ofircomputers

10 אפליקציות לתינוקות לאייפד, לאייפון ולאנדרואיד

לדבר עם התינוק שלך, לשחק איתו משחקים ולימוד אותם מילים חיוני להתפתחות הנפשית שלהם. עם זאת, באותם זמנים שבהם הקטן שלך נמצא במושב המכונית בדרכך לחנות או בלול שלהם בזמן שאתה מכין את הבקבוק שלהם, הצמיחה הנפשית והלמידה של התינוק שלך לא חייבות להיפסק.

ניתן לספק לתינוק שלך אפליקציות iPad, iPhone או Android המסייעות בהתפתחות החזותית, בתיאום העיניים ובזיהוי השמע, כולל צלילים ומוסיקה. להלן האפליקציות הטובות ביותר לתינוקות התומכות בצמיחתם ובהתפתחותם.

שים לב האפליקציות בשפה האנגלית!

1. גירוי חזותי

בחודשים הראשונים לחייו של תינוק, ראייתו מוגבלת. על-ידי הצגת תמונות בשחור-לבן עם צורות פשוטות וצבעים מנוגדים כמו אדום, באפשרותך לסייע בהתפתחות החזותית שלהם.

האפליקציה 'גירוי חזותי' מספקת סוגים אלה של תמונות ככרטיסי מסך מלא. כל שעליך לעשות הוא להקיש כדי לעבור בין התמונות המוצגות בשחור-לבן עם התזה של אדום. באפשרותך גם להפעיל את מצב הצגת שקופיות כדי להציג את התמונות באופן אוטומטי ולהגדיר את זמן מראה השקופית.

גירוי חזותי זמין בחינם ב-iPhone, iPad ו-Android ללא רכישות מתוך האפליקציה.

2. תינוק+

בדומה לאפליקציית גירוי חזותי, גם Infant+ מוסיף מוזיקה לתמונות המנוגדות. באפשרותך להגדיר את תמונות האנימציה של צורות בשחור, לבן ואדום כך שישתנו באופן אוטומטי או בהחלקה מהירה.

מוזיקת הרקע היא אינסטרומנטלי מרגיע וקלאסי שתוכלו לשנות אם תרצו. הגדר אותו לאקראי או בחר שיר כמו הסונטה מס ' 10 של מוצרט או רווירי של דביסי.

Infant+ זמין בחינם באייפון ובאייפד עם רכישות בתוך האפליקציה עבור סצנות נוספות, מצב כהה והסרת פרסומות.

3. אמא שומרת: גירוי חזותי לתינוקות עם ניגודיות גבוהה

עבור משתמשי אנדרואיד המעוניינים באפליקציית פיתוח חזותי המציעה מוסיקת רקע אינסטרומנטלית מגיעה Mom Saver.

בדומה ל-Infant+ עבור iOS, האפליקציה מספקת תמונות של צורות בסיסיות בשחור, לבן ואדום. Mom Saver לוקח את התמונות צעד אחד קדימה על ידי הצגת צבעים בהירים אחרים כאשר אתה נוגע במסך.

אמא שומרת: גירוי חזותי לתינוק עם ניגודיות גבוהה זמין בחינם ב– Android. אתה יכול גם לבדוק Mom Saver Plus המספק יותר תמונות ושירים.

4. גן החיות לתינוקות LITE לתינוקות

עם גן החיות לתינוקות, הקטנה שלך יכולה ליהנות מתמונות אנימציה של בעלי חיים בצבעים בסיסיים ולשמוע את הצלילים שהם עושים.

אתה יכול לבחור Watch עבור התינוק שלך פשוט לראות כל דמות אנימציה או לשחק המאפשר להם להקיש ולגרום לקסם לקרות. האפליקציה גם מנגנת מנגינה אופטימית ומאושרת שתוכלו להשתיק אם תרצו.

גן החיות לתינוקות LITE לתינוקות זמין בחינם באייפון ובאייפד עם רכישה מתוך האפליקציה כדי לשדרג ולקבל חברים בעלי חיים נוספים, להשתמש באפליקציה בתצוגת דיוקן או נוף ולצפות בלי סוף.

5. ברז צבע לתינוק

לקבלת סוג אחר של גירוי חזותי ותוספת תנועה פיזית, עיינו בהקשה על צבע התינוק. האפליקציה מציעה מגוון צבעי רקע שונים עם צלילים מהנים וייחודיים ופופ של קונפטי צבעוני בעת הקשה.

באפשרותך להפוך מצב מסך מלא לזמין ומנעול צאצא כך שלא ניתן יהיה לסגור את האפליקציה בטעות.

ברז צבע לתינוק זמין בחינם ב– Android ללא מודעות או רכישות בתוך האפליקציה.

6. אוני ואילונה: בעלי חיים מאושרים

אוני ואילונה: Happy Animals היא אפליקציה חמודה וצבעונית לתינוקות המציעה תמונות של בעלי חיים והצלילים שהם משמיעים. זה מאפשר לתינוק שלך לצפות ולהקשיב כדי לעזור לו להתמקד חזותית ולשפר את ההתפתחות הכוללת שלהם.

לכל תמונה יש הנפשה שניתן לשחק בה החיה זזה ומשמיעה צלילים. הצבעים הם שחור ולבן פשוטים עם צבעים בסיסיים של ירוק, צהוב ואדום.

אוני & אילונה: חיות שמח זמין בחינם באייפון ובאייפד עם רכישה בתוך האפליקציה כדי לפתוח את כל 12 התווים.

7. בייבי רעשן – מנעול ילד

יחד עם החשיבות של ההתפתחות החזותית של התינוק שלך הוא קידום תיאום עין-יד שלהם. בייבי רעשן Toy היא אחת האפליקציות הטובות ביותר לתינוקות כדי לספק עזרה עם זה.

בחר ערכת נושא כגון דגים, בעלי חיים או חג. לאחר מכן תראה את הדמויות קופצות סביב המסך כדי שהתינוק שלך יתחבר. לאחר מכן הדמות מקיפה את המסך תוך השמעת צליל מהנה. יש מוזיקת רקע עליזה ויכולת לשנות את גודל הדמויות. יהיה עליך להזין קוד כדי להתאים את ההגדרות, תוך שמירה על בטיחותו מפני שינוי מקרי.

בייבי רעשן לטלטל – נעילת ילד זמין בחינם באייפון, iPad ו– Android. באפשרותך לסקור רכישות בתוך האפליקציה כדי לבטל את הנעילה של סצנות נוספות ולהפוך את המצלמה לזמינה.

8. תינוק חושי: משחקים לתינוקות

אפליקציה דומה לשיפור קואורדינציית עין-יד היא Sensory Baby. בדיוק כמו בייבי רעשן, תוכלו לראות דמויות כמו פרפרים יפים וציפורים עפות על המסך. הקש כדי לשמוע צליל מסודר ולראות ניצוץ צבעוני וכוכבים.

באפשרותך לבחור מבין תווים, אפקטים, רקעים וערכות נושא שונים. כשאתה מזיז את המכשיר, הסצנה נעה איתך לחוויה נחמדה ואחת הקטנה שלך תיהנה.

תינוק חושי: משחקים לתינוקות זמינים בחינם ב– Android עם רכישה בתוך האפליקציה כדי לבטל את הנעילה של כל הפריטים ולהסיר את המודעות.

9. משחקי תינוקות: פסנתר וטלפון לתינוק

אם אתם מחפשים אפליקציה שמציעה מגוון משחקים ומקסים חזותיים לתינוק שלכם, Baby Games: Piano & Baby Phone היא בחירה נהדרת. אתה יכול לבחור מתוך שמונה פעילויות כולל בעלי חיים והצלילים שלהם, משחק ושר חרוזים, וטלפון תינוק להתקשר לבעלי חיים.

לגירוי חזותי, פתחו זיקוקים וצפו בתצוגה יפה של אותם אורות צבעוניים בשמיים הכהים. לתיאום עין-יד, פתחו את Pop 'n Play שבו התינוק שלכם יכול להקיש על בלונים קופצים או פרצופים מחייכים שמשמיעים צלילים מצחיקים. ללימוד מילים, פתח את 'מילים ראשונות' ובחר קטגוריה כדי לראות ולשמוע כל מילה.

משחקי תינוקות: פסנתר ותינוק טלפון זמין בחינם באייפון, iPad ו– Android ללא רכישות בתוך האפליקציה.

10. מילים ראשונות לתינוק

לקבלת דרך משעשעת להציג מילים חדשות לתינוק שלך, לבדוק מילים ראשונות לתינוק. האפליקציה מציעה מגוון מילים נפוצות עם אנימציות, צלילים והגייה מקצועית.

בחר קטגוריה ולאחר מכן עבור בין כל תמונה. הקש על המסך כדי לשמוע את הצליל ולצפות בהנפשה. למדו את התינוק שלכם מילים בסיסיות כמו חתול, כלב או כדור, או שיסתכלו על תינוקות אחרים שצוחקים, בוכים וזוחלים.

מילים ראשונות לתינוק זמין בחינם באייפון, iPad ו– Android עם רכישה בתוך האפליקציה כדי להסיר את המודעות.

התפתחותו הנפשית של התינוק מסתמכת על גורמים רבים. כאשר אינך יכול להיות פעיל עם התינוק שלך, לקרוא לו סיפור או לנגן פיק-א-בו, אתה עדיין יכול לעזור לשפר את הכישורים החזותיים, השמע והמנועיים שלהם כשהם גדלים לתוך השנה הראשונה שלהם. יש לקוות שאחת או יותר מהאפליקציות הטובות ביותר לתינוקות יעשו את דרכן אל המכשיר שלכם ואל המכשיר הקטן שלכם.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק