4 אתרים לשחק קלפים נגד אנשים באינטרנט

"קלפים נגד אנשים" הוא קלאסיקה של כל הזמנים כאן.

כשאתה תקוע בבית, יש רק כל כך הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לבדר את עצמך. אם אתה חולק את מרחב המחיה שלך עם אנשים אחרים, משחק משחקי לוח הוא דרך מצוינת להרוג את הזמן.

"משחק מסיבה לאנשים איומים" כפי שהוא מתואר באתר, המשחק הוא למעשה הרבה כיף לכולם. אמנם זה בהחלט NSFW, זו דרך מצוינת לשחרר קיטור ופשוט לצחוק כמה עם החברים שלך ואפילו עם המשפחה.

לפני משחק קלפים נגד האנושות באינטרנט

עם משחקים כמו קלפים נגד האנושות, חצי מהכיף הוא לראות איך החברים שלך מגיבים לבחירות שלך. לכן, לפני שתתחיל את המשחק, אנו ממליצים להגדיר שיחת וידאו באחת מאפליקציות ועידות הווידאו הפופולריות. אם מעולם לא עשית זאת בעבר, תוכל ללמוד במהירות כיצד להגדיר את Zoom וכיצד להצטרף לפגישת זום.

כמובן, אתה גם צריך לוודא המיקרופון שלך מצלמת אינטרנט הם במצב תקין. לבסוף, שאל את כל המשתתפים אם הם יודעים את כללי המשחק. תן להם רענון קטן במידת הצורך.

קלפים נגד האנושות יש שני סוגים של קלפים: שחור ולבן. בכל סיבוב, שחקן שואל שאלה מכרטיס שחור. ואז כולם בוחרים את אחד הקלפים הלבנים מידם כדי להגיש את התשובה המצחיקים (והבלתי הולמים ביותר). המנצח הוא השחקן שבסוף המשחק מגיש הכי הרבה קלפים עם התשובות המצמקות ביותר.

ברגע שכולם ברורים על הכללים ומוכנים לשחק, עבור לאחד האתרים הבאים לשחק קלפים נגד האנושות באינטרנט.

Playingcards.io

לא של שחקנים: עד 6.

רמת קושי: בכנות, קצת יותר מדי פשוטה.

Playingcards.io היא האפשרות המובילה ברשימה שלנו מכמה סיבות. הראשון הוא הפשטות של כל זה. למרות שזה גם יתרון וגם החיסרון של האתר הזה.

הממשק הוא מינימליסטי למדי, ולפעמים לא ממש דומה למשחק הקלפים נגד האנושות האמיתי. הסיבה לכך היא שהמשחק באתר נקרא למעשה חוסר רגישות מרחוק ויש לו ייצוג חזותי שונה. יחד עם זאת, חוסר רגישות מרחוק יש את כל אותם קלפים והוא קל מאוד לשחק באתר, אפילו למתחילים שלמים.

תכונה מגניבה אחת כאן היא שהמשחק אינו אוטומטי בכלל. זה אומר שאתה צריך להתמודד, להעביר קלפים, ולהשליך את עצמך. זה עוזר ליצור תחושה מציאותית ומוסיף לאווירת ליל המשחק.

כדי להתחיל את המשחק, עבור אל Playingcards.io. לאחר מכן גלול מטה למקטע יצירת חדר חדש. משם, בחר חוסר רגישות מרחוק ולחץ על התחל משחק. תקבל קישור לשיתוף בו תוכל להשתמש כדי להזמין שחקנים אחרים.

כל הקלפים הרעים

רמת קושי: מספיק כדי להפתיע שחקן מנוסה ולהרשים מתחיל.

כל הקלפים הרעים יש את כל הסיכויים להיות המשחק המקוון האהוב עליך לשחק עם חברים. הדבר הראשון שתבחינו בו הוא ממשק נהדר שמחקה בצורה מושלמת את התחושה החוצפנית שיש רק לקלפים נגד האנושות.

בעוד שאתרים אחרים ברשימה שלנו היו קיימים הרבה לפני כן, כל הכרטיסים הרעים נוצרו ממש לאחרונה עבור אנשים משועממים בבית ומחפשים דרכים חדשות לבדר את עצמם.

כדי להתחיל את המשחק, עבור אל אתר האינטרנט ולחץ על משחק חדש. לאחר מכן האתר יבקש ממך להקליד את הכינוי שלך. תקבל קישור לשיתוף כדי להזמין אנשים אחרים, ותוכל גם להוסיף עד 10 שחקני AI. ברגע שכולם יהיו מוכנים, לחץ על התחל כדי להתחיל את המשחק.

כמה תכונות מרשימות יותר של אתר זה כוללות את היכולת לארח משחק עבור עד 50 שחקנים, כמו גם גרסה ידידותית למשפחה של קלפים נגד האנושות (ברצינות).

תעמיד פנים שאתה קסיזי

לא של שחקנים: מ 3 עד 20.

רמת קושי: מתקדמת. בחירה טובה עבור אלה שבבעלותם כל חבילת הרחבת CAH.

תעמיד פנים שאתה Xyzzy הוא עוד שיבוט קלפים נגד האנושות שיהיה האהוב עליך אם אתה אוהד של עומק המשחק. המשחק המקורי מגיע עם חבילות הרחבה רבות המצטברות למאות קלפים ושילובים מצחיקים. תעמיד פנים שאתה קסיזי טוען שיש לך את כולם, מה שהופך את המשחק להרבה יותר מעניין.

החיסרון כאן הוא שאתה לא יכול להתחיל את המשחק אלא אם כן יש לך 3 שחקנים או יותר להצטרף. עם זאת, ברגע שיש לך את הכמות הנכונה של אנשים, זה תלוי בך כדי להתאים אישית את המשחק שלך ולהוסיף קלפים רבים ככל שתרצה. אתה גם יוצר כללים משלך, כמו גם מי יכול לשחק ומי יכול פשוט לצפות במשחק אם הם לא מרגישים כמו להצטרף.

כדי לשחק במשחק, עבור אל אתר האינטרנט, מלא את הכינוי שלך ולחץ על קבע. זה ייקח אותך למסך ההתאמה האישית של המשחק. בחר את מספר השחקנים, ערכות הכרטיסים שבהם ברצונך להשתמש, כמו גם את סיסמת המשחק. שתף את כתובת ה- URL של המשחק שלך והמתן שאנשים אחרים יצטרפו ויתחילו את המשחק.

קלפים נגד מעבדת האנושות

לא של שחקנים: 1.

רמת קושי: לא מומלץ אם אתה מרגיש בודד כבר.

אם כל השאר נכשל, מעבדת קלפים נגד האנושות היא המוצא האחרון שלך. בחירה מושלמת כאשר כל החברים שלך עסוקים אבל אתה עדיין רק רוצה לצחוק עם עצמך.

קלפים נגד האנושות המעבדה היא האתר הרשמי עבור ניסיון מקוון CAH. עם זאת, זה לא בדיוק חברתי מכיוון שאתה היחיד שמשחק. כאן, המחשב מחלק לך כרטיס שחור, ויש לך מבחר של כרטיסים לבנים כדי לבחור את התשובה המצחיק ביותר מ. יש גם אפשרות לומר שאף אחד מהקלפים על המסך לא מצחיק בכלל.

אתה כנראה יכול לנחש את המטרה של כלי זה. ה- CAH AI לומד אילו קלפים הם השילובים הטובים ביותר או הגרועים ביותר במשחק. זה אולי לא נראה כיף בהתחלה, אבל תגלה כי קלפים רבים במעבדת CAH הם לא אלה ששיחקת בעבר. הסיבה לכך היא שהאתר משמש לחקר מהדורות משחק עתידיות.

אולי יעניין אותך גם

  • 9 אפליקציות למעקב אחר קלוריות iPhone ו- Android קרא עוד »
  • איך להוריד ולהתקין ווינדוס 10 בעברית חינם קרא עוד »
  • אפליקציה להורדת עוקבים באינסטגרם (16 אפליקציות) קרא עוד »
  • 10 אפליקציית מעקב הריון הטובות ביותר קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך