ofircomputers
רכישת שרת ישראלי למול שרת בחו"ל?
רכישת שרת ישראלי למול שרת בחו"ל?

רכישת שרת ישראלי למול שרת בחו"ל?

כאשר אדם מקים אתר חדש ורציני לעסק שלו ומתחיל לברר את אופציות האחסון המוצאות לו נפרס מולו עולם שלם של אפשריות.

במאמר זה נדבר על ההבדל בין אחסון באתץ למול אחסון בחו"ל. בבואך לבחירת שירות אחסון ישנם כמה פרמטרים שצריך לשקול לפני שבוחרים באיזה מדינה ישכן השרת. בזכות השוק הגלובלי ואפציות התשלום הקלות בעזרת כרטיסי אשראי בין לאומיים או פאיפל, קל מאוד לרכוש שירותי אחסון במדינות זרות.

יתרות של שרתים מחו"ל

גודל חברות האחסון ושלל הפתרונות הטכנולוגים שהם מציעות גדול מאוד. חברות גדולות מחזיקות רשת מחשבים בטכנולוגיות מרשימות ומתקדמות שחברות השרתים בארץ לא משקיעות בהן. לרוב, ניתן למצוא פתרונות אחסון מתקדמים ושרתים במחירים ובאיכות אטרקטיבית הרבה יותר משל הארץ.

רוחב הפס הנהוג במדינות כמו ארצות הברית גדול משל הארץ ולכן אם האתר שלכם פונים לקהל בין לאומי או שממוקם במדינה אחרת יש יתרון משמעותי ברכישת שרת במדינה זאת.

 

חסרונות של שרתים מחו"ל

שעות העבודה בחו"ל שונות מאלו שבארץ ובמקרה של צורך דחוף עלול לקחת להם הרבה יותר זמן לענות ולפתור בעיות. קשה לעבוד מול תמיכה אשר רק מתחילה לתפקד בשעות הערב וגורמת לכול בעיה להיגרר עד שעות הלילה הקטנות.

אם קהל הלקוחות שלכם ממוקם בארץ, כול המהירות של השרתים מחו"ל תעלם במהרה בגלל המרחק ובסופו של יום הלקוחות יקבלו אתר איטי יותר בגלל האחסון הרחוק.

היתרון של השפה הוא משמעותי אם אינכם דוברים אנגלית שותפת. הנסיון להסביר מונחים טכנים מסובכים בשפה זרה והבדל השעות אומר שלא תקבלו גיבוי בכול בעיה שצצה. עולם השרתים מסובך וגם מתכנתים מנוסים צרכים עזרה לפעמים. היכולת להרים טלפון ולקבל מענה מהיר בשפה שלך שווה הרבה כאשר האתר כבר עלה וכול תקלה עולה באובדן לקוחות.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק