ofircomputers

10 משרות שאתה יכול לקבל עם תואר במתמטיקה

כשמדובר בבחירת תואר , מתמטיקה היא אפשרות די מוצקה. זה מהווה בסיס למבנה העבודה של תפקידי STEM רבים , כגון בהנדסה , פיננסים ו- IT , בעוד שהחשיבות ההולכת וגוברת של ביג דאטה פירושה שלבוגרי מתמטיקה יש ביקוש במגוון רחב של תעשיות.

כדי להמחיש את ההזדמנויות הרבות והמגוונות שתוכלו לממש עם תואר במתמטיקה, אספנו רשימה, כך שאם יש לכם כישרון במספרים ואתם רוצים לנצל זאת, אתם במקום הנכון.

להלן 10 קריירות פוטנציאליות במתמטיקה.

1. מנתח נתונים

כפי שכבר נגענו, הנתונים הם, כפי שנאמר, הנפט החדש. לכן, אנליסטים שיכולים להבין מספרים גולמיים ולהפוך אותם למשהו שניתן לפעול הם בעלי ערך לחברות כמו הנתונים עצמם.

הבונוס הנוסף הוא שחברות בכל ענף מגייסות מנתחי נתונים, כך שאם יש לך עניין מסוים במגזר מסוים, לא יחסרו לך אפשרויות.

חלק גדול מהתפקיד שלך יכלול ניקוי נתונים, כך שידע מתקדם באקסל ושפת תכנות כמו Python יועילו. תצטרך גם לדמיין את הממצאים שלך באמצעות כלי בינה עסקית כגון Power BI ו-Tableau. בעוד שתואר במתמטיקה מספיק בדרך כלל כדי להבטיח משרה ברמת התחלה, אנליטיקאים רבים גם ממשיכים לתואר שני מומחה כדי להרחיב את הידע שלהם .

2. כלכלן

למרות שכלכלה מסווגת כמדעי החברה, מתמטיקה מהווה את הבסיס לרבים מתתי התחומים שלה, כגון ניתוח מקרו-כלכלי ומיקרו-כלכלי. סטטיסטיקה, ואכן, ניתוח נתונים, הם שני תחומים חשובים במיוחד הבולטים בכלכלה.

מבחינת תעסוקה, כלכלנים יכולים לעבוד במגוון רחב של סביבות, אם כי רבים עובדים באקדמיה, בממשלה או בבנקאות. לעתים קרובות, זהו תפקיד מייעץ, שבו הם מספקים ניתוח ותובנה על מנת לעזור למקבלי החלטות ליצור אסטרטגיות קוהרנטיות.

בדרך כלל, אם אתה רוצה להתקדם ככלכלן, אז תצטרך להשיג תואר שני, בעוד שאם אתה רוצה לעבוד באקדמיה, סביר להניח שתזדקק לדוקטורט .

3. אקטואר

אקטוארים הם בעצם מומחים לניהול סיכונים, המועסקים על ידי עסקים כדי לבנות מודלים שמעריכים את ההסתברות שאירועים מסוימים יתרחשו או לא יקרו.

ככאלה, אקטוארים רבים מוצאים תעסוקה בתחום הביטוח, שם הם מנצלים את הכישורים הללו כדי לחשב פרמיות ללקוחות. יותר ויותר, הם מועסקים גם על ידי בנקים ומוסדות פיננסיים גדולים המחפשים את המומחיות שלהם כאשר שוקלים את הסיכונים של נטילת אסטרטגיה מסוימת.

כשמדובר בסיכון פיננסי, אקטוארים הם הדבר הקרוב ביותר לעסקים לחזות את העתיד. זה בא לידי ביטוי במשכורות הגבוהות בדרך כלל שהם מושכים, בעוד שיש הרבה הזדמנויות לפרוץ לניהול פיננסי ככל שהקריירה שלך מתקדמת.

4. אנליסט מודיעין

אם כסף הוא לא המוטיבציה העיקרית שלך, אז יישום הידע והכישורים שלך לעולם המודיעין הממשלתי יכול להיות אופציה. לדוגמה, ישנן סוכנויות רבות בארה"ב ובבריטניה, כגון GCHQ, MI5 ו-NSA, שתמיד מחפשות אחר בוגרי מתמטיקה.

הכישורים שלך ינוצלו בדרך כלל לבנייה, פיתוח ותחזוקה של שירותי תקשורת מוצפנים, כמו גם ניסיון לשבור הצפנות עוינות – אם כי, מסיבות ברורות, היקף האחריות הפוטנציאלי המלא שלך אינו מידע זמין לציבור.

אם אתה מעדיף סביבת עבודה שהיא קצת יותר דינמית מהממוצע שלך בין 9 ל-5, אז קריירה בשירותי המודיעין יכולה להיות רק הכרטיס.

עוד באתר: אתר אנימה לצפייה ישירה

5. אנליסט השקעות

עם זאת, אם אתה מונע מכסף, אז ניתוח השקעות הוא משתלם ככל שיהיה, במיוחד אם אתה מסוגל להשיג תפקיד באחד מהבנקים או חברות המניות המובילות בעולם.

בהתאם למעסיק שלך, תערוך מחקרי שוק מעמיקים, תגיש את הממצאים שלך למודלים פיננסיים מורכבים ותספק המלצות ודוחות לאחר מכן – למרות שסביר להניח שתזדקק להכשרה נוספת והשכלה לתואר שני כדי להתקדם מעבר לתפקיד זוטר.

סביר להניח שתצטרך לקבל רישיון מגוף רגולטורי רלוונטי, בעוד שעם ניסיון ורקורד מרשים, תוכל בסופו של דבר להפוך למנהל תיקים.

6. רואה חשבון

זה אולי מיתוס שאתה צריך להיות טוב במתמטיקה כדי להיות רואה חשבון . בעוד, כמובן, תצטרך להפגין כישרון בסיסי למספרים, האתגר האמיתי של חשבונאות הוא להתמודד עם העקרונות והיישומים שלה.

עם זאת, אם יש לך זיקה למתמטיקה, סביר להניח שתהנה מהחיים כרואה חשבון, במיוחד אם אתה עובד באחת החברות הגדולות יותר שבהן האבולוציה של המקצוע הופכת בולטת יותר.

כדי להיות צ'רטר, עדיין תצטרך לגשת לסדרה של בחינות (ולהשיג כמות קבועה של שעות לקוח), אבל הידע המעמיק שלך במודלים ובסולמות בהחלט יוערך.

7. מומחה לאבטחת סייבר

במונחים של מקצועות חשובים ביותר, לא מאוישים ולרעתם של ארגונים רבים, לעתים קרובות מתעלמים מהם, אבטחת הסייבר נמצאת בראש הרשימה.

זהו תחום שמתאים טבעי גם לבוגרי מתמטיקה, במיוחד כשמדובר בטכנולוגיות הצפנה. קריפטוגרפים רבים עובדים באבטחת סייבר, מפתחים דרכים מורכבות יותר ויותר לאבטחת יישומים ותקשורת באמצעות חוקים ונוסחאות מתמטיות.

אפשר להחמיא לידע הקיים שלך עם תואר שני מומחה באבטחת סייבר, בעוד שיש גם מגוון רחב של אישורי IT שיכולים לעזור לך להמשיך ולפתח את הקריירה שלך.

8. מתמטיקאי

אם השגת תואר במתמטיקה, אז למה שלא תהפוך למתמטיקאי?

למרות שזה אולי נשמע מוזר, בהתחשב שמתמטיקה היא תחום מבוסס כבר אלפי שנים, עדיין יש מגוון רחב של בעיות, התלבטויות ושאלות שעדיין לא נפתרו. מתמטיקאים עובדים בתחום מסוים, כגון מתמטיקה טהורה או מתמטיקה שימושית, כדי לפתח ולבדוק חוקים שניתן להשתמש בהם בהקשרים של החיים האמיתיים בתחומים כמו הנדסה, מדע או טכנולוגיה.

מכיוון שמתמטיקאים עובדים בדרך כלל בתוך האקדמיה, אתה צפוי להתקדם לרמת דוקטורט כדי לממן את המחקר והלימודים שלך. יש גם תגמולים כספיים למי שיכול לפתור בעיות מסוימות, כמו מיליון דולר המוצעים עבור בעיות פרס המילניום (שש מהן, אגב, עדיין לא פתורות).

9. מהנדס תוכנה

למרות שלמהנדסי תוכנה רבים יש תואר במדעי המחשב, זה לא בהכרח הכרחי, ובהתחשב בשימוש האינטנסיבי שלו וביישום עקרונות הליבה של מדעי המחשב, מתמטיקה יכולה להיות פרוקסי מתאים מאוד.

הדבר החשוב ביותר הוא להיות בעל ניסיון וידע בשפות תכנות – אם כי, שוב, עקרונות הליבה של התכנות, כמו לוגיקה בוליאנית ואלגוריתמים, מבוססים על חוקים מתמטיים. לכן, אם אתה מרגיש בנוח ומכיר את הקידוד, אז הנדסת תוכנה היא התאמה טבעית לבוגרי מתמטיקה.

שווה לבדוק: טכנאי אינטרנט פרטי

10. מורה

ככל שהעולם ממשיך להתקדם בעידן הדיגיטלי, כוח עבודה המונע על ידי STEM הופך חשוב יותר ויותר. לכן, המורים למתמטיקה שיכירו לדורות הבאים את העקרונות והפעולה של STEM הם חיוניים.

כדי לעשות דברים מסובכים יותר, מתמטיקה היא נושא שקשה ללמד לשמצה, כלומר, מורים טובים הם פרימיום. אם אתה מסוגל לתרגם מושגים ונושאים מאתגרים, במיוחד לצעירים, אז השירותים שלך יהיו מבוקשים מאוד, ולמרות שהוראה אולי לא תציע את אותם התגמולים הכספיים כמו חלק מהמשרות האחרות ברשימה זו, זה בהחלט אחד מהעבודות הכי חשוב ומתגמל.

כפי שאתה יכול לראות, תואר במתמטיקה יכול לקחת את הקריירה שלך במגוון רחב של כיוונים פוטנציאליים, כאשר רבים מהתפקידים הללו משולם מאוד ומבוקש מאוד – וגם אלה הם רק קצה הקרחון. מתמטיקה היא חלק כה בסיסי – ובלתי נראה – מהחיים שלנו, שיש בקשה לתואר במתמטיקה כמעט בכל דבר, המאפשר לך לבנות קריירה בדמותך.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק