4 אתרי אנימות לצפייה ישירה בחינם באינטרנט

איך למצוא סרטי אנימה באינטרנט בחינם

לא משנה באיזה צד של הגדר אתה נופל בדיון דרגון בול Z לעומת נארוטו, אף אחד לא יכול להכחיש את הפופולריות בורחת של אנימה בעולם המודרני. צורת האמנות התפוצצה לתוך התקשורת המיינסטרים והביאה כמה קווי העלילה המשעשעים והעמוקים ביותר שהעולם ראה אי פעם.

עם זאת, זה עדיין יכול להיות קשה למצוא אנימה בטלוויזיה. האפשרות הטובה ביותר הבאה היא האינטרנט, אבל אתה צריך לדעת איפה לחפש כדי למצוא אנימה באינטרנט בחינם. ישנם הרבה אתרי אינטרנט המארחים את הסדרה האהובה עליך, אבל אתרי אינטרנט אלה יכולים להזיק למחשב שלך עם תוכנות זדוניות אם ניתנת הזדמנות.

קראנצ'יroll

קראנצ'י רול הוא המלך של שירותי הזרמת אנימה. לחברה יש אפילו נוכחות ברוב כנסי האנימה ברחבי הארץ. Crunchyroll מציע יותר מ -1,000 אנימה שונה לבחירה, כמו גם הרבה דרמות אסיאתיות. יש לך אפילו גישה למאנגה.

החיסרון הוא שהגרסה החינמית נתמכת על ידי מודעות, אז אתה צריך לשבת דרך כמה מודעות בכל פרק. האיכות גם מופחתת ל 480p. תצטרך גם לחכות שבוע כדי לצפות בתוכן simulcast, אם כי הוא יהיה זמין לך אם אתה סבלני.

אם אתה מוכן לשלם, יש שלוש רמות תמחור. מנוי Crunchyroll Fan עולה $7.99 לחודש לצפייה ללא פרסומות ותוכן וידאו של 720p עד 1080p, בעוד מגה פאן ואולטימייר פאן מציעים את אותה איכות עם ארבעה ושישה זרמים בו-זמנית, בהתאמה. שתי האפשרויות המאוחרות יותר מציעות גם הנחות כל כמה חודשים.

אם אתה מחפש אנימה, קראנצ'יroll הוא המקום ללכת אליו. אתה יכול למצוא הכל, החל אנימה פופולרית, הנוכחית כדי כותרים הרבה יותר מעורפלים. אם אתם מעוניינים לעבור ללא פרסומות, תוכלו לבצע ניסיון של 14 יום שתוכלו לבדוק.

כניסה לאתר קראנצ'יroll

פונימציה

לאחר Crunchyroll, Funimation היא האפשרות הטובה ביותר הבאה לצפות אנימה באינטרנט בחינם. על פי Funimation, השירות מציע יותר מ -13,000 שעות של אנימה – רובו מדובב! בעוד Crunchyroll נוטה להיות האופציה ללכת אל עבור אנשים המעדיפים אנימה כתוביות, Funimation הוא עבור אלה שמעדיפים להקשיב מאשר לקרוא.

Funimation מחזיקה בזכויות למספר זיכיונות אנימה פופולריים שפרנצ'יטרול לא, כמו דרגון בול וכל אחד מהספין-אופים שלו. תוכלו למצוא גם יותר סרטי אנימה על Funimation מאשר על Crunchyroll, אם כי יש הרבה חפיפה בין השניים.

Funimation מציעה אפשרות חינמית הנתמכת על ידי מודעות, אך אם אתה רוצה לצפות ביותר ממסך אחד בכל פעם ללא מודעות, תצטרך לשלם את $5.99 עבור תוכנית הפרימיום. יש גם את תוכנית Premium Plus עבור $7.99 לחודש שנותנת גישה לאירועים של חברים בלבד.

כניסה לאתר פונימציה

קיסאנים

KissAnime הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר "לא רשמי" למציאת הסדרה האהובה עליך, ויש הרבה סיבות טובות למה. קודם כל, יש לו כמות עצומה של תוכן – והוא לא מוגבל רק לאנימה. יש לא מעט מופעי אנימציה מערביים בשירות.

אנשים רבים זוכרים את KissAnime כי זה לא דרש הרשמה, אבל נראה שזה השתנה לאחרונה. כדי לצפות בתוכן, נדרש חשבון חינם. החשבון יעזור לך לשמור ולנהל את כל התוכניות האהובות עליך, כך שיש יתרונות ליצירת אחת.

יש פרסומות קופצות, כך שחוסם פרסומות הוא כלי שימושי. עליך גם להיות מודע לכך ש- KissAnime אינו מסנן כברירת מחדל, כך שאתה עשוי למצוא תוכן מוכוון מבוגרים יותר ממש ליד הזיכיון שאתה מחפש. אין לו גם פונקציית חיפוש פנטסטית — אבל יש לו הרבה סדרות שונות.

למרות שזה לא יכול להיות נתמך היטב כמו שירותים כמו Crunchyroll או Funimation, KissAnime מציע רזולוציה גבוהה יותר ללא העלות הנוספת.

כניסה לאתר קיסאנים

ConTV

אם אתה רוצה למצוא יותר מאשר רק אנימה, ConTV היא אפשרות נהדרת. יש בו סרטים, סדרות טלוויזיה ואפילו קומיקס על גבי מבחר האנימה העצום שלו. כאשר אתה מבקר לראשונה באתר, הוא מבקש ממך להירשם, אבל זה לא הכרחי. באפשרותך לנווט אל מקטע האנימה של האתר מבלי ליצור חשבון ולצפות בתוכן ללא כל בעיה.

עם זאת, ישנן מודעות, כך שייתכן שתרצה להתקין חסימת פרסומות גם עבור אתר זה. יש לו הרבה תוכן שונה, אבל הרבה אנימה מוגבלת כותרים ישנים כמו המורה הגדול Onizuka ומשבר מסטיק. אם אתם מחפשים אנימה חדשה לגמרי, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר.

עם זאת, הוא אפילו מציע טלוויזיה בשידור חי – כולל ערוץ אנימה. אם אתה רק רוצה דרך להראות אנימה 24/7 ברקע, פשוט פופ בערוץ החי כדי להזרים אותו. יש חברות פרימיום זמינה המספקת גישה לכל התוכן ללא תשלום ונותנת לך גישה למגוון רחב יותר של מופעים.

ConTV זמין כערוץ בשירותי סטרימינג כמו רוקו, Apple TV ועוד, כך שתוכלו לצפות בו גם מהנוחות של הספה שלכם.

אנימה זמינה באופן נרחב יותר מאי פעם. אתה לא צריך לבזבז את הזמן שלך צופה בו באתרים מפוקפקים הדורשים סריקת וירוסים לאחר כל פרק. במקום זאת, בדוק אחת מהאפשרויות הבטוחות והחופשיות האלה כדי להישאר מעודכן בתוכניות האהובות עליך.

כניסה לאתר ConTV

אולי יעניין אותך גם

  • איך להפעיל מחדש את אמזון אלכסה Alexa קרא עוד »
  • בראול סטארס להורדה בחינם - הורד את Brawl Stars קרא עוד »
  • מחשב אסוס לא נדלק - Asus קרא עוד »
  • 6 אתרים לשחק שחמט אונליין נגד חברים קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך