4 דרכים איך לכווץ גודל קובץ PDF

כמה שיטות כדי להקטין את הגודל של קובץ PDF

אם אתה עובד עם קבצי PDF, אתה יודע איך הם יכולים להיות גדולים מאוד מהר מאוד אם הם מכילים גרפיקה ותמונות. למרבה המזל, ניתן לדחוס קבצי PDF כמו שאתה יכול לדחוס כל סוג אחר של קובץ, אשר יכול להיות חיסכון גדול בגודל של קובץ PDF שלך.

אם יש לך Adobe Acrobat (שאינו בחינם), אתה יכול לנסות שיטות 4 ו -5, אשר עובד ממש טוב. יש גם דרך להקטין את גודל קובץ PDF ב- Mac OS X במיוחד, שהיא שיטה 3.

שיטה 1 – SmallPDF.com

הדרך הפשוטה ביותר לכווץ את קובץ PDF שלך היא להשתמש בכלי מקוון חינם בשם SmallPDF.com. האתר סופר נקי (לא מלא במודעות spammy וכו ') והוא עושה עבודה די טובה בהפחתת הגודל של קובצי PDF גדולים.

מה שנחמד הוא שאתה יכול להשתמש בו בכל מקום או בכל מערכת הפעלה והוא אפילו תומך בתכונת הגרירה והשחרור החדשה של HTML 5, וזו נוחות נחמדה. הוא הצליח לקחת קובץ של 500 KB ולכווץ אותו לכ-368 KB. לא נורא, עם זאת, על Mac (שיטה 2), הייתי מסוגל לקבל את אותו PDF עד רק 82 KB.

כלי מקוון נוסף שבו אני משתמש לדחיסת קבצי PDF הוא Neevia דחיסת PDF. יש לו חבורה של אפשרויות וכמה קביעות מוגדרות מראש כמו דחיסה גבוהה, איכות תמונה נמוכה או דחיסה נמוכה, איכות תמונה גבוהה, וכו '.

בנוסף, ניתן להסיר סימניות, להסיר שכבות PDF, להסיר ביאורים, להסיר תוויות עמוד ולהתאים ידנית את האיכות לדחיסת צבע ותמונה בשחור-לבן.

שיטה 2 – מדחס PDF

מדחס PDF היא תוכנה חופשית אתה יכול להוריד עבור Windows XP / Vista / 7/8 המאפשר לך במהירות וביעילות להקטין את הגודל של קובץ PDF אחד או רבים.

הוא תומך בדחיסה ללא אובדן נתונים, כך שלא כדאי לראות ירידה באיכות מסמך PDF. הוא גם תומך במסמכי PDF מוצפנים ויכול לעבוד על אצווה של מאות או אפילו אלפי קבצי PDF בו-זמנית.

שיטה 3 – מסנן OS X PDF

אם יש לך Mac, יש דרך נהדרת וקלה להקטין באופן משמעותי את הגודל של קובץ PDF באמצעות האפליקציה המובנית Preview. ראשית, פתחו את קובץ ה-PDF בתצוגה מקדימה על-ידי לחיצה כפולה עליו ב-Finder. כברירת מחדל, קובצי PDF ייפתחו בתצוגה מקדימה אלא אם התקנתם את Adobe Reader או מציג PDF של צד שלישי. במקרה זה, פשוט לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני ובחר פתח באמצעות.

עכשיו, לחץ על קובץ ולאחר מכן לחץ על ייצוא.

תקבל תיבת דו-שיח מוקפצת ואחת האפשרויות בתחתית היא מסנן קוורץ. לחץ על הנפתח ובחר הקטן גודל קובץ.

לחץ על שמור וסיימך. הצלחתי לקבל קובץ PDF מ 500 KB עד רק 82 KB באמצעות מסנן זה. אם ברצונך לכוונן אותו, באפשרותך לפתוח את כלי השירות ColorSync. פשוט הקש Command + מקש רווח והתחל להקליד צבעים. לאחר מכן, לחץ על מסננים ולחץ על הקטן גודל קובץ. שימו לב שהתאמה של ההגדרות כאן שימושית רק אם יש לכם הרבה תמונות ברזולוציה גבוהה בקובץ PDF.

כאן באפשרותך להסיר את כל הערכים מדגם תמונה ולהזין ערך לרזולוציה. אם אתם זקוקים רק למסמך PDF כדי להציגו במחשב, 72 פיקסלים/אינץ' יקטינו מאוד את גודל מסמך PDF אם התמונות גדולות. באפשרותך גם לשחק עם דחיסת התמונה ולראות איזה סוג של תועלת אתה מקבל.

שיטה 4 – הדפסה ל- Adobe PDF

הדרך הקלה ביותר לנסות ולכווץ קובץ PDF היא לבצע טריק קטן, שהוא בעצם הדפסת מסמך PDF לקובץ PDF. נשמע מוזר? זה הוא. בעיקרון, פותחים את קובץ ה-PDF ב-Adobe Reader ומדפיסים אותו במדפסת Adobe PDF.

הרבה זמן זה עובד ממש טוב ויפחית באופן משמעותי את גודל קובץ PDF שלך. כשעברו ל'קובץ' – הדפס, בחרו Adobe PDF מהרשימה הנפתחת של המדפסות:

למרבה הפלא, הצלחתי לכווץ קובץ PDF של 20 MB עד 3 מגה-בתים רק באמצעות שיטה זו. לא ממש בטוח מה זה עושה כדי לכווץ אותו, אבל זה עובד, במיוחד אם יש לך מספר רב של תמונות שאוכלות הרבה מקום.

אולי יעניין אותך גם

  • 7 משחקי גוגל שאתה יכול לשחק בחינם קרא עוד »
  • איך להסיר תוכנות ולנקות את המחשב קרא עוד »
  • מה עושה Alt F4 במחשב? קרא עוד »
  • איך להסיר וירוס מהמחשב – 5 שלבים פשוטים קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך