ofircomputers

10 דוגמאות לדף נחיתה שאתה לא יכול לפספס

בעוד דפי נחיתה רבים נראים שונים ומשתמשים במגוון אסטרטגיות מעניינות כדי למשוך קהלים, כולם משרתים מטרה מרכזית אחת. דפים אלה מקבלים מבקרים באתר להמיר לשלב הבא במסעו של הקונה.

במקום לשמש כפרסומת בסיסית המציגה ללקוח מוצר, דף נחיתה שואף להעסיק ולשמח את הלקוח על ידי הצעת לו משהו שקשור למוצר או לתעשייה של החברה. כאשר הם ממלאים את הטופס ומקבלים תגמול של תוכן מעניין, הם עשויים להיות אפילו יותר סביר לסמוך על המותג שלך ולהיות לקוח. טיפ מהיר: רוצים דרך קלה להוסיף טופס לדף הנחיתה שלכם?

בואו נדבר דרך דוגמה של כאשר דף נחיתה יכול להיות יעיל במיוחד. אם עסק רוצה למכור מוצר בינה מלאכותית שעוזר לאנשי מכירות, הוא עשוי ליצור דף נחיתה שמציע לקהלים סרטון חינמי על אופן השימוש ב- AI בתעשיית המכירות. קהלים מעוניינים עשויים להציע את פרטי הקשר שלהם בתמורה למידע החשוב. אם הם נהנים מהסרטון שקיבלו, סביר יותר שהם יגיבו או ירכשו מוצר מנציג החברה שמתקשר אליהם.

בתרחיש אחר, חברת פרסום שמתמקדת בקהל של מנהלים בכירים עשויה ליצור דף נחיתה שמזמין קהלים להירשם לוובינר המתארח על ידי מנהל בחברה גדולה.

לאחר מסירת כתובת הדוא"ל שלהם בטופס ההרשמה המוצג בדף הנחיתה, הלידים מקבלים דוא"ל עם תאריכי הסמינר באינטרנט ומידע כניסה, כמו גם הוראות כיצד להירשם לניוזלטר או למנוי של הפרסום. אם המשתמש מרוצה מהסמינר באינטרנט, הוא עשוי להירשם לניוזלטר או למנוי כדי לעמוד בקצב של תוכן פרסום דומה.

למרות שמטרתם היא פשוטה מספיק בתיאוריה, למעשה עיצוב דף נחיתה מוצלח דורש כמה תכנון מפורט ובדיקות יצירתיות.

גם לאחר השקת דף הנחיתה, מומלץ לשים לב לשיעורי ההמרה כדי לראות עד כמה הוא מצליח.

כדי לקבוע את שיעור ההמרות שלך, פשוט חלק את מספר ההמרות שדף אינטרנט יוצר לפי מספר האנשים שביקרו בדף זה.

אם שיעור ההמרות שלך עדיין לא קרוב לממוצע, אל תדאג. מסמר אחוזים אלה יכול להיות קצת מאתגר בהתחלה, במיוחד הוא שיש לך הרבה מבקרים בדף רגיל. למרבה המזל, ישנן מספר אסטרטגיות מיטוב שיעור המרה פשוטות שיכולות לעזור לך לשפר את התעריף הנוכחי שלך במהירות.

לא משנה מה העסק שלך מוכר או פעולת ההמרה שאתה מקווה להסית, כדאי לקבל השראה לראות איך נראים דפי נחיתה נהדרים אחרים.

ומכיוון שאין דרך "נכונה" אחת לעצב דף נחיתה, כדאי לבדוק דוגמאות מהרבה תעשיות שונות לשלבים שונים של תהליך הקנייה.

רוצה לקבל השראה? עיין בדוגמאות הנהדרות של דף הנחיתה להלן.

אין לנו גישה לניתוח עבור כל אחד מדפי הנחיתה האלה, אז אני לא יכול להגיד לך באופן ספציפי כמה טוב הם ממירים מבקרים, אנשי קשר, הפניות ולקוחות. אבל רבים מהם פועלים לפי שיטות עבודה מומלצות ובמקביל מיישמים כמה ניסויים חדשים שיכולים לתת לך רעיונות לדפי הנחיתה שלך.

10 דוגמאות נהדרות לעיצוב דף נחיתה

1. ליפט

אנחנו אוהבים את זה בדף הנחיתה של ליפט, הם מתמקדים במוטיבציה העיקרית של הנהגים שלהם: להרוויח כסף בקלות.

אנחנו גם אוהבים את זה, בנוסף לטופס "החל עכשיו", נהגים יכולים להקליד את העיר שלהם ואת מספר השעות שהם עשויים לנהוג עבור Lyft בשבוע כדי לחשב כמה הם ירוויחו. כאשר מבקרים ממלאים מידע זה ולחצו על "חשב", הם אינם נלקחים לדף חדש. במקום זאת, הם רואים סכום דולר ואחריו לחצן קריאה לפעולה חדש ל"החל עכשיו" (אשר, לאחר לחיצה, לוקח מנהלי התקנים עד הטופס).

על-ידי הצעת שני נתיבי המרה אלה, הם יכולים לטפל בשני סוגים שונים של אנשים בנתיב ההמרה: אלה שמוכנים לקבל את ההחלטה כעת ואלה הזקוקים לקצת יותר מידע לפני ההמרה.

2. טייס המשנה המקצועי

אוקיי, אז כל הרעיון שיש wingman מקצועי כדי לעזור לך למצוא תאריכים ומערכת יחסים משמעותית הוא כבר די מגניב. אבל כאשר אתה מתמודד עם האפשרות של שכירת אחד, זה גם מעלה שאלות. איך זה עובד? כמה זה עולה? זה באמת יעזור לי?

לכן אנחנו אוהבים את דף הנחיתה הזה עבור תומאס אדוארדס, טייס המשנה המקצועי המקורי עצמו, שמתאר בדיוק מה אימון חינם הולך להשיג. בנוסף, ברור שזה בחינם, הודות לכפתור הקריאה לפעולה הצבעוני מעל הקיפול.

לאחר שתלחץ על לחצן זה, לא תועבר לדף חדש. במקום זאת, טופס ביניים מופיע ממש שם. ולמרות שהוא מבקש הרבה מידע — חלקו קצת אישי — הוא גם מעביר את המסר ש"טייס המשנה המקצועי" ייקח את זה ברצינות, אבל רק אם גם אתה.

3. מדף רפש

עיצוב דף נחיתה זה כולל את הכל. הוא מושך ויזואלית ואינטראקטיבי, מציע כותרות סרוקות אך תיאוריות על השירותים של מאק ארון תקשורת, ומשתמש במרכאות של אנשי מקצוע בתעשייה כהוכחה חברתית. בנוסף, הדף אינטואיטיבי וקל לניווט.

החלק המגניב בדף הנחיתה הזה הוא שהוא יכול לפנות לשני הקהלים של מאק רקד. החלק העליון של הדף מחולק לשניים, הכוללים את שני השירותים השונים שלהם זה לצד זה. ברגע שמבקר מזיז את העכבר שלו מעל אחד מה-CTAs של "מצא עיתונאים" או את ה-CTAs "בנה תיק חינמי", מופיעה צורה פשוטה מאוד – וזה חשוב, כדי לא להסיח את דעתו של המשתמש מהמשימה שלפנינו.

4. סיטיטל

יש כמה דברים שגורמים לדף הנחיתה של סיגיטל לעבוד. יש לו דימויים פשוטים ורלוונטיים. הכותרת היא פשוטה ותיאור הספר האלקטרוני מודיע לצופים על הערך הספציפי שהם יקבלו על ידי הורדתו. יש רק קריאה לפעולה אחת — "קרא את הספר האלקטרוני" – זה בולט בדף הודות לכפתור CTA צהוב בהיר.

הדבר היחיד שהיינו משנים בדף הנחיתה הזה הוא שנסיר את סרגל הניווט בחלק העליון. הם נוטים להסיח את דעת המבקרים ולהוביל אותם הרחק מהפעולה המיועדת. לא רק שזו שיטת עבודה מומלצת לעיצוב דף נחיתה, אלא גם שערכנו בדיקות A/B שהראו שהסרת קישורי ניווט מדפי נחיתה מגדילה את שיעורי ההמרה.

5. אקדמיית חאן

החלק הקשה בשימוש בדף הבית שלך כדף נחיתה הוא שאתה צריך לספק מספר סוגים שונים של קהלים. אבל דף הבית של אקדמיית חאן עושה את זה טוב מאוד. דף זה מיועד בבירור לשלושה סוגים שונים של מבקרים: אלה שרוצים ללמוד משהו, אלה שרוצים ללמד, והורים המעוניינים להשתמש באקדמיית חאן עבור ילדיהם. בנוסף, כמה מוטיבציה הוא מוטבע "אתה יכול ללמוד כל דבר" טקסט בחלק העליון?

שאר הדף מיועד לצופים שאינם מכירים לחלוטין את אקדמיית חאן. הוא מפרט באופן צבעוני וברובו את היתרונות העיקריים של שימוש בפלטפורמת הלמידה – כולם קלים לסריקה ולהבנתם. יש גם CTA חוזר: "התחל ללמוד עכשיו." ברגע שהצופים מרגישים שיש להם מספיק מידע, הם יכולים ללחוץ על CTA כדי לקבל בחזרה לטופס בחלק העליון של הדף מבלי לגלול.

6. מועדון W

קצת עותק מענג יכול ללכת דרך ארוכה בדף הנחיתה שלך. אנחנו אוהבים את השובב בצד – "(רמז: זה יין)" – כי מועדון W כלל מתחת לכותרת של דף הנחיתה מתנה ארגונית שלהם. זה הופך את המותג לאנושי והופך אותם חביבים, מה שיכול להשפיע לטובה על שיעור ההמרה שלהם.

התמונות מתחת לכותרת זו עושות שימוש יפה במרחב השלילי, ומציגות למשתמש בדיוק מה מקבל המתנה שלו עשוי לקבל בפועל, אם הם בוחרים להעניק במתנה עם Club W. וכמובן, יש את הקריאה הנועזת לפעולה… "שלח לנו דוא"ל".

הדבר היחיד שהיינו משנים? CTA מבקש מהמשתמשים לפתוח את תוכנת הדוא"ל, מה שמרחיק לחלוטין את התעבורה מהאתר ומהדפדפן. טופס עשוי להיות יעיל יותר כאן – לא רק ש-Club W יוכל להכתיב איזה מידע הוא רוצה ללכוד, אלא גם, הוא ישאיר את המשתמש באתר.

7. קודקדמי

אני אוהב את הדף הזה כי הוא פשוט הן בעותק והן בעיצוב. התמונה מעל הקיפול היא מסך מחשב המציג סוגר HTML עם סמן מהבהב – חזותי גחמני וברור שילווה את הטופס מימין.

הטופס עצמו הוא פשוט ודורש רק כתובת דוא"ל, שם משתמש, סיסמה ואימות שאינך רובוט ליצירת חשבון. לחלופין, אתה יכול פשוט להשתמש בהתחברות שלך לפייסבוק או לגוגל פלוס, ולקצר עוד יותר את נתיב ההמרה.

עבור מבקרים הזקוקים למידע נוסף לפני יצירת חשבון, דף הנחיתה מציע גם סרטון מתחת לקפל המסביר את הרעיון והערך שלהם באמצעות סיפור הצלחה בחיים האמיתיים. שוב, זה עוזר להפוך את העולם מאיים פוטנציאלי של קידוד נגיש יותר למתחילים.

מי שזקוק לשכנוע רב יותר יכול להמשיך לגלול לקבלת עדויות נוספות וצורות אחרות של הוכחה חברתית.

8. שלוק

אני לא חושב שאי פעם חיינו בתקופה שבה, מבחינה תרבותית, היינו כל כך אובססיביים לאוכל. שלוק הפך את זה לדגם B2B עם פלטפורמה לחיבור בעלים וכישרון קולינרי.

כשאתם מבקרים בדף הבית, אין שום תעלומה לגבי מה שאתם שם כדי לעשות — הקריאות הענקיות "פרסמו עבודה" ו"בחרו עיר" לפעולה לעזור עם זה. וברגע שאתה לוחץ על אחד מהם, אתה נלקח לטופס ללא סלסולים כדי להפוך לחבר או להיכנס, או רשימה של עבודות בכל עיר. זה צבעוני ומקיף – וזה עושה אותנו רעבים.

9. נשימה

הנה דוגמה נוספת לעיצוב חכם ומענג בדף נחיתה. ברגע שאתה מבקר Breather.com, יש קריאה מיידית לפעולה: ציין היכן ברצונך למצוא מקום. בנוסף, היא משתמשת בשירותי מיקום כדי להבין היכן אתה נמצא, ומספקת אפשרויות מיידיות בקרבת מקום.

אנחנו אוהבים איך Breather השתמש בעותק פשוט לנקודה כדי ליידע את המבקר מה החברה עושה, ומיד אחריו CTA לבחור עיר. ואם אתה צריך לגלול למטה לקבלת מידע נוסף, אתה יכול לראות כי Breather שיחק עם מיקרוסקופיה עם אישיות ("אין מחויבות, אי פעם"), להזכיר לנו שיש בני אדם אמיתיים מאחורי העיצוב. זה מקרב אותנו קצת יותר למותג. החלל השלילי ותוכנית הצבעים המרגיעה מיושרים גם הם עם המוצר — בעיקרו של דבר, מקום לנשימה.

10. מכון הסטארט-אפים

מבקרים באתר שלך לא ימסרו את המידע האישי שלהם מבלי לדעת מה הם יקבלו בתמורה. בדף הנחיתה שלו, מכון הסטארט-אפ מבהיר היטב מה יקרה לאחר שתגיש בקשה על ידי רישום שאלות ותשובות ממש ליד הטופס. זה עלול לגרום לאנשים מסוימים לומר, "הם קוראים את מחשבותיי!"

כדי להימנע מהססנות למלא טופס, השתמש בדף הנחיתה שלך כדי להגדיר ציפיות מראש. זה מנקה את האווירה, ויכול גם לסלק את האנשים שלא מתייחסים ברצינות לתוכן, למוצר או לשירות שלך.

מוכן לבנות את דף הנחיתה שלך?

אם דוגמאות אלה נתנו לך השראה, אך אינך מומחה לעיצוב, יצרנו גם רשימה נהדרת של תבניות דף נחיתה לדוגמא חינמיות ומעוצבות באופן מקצועי.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק