ofircomputers

ציון סנאפצ'ט: איך זה עובד ואיך להגדיל אותו

ניקוד Snapchat (שנקרא אחרת Snap Score) מתאר נקודות שנצברו בהתבסס על תדירות האינטראקציות עם משתמשים אחרים באפליקציית ההודעות והרשת החברתית. בפוסט זה, נצור את האלמנטים המרכיבים את מערכת הניקוד של סנאפצ'ט.

תלמד גם לבדוק את הציון בסנאפצ'ט, להגדיל את הניקוד, לבדוק את ניקוד ההצמדה של חברך ולפתור בעיות הקשורות ל-Snap Score.

כיצד לבדוק את ציון הסנאפצ'ט שלך

סנאפ ניקוד שלך נמצא ממש בדף הפרופיל של Snapchat. אתה יכול לבדוק את הניקוד של Snap שלך מתי שתרצה, כך גם החברים המשותפים שלך. כך תוכל לבדוק את סנאפ ניקוד באפליקציית Snapchat ב-Android או ב-iPhone.

  1. פתחו את Snapchat והקישו על סמל הפרופיל או על Bitmoji בפינה הימנית העליונה.
  2. המספר שמתחת לשם הפרופיל ול-Snapcode הוא ציון הסנאפצ'ט שלך. הקישו על סנאפקור כדי לראות את המספר הכולל של Snaps ששלחתם וקיבלתם עד כה.


Snapchat מאפשר לך לבדוק את סנאפ ניקוד של החברים שלך, בדיוק כמו שהם יכולים לבדוק את שלך. למרבה הצער, אין לוח תוצאות המאחד את תוצאות הצמד של החברים שלך בעמוד אחד. אז תצטרך לבקר בפרופילים של החברים שלך כדי לבדוק את הניקוד של Snap Score שלהם בנפרד.

  1. פתחו את Snapchat, הקישו על סמל הפרופיל בפינה הימנית העליונה והקישו על 'החברים שלי' בסעיף 'חברים'.
  2. בחר את האדם שאת תוצאת ההצמדה שלו ברצונך לבדוק. לאחר מכן, הקש על תמונת התצוגה של האדם כדי לפתוח את מסך הפרופיל שלו.
  3. המספר שמתחת לשם המשתמש ותמונת התצוגה של סנאפצ'ט של חברך הוא סנאפ ניקוד שלהם.
  4. הקש על תוצאת הצמדה לקבלת תצוגה מפורטת יותר והקש על סגור כדי לבטל את הכרטיסיה ניקוד הצמדה.

לא תראה את ניקוד ההצמדה של משתמש אם אינך חבר משותף. כלומר, אתה עוקב אחרי האדם, אבל הם לא עוקבים אחריו. או אולי, הם הסירו / מחקו אותך מהרשימה של חברם.


כיצד להגדיל את ציון ההצמדה

המפתח לקידום סנאפ ניקוד שלך הוא לקיים אינטראקציות של אחד על אחד עם משתמשי סנאפצ'ט אחרים. הנה כמה עצות שיעזרו לך להגדיל את ציון הסנאפצ'ט שלך:

1. שליחה וקבלה של Snaps: ככל שאתה שולח ומקבל יותר סנאפים (כלומר, תמונות וסרטונים) מחברים, כך ציון הסנאפצ'ט שלך גדל מהר יותר. לכן, שמירה על פסים של Snapchat עם החברים הכי טובים שלך יגדיל את מספרי Snapchat בפרופילים שלך מאוד.

2. שתף וצפה בסטוריז באופן קבוע: סטוריז (כולל סטוריז פרטיים של Snapchat) שאתה משתף וצפו בהם משפיעים גם על ה-Snapcore שלך. פרסם עוד סטוריז, צפה בסטוריז של החברים שלך וצפה בציון הסנאפצ'ט שלך מרקיע שחקים.

3. צפה בסרטונים נוספים של Discover: צפייה בסרטונים אקראיים של יוצרים, בעלי אתרים וחברי קהילה במקטע Discover יכולה גם היא לתרום רבות לציון הסנאפצ'ט שלך.

ככל שאתה מקיים אינטראקציה עם משתמשי סנאפצ'ט אחרים, כך הניקוד של Snap גדל מהר יותר. שים לב שהחלפת הודעות ישירות אינה משפיעה ישירות על ציון הסנאפצ'ט שלך.

אלה הם רכיבי הליבה שנחשבים לצמיחה של ציון ההצמדה שלך. אנחנו לא יכולים לדעת אם הם משפיעים באותה מידה על ציון הסנאפצ'ט שלך או אם אלמנט אחד מחזיק יותר משקל על פני אחר. רק סנאפצ'ט יודעת כיצד היא מחשבת את סנאפ ניקוד של המשתמשים באמצעות אלגוריתם הניקוד "הסופר-סודי והספיישל" שלה.

איך ציון סנאפצ'ט עובד? איזו מטרה היא משרתת ?

מה בדיוק הטעם בציון סנאפ? האם משתמשים בעלי ציון גבוה יותר נהנים מתכונות סנאפצ'ט מיוחדות או פרימיום? האם תפספסו משהו אם יש לכם ציון נמוך בסנאפצ'ט?

ציון סנאפצ'ט הוא בעצם רעיון מהנה כדי לשמור אותך באמצעות האפליקציה. מדד לא פונקציונלי שמודיע עד כמה אתה פעיל בפלטפורמה. זכות התרברבות שאתה מרוויח על היותך משתמש סנאפצ'ט פעיל. הציון גם ממקם את הפרופיל שלך כמשתמש פעיל ומרתק.

הניקוד של ההצמדה שלך, לא משנה כמה גבוה הוא מגיע, לא יפתח שום תכונה נסתרת או מיוחדת. כמו כן, הוא לא יעניק לך כל הרשאה מיוחדת על משתמשים עם ניקוד הצמדה נמוך.

ציון סנאפצ'ט לא מתעדכן או גדל

ציון הסנאפצ'ט שלך עלול לדשדש אם לא תצליח לקיים אינטראקציה ולקיים אינטראקציה עם חבריך באופן קבוע. גרוע מכך, הציון עלול להיכשל בעת חידוש פעילויות אלה. אבל אל דאגה, יש גרזן פשוט כדי לקבל את ציון Snapchat שלך גדל שוב: להתנתק סנאפצ'ט ולחבר מחדש את החשבון שלך לאפליקציה.

בצע את השלבים הבאים כדי לצאת יסנאפצ'ט ולהיכנס שוב. עם זאת, לפני שתמשיך, ודא שההצמדות בזיכרונות מגובה לחלוטין. אחרת, אתה עלול לאבד תמונות וסרטוני וידאו חשובים.

  1. פתחו את Snapchat במכשיר Android או iOS והקשו על סמל הפרופיל או האוואטאר בפינה הימנית העליונה.
  2. הקישו על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה כדי לפתוח את תפריט ההגדרות של Snapchat.
  3. גלול לתחתית תפריט ההגדרות ובחר התנתקות.
  4. ייתכן שתקבל אזהרה כי ישנם זיכרונות שעדיין לא מגובים. בחר גיבוי כעת כדי לגבות את ההצמדות, כדי שלא תאבד את התמונות והסרטונים שלך. אחרת, בחר התנתקות בכל מקרה כדי להמשיך.
  5. ודא שהצילומים שלך מגובים לחלוטין ב-Memories לפני היציאה של Snapchat. אם לא תעשה זאת, הדבר עלול למחוק את ההצמדות מהמכשיר שלך.
  6. סגור ופתח מחדש את Snapchat, היכנס לחשבון שלך ובצע פעילויות שיכולות לשפר את ציון הסנאפצ'ט שלך.

ציון נקודות סנאפצ'ט נוספות

לסיכום, Snap Scores הן נקודות שאתה מרוויח עבור מעורבות של משתמשי Snapchat אחרים ושימוש באפליקציה בתדירות גבוהה יותר. תחשוב על זה כאכניקת משחוק. בעבר, סנאפ ניקוד גבוה יפתח את גביעי סנאפצ'ט – אימוג'ים חגיגיים לאבני דרך מיוחדות. עם זאת, גביעי סנאפצ'ט מושבתים כעת, כך שאין באמת יתרונות פונקציונליים או מעשיים לצבור ציוני סנאפצ'ט.

אגב, היזהרו מאפליקציות או אתרים של צד שלישי המתיימרים למכור או לשפר את ציוני סנאפצ'ט. זה בזבוז מוחלט של כסף כי הם לא באמת יכולים להגביר את הציון Snap שלך. חוץ מזה, פעולה זו עלולה לנעול או לאסור את חשבון הסנאפצ'ט שלך. הדרך האמיתית והמהירה יותר להגדיל את ה-Snap Score היא להגדיל את האינטראקציות עם החברים שלך ועם Snapchat בתדירות גבוהה יותר.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק