ofircomputers

מחשב סמסונג – מחשבים ניידים של Samsung

סמסונג היא אחת היצרניות הטובות ביותר של מחשבים ניידים כרגע, ובשנים האחרונות, היא שחררה כמה מהמחשבים הניידים הטובים ביותר של Windows הזמינים. עם מפרט רב עוצמה, חיי סוללה מעולים ועיצובי פרימיום, מכשירי Samsung הם חדשניים ואיכותיים באופן עקבי. ביניהם, האהוב עלינו הוא Samsung Galaxy Book Pro 360, שהוא מכונית עם גג נפתח עוצמתי ומלוטש בגודל 15 אינץ' המספקת ביצועים מעולים במחיר מעולה.

Samsung Galaxy Book Pro 360 בגודל 15.6 אינץ'

מי צריך לקנות את המחשב הנייד הזה

Samsung Galaxy Book Pro 360 מושלם עבור אנשים שרוצים או זקוקים למחשב נייד בעל יכולת עמידה וארוכת טווח, ועדיין מסוגל לשמש אותו כמו טאבלט. הוא מושלם הן לפרודוקטיביות והן לבילוי, מה שהופך אותו למתאים למגוון רחב של אנשים (הוא יכול אפילו לעשות קצת גיימינג קל הודות ל- Intel Xe). גורם הצורה המתקפל בגודל 15 אינץ' מטשטש את הקווים בין מחשב Ultrabook הניתן להמרה הנפוץ יותר בגודל 13 אינץ' לדגמי צדפות גדולים יותר בגודל 15 אינץ', ומאפשר למשתמשים ליהנות מהגמישות של גורם הצורה 2 ב-1 ובמקביל מאפשר להם להשתמש בצג גדול יותר. זה לא יהיה אידיאלי אם אין לך 15 אינץ 'של מקום בתיק שלך או אם אתה על תקציב הדוק, אבל זה מצוין אחרת.

תיקון מחשב נייד Samsung

האם זה זמן טוב לקנות את המחשב הנייד הזה?

מאז Samsung Galaxy Book Pro 360 מגיע עם מעבדי אינטל דור 11 חדשניים, חומרה גרפית רבת עוצמה של Intel Xe, ותכונות מדהימות שיהיו שימושיות לשנים רבות כמו Wi-Fi 6E ו Thunderbolt 4, כרגע זה הזמן המושלם לקנות את המכשיר. זה יהיה הרבה, הרבה זמן לפני היכולות של מחשב נייד זה נחשבים מדהים.

סיבות לקנות

  • ביצועי פרודוקטיביות מדהימים
  • תצוגה מעולה של AMOLED
  • דק מאוד וקליל
  • חיי סוללה חזקים
  • סגנון ועיצוב פרימיום

סיבות לא לקנות

  • אין אפשרות של 1440p או 4K
  • מצלמת האינטרנט מאכזבת
  • המסך יכול להיות בהיר יותר

Samsung Galaxy Book Pro 360

הדבר הטוב ביותר על סמסונג גלקסי ספר 360 הוא איך זה מבצע. מצויד במעבד Intel Core i7 מדור 11, חומרת הגרפיקה Xe החדשה של Intel, זיכרון LPDDR4x של עד 16GB ושטח אחסון SSD של עד 1 טרה-בתים, המכשיר מגיע עם כל כוחות הסוס הדרושים לך כדי להישאר פרודוקטיבי ולבצע את העבודה ביעילות. המחשב הנייד הוא גם בהחלט מסוגל כשמדובר בצפייה במדיה גם כן, מה שהופך אותו אופציה חזקה עבור אנשים שאוהבים לצפות בתוכניות טלוויזיה וסרטים. זה אפילו הגון למשחקים הודות לביצועים המובילים בתעשייה של גרפיקה משולבת Xe, אם כי לחוויות גיימינג הארדקור יותר, עדיף לך עם אחד מהמחשבים הניידים הטובים ביותר למשחקים שמגיעים עם מעבדים גרפיים ייעודיים חזקים יותר של NVIDIA. האכזבה האמיתית היחידה כאן היא מצלמת האינטרנט, שנראית גרועה יותר ממחשבים ניידים מתחרים, אם כי לא מקובלת כל כך. בסופו של דבר, זהו Ultrabook בשבילך אם אתה מחפש משהו שיכול לעשות את כל זה ולעשות את זה טוב.

תכונה בולטת נוספת של המכשיר היא התצוגה שלו, הכוללת דיוק צבעים פנומנלי ותמיכה הן עבור DisplayHDR 500 והן עבור סימון בדיו (Samsung כוללת S Pen עם כל יחידה). הבהירות במונחים של nits היא קצת יותר נמוכה מאשר מכשירים מתחרים אחרים, אבל המסך עדיין בסופו של דבר נראה הרבה בהיר הודות לטכנולוגיית AMOLED. היעדר אפשרויות רזולוציה מעבר HD סטנדרטי הוא מצער, אבל התצוגה עדיין נראית מעולה בכל זאת. בסך הכל, המסך על סמסונג גלקסי ספר Pro 360 הוא פנטסטי.

סמסונג גלקסי פרו

הגרסה הלא-360 של Samsung Galaxy Book Pro היא אלטרנטיבה חזקה אם אתם אוהבים את המפרט והעיצוב של Samsung Galaxy Book Pro 360, אבל לא רוצים 2 ב-1. יש לו מקסימום של רק 512GB של אחסון SSD זמין ומחליף אחד חריצי USB-C עבור USB-A אחד גם כן, אבל אתה גם לחסוך כמה מאות דולרים על ידי בחירה בגרסה שאינה להמרה. זה עושה את זה חלופה אטרקטיבית.

סמסונג גלקסי ספר Flex2 אלפא

אם הגודל של Samsung Galaxy Pro 360 דוחה אתכם אבל אתם עדיין רוצים מחשב 2 ב-1, אל תשימו לב ל-Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha. יש לו את אותן אפשרויות מעבד, GPU וזיכרון, אם כי ראוי לציין כי האחסון המרבי הוא רק 512GB. כמו כן, ל- Flex2 Alpha אין קישוריות Thunderbolt, ובמקום זאת הוא מגיע עם שתי יציאות USB-A ו-USB-C אחת. עם זאת, זוהי אחת האפשרויות הזולות יותר של סמסונג, והיא גם ניידת יותר הודות לממדים המופחתים שלה.

Samsung Galaxy Book S בגודל 13.3 אינץ'

אם אתם מעדיפים את האופי הקל של חיסכון בסוללה של ARM או שאתם בתקציב מצומצם, Samsung Galaxy Book S יהיה מושלם עבורכם. מעבד ה-Snapdragon 8cx של קוואלקום אינו מסוגל כמו מעבדים אחרים, אך הוא עדיין אפשרות מצוינת לפרודוקטיביות כללית ומגיע עם היתרון הנוסף של שיפור שעות חיי הסוללה בנוחות למספרים דו-ספרתיים. ה-Galaxy Book S הוא גם דק וקל להפליא, מה שהופך אותו לנייד מאוד. לבסוף, מחירו של ה-Galaxy Book S נמוך משמעותית מהמכשיר השני של סמסונג, מה שהופך אותו לידידותי לתקציב.

השורה התחתונה

סמסונג יש מערך כוכבים של אפשרויות מחשב נייד שונות, אבל במוחנו, שום דבר לא עולה על סמסונג גלקסי ספר Pro 360. בין המפרט המעולה, העיצוב האלגנטי והגמישות שלו כ-2 ב-1, אנחנו חושבים שזו בהחלט ההצעה הטובה ביותר של סמסונג כרגע. עם זאת, גם חלופות אחרות כמו Samsung Galaxy Book Pro, Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha ו-Samsung Galaxy Book S מצוינות, אז אל תתעלם מהן אם ה-Galaxy Book Pro 360 לא מתאים לכם.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק