול לקפוץ בכל כרטיס גרפי שתרצה ברגע שהמכונה תגיע.

מחשב שולחני XPS כולל שש יציאות USB, יציאת HDMI, DisplayPort בגודל מלא, שקע Ethernet אחד, שקע אוזניות ושתי יציאות רמקולים מאחור, וכן שלוש יציאות USB-A נוספות, שקע אוזניות, חריץ לכרטיס SD וכונן אופטי מלפנים. בחירת יציאות זו היא אחד היתרונות שיש למחשבים שולחניים על פני מחשבים נישאים.

ההבדל הגדול השני הוא שתוכל לשדרג מחשב זה עם זיכרון נוסף, אחסון, יציאות, כרטיסים גרפיים או כרטיסי קול לאורך זמן. עם זאת, מחשב שולחני XPS של Dell הוא בסיס חזק, ואין צורך לבצע תוספות או שינויים משמעותיים מחוץ לקופסה.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק