ofircomputers

6 אפליקציית מוניטור עוברי להריון

הריון הוא חוויה רגשית שיכולה גם להיות מכריעה עם כל מה שאתה צריך לזכור ולתכנן. למרבה המזל, ישנן מספר אפליקציות הריון שיכולות לעזור לך לעקוב אחר פגישות הרופא, התפתחות התינוק שלך, כמו גם לספק לך מידע מועיל על שלבי ההריון שלך.

אם אתם מחפשים אפליקציית הריון שתעזור לכם להבין מה אתם עוברים ולשמור על דברים, בדקו את הרשימה הבאה של אפליקציות ההריון הטובות ביותר שבדקנו עבורכם.

אפליקציות ההריון הטובות ביותר לאמהות

להרכיב רשימה של יישומים עבור אנדרואיד ו- iPhone שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעקוב אחר כל מה שקשור להריון שלך.

1. הריון אוביה – הטוב ביותר בסך הכל

אם אתם מחפשים אפליקציית הריון שיכולה לעשות הכל, מעקב ההריון של Ovia הוא הבחירה הטובה ביותר שלכם. האפליקציה מגיעה עם הרבה מידע שימושי להורים עתידיים, כלים שעוזרים לך לעקוב אחר ההריון שלך מרגע ההתעברות ועד הלידה, ופורום שבו אתה יכול לבקש ייעוץ ממשתמשים אחרים.

הכלים שאוביה מגיעה איתם כוללים יומן פעילות למעקב אחר התקדמות ההריון שלך, יומן לרישום אבני דרך, לוח שנה לפגישות רופא, מונה בעיטות, מונה התכווצות, והמון מאמרים וסרטונים חינוכיים. אחד הכלים שגורמים לאפליקציה זו להתבלט הוא תכונה שבה תוכלו להשתמש כדי לחפש את התרופות והוויטמינים שלכם כדי לבדוק אם הם בטוחים עבורכם במהלך ההריון.

אפליקציית ההריון זמינה הן לאנדרואיד והן ל- iOS בחינם, אם כי תראה כמה מודעות קופצות בעת השימוש בה.

2. למה לצפות – גשש ההריון החינמי הטוב ביותר

מה לצפות הוא אחד הגששים ההריון הטוב ביותר שאתה יכול לקבל בחינם. הוא עמוס בכל המידע השימושי על הריון והורות, ויש לו ממשק מאוד ישר קדימה וקל לשימוש.

המשתמשים משבחים את למה לצפות על הגישה המותאמת אישית שלו: לאחר שתזינו את תאריך היעד שלכם תקבלו עדכונים מותאמים אישית על הצמיחה של התינוק שלכם, מידע על שלב ההריון שאתם עוברים, וחדשות הורות אחרונות. האפליקציה ממש מראה לך למה לצפות בכל שבוע על ידי שליחת סרטונים ומאמרים מותאמים אישית עם עצות רלוונטיות.

חלק מהכלים ב-What to Expect כוללים גשש יומי עם ספירה לאחור לתאריך היעד שלך, יומן תמונות לתעד את צמיחת הבטן שלך ואפשרות להתחבר לאמהות עתידיות אחרות. האפליקציה זמינה בחינם הן לאנדרואיד והן ל- iOS.

3. Flo – אפליקציית ההריון הטובה ביותר של All-in-One

פלו התחילה במקור כתקופה פשוטה וגשש ביוץ. לאחר מכן האפליקציה התפתחה לאפליקציית הריון המאפשרת לך לעקוב אחר כל חלקי המחזור שלך, החל מלפני ההתעברות ועד לאחר הלידה.

לאחר הכניסה לאפליקציה, תוכל לבחור את המצב המתאים עבורך: טרום הריון, הריון או מצב לאחר הריון. מצב ההריון מאפשר לך לעקוב אחר ההתפתחות של התינוק שלך וללמוד את היסודות של להיות אמא באמצעות מאמרים מיוחדים, קטעי וידאו, וכלים משולבים פלו.

אחד משיאי האפליקציה הוא תכונת הצ'אטים הסודיים שלה. אתה יכול להשתמש בו כדי לשאול שאלות באופן אנונימי ולדון בעניינים אינטימיים ולקבל תובנות ממשתמשים אחרים עברו את אותה חוויה מרחבי העולם.

פלו זמין הן עבור אנדרואיד והן עבור iOS. יש גרסה חינמית של האפליקציה שתוכלו להשתמש בה, עם מנוי פרימיום שמתחיל ב-6 דולר לחודש וגרסת ניסיון חינמית ל-30 יום.

4. טיפוח זוהר – הטוב ביותר להדמיה של ההריון שלך

Glow Nurture היא אפליקציית הריון המתמקדת במתן המידע החיוני על ההריון שלך, כמו גם עצות שימושיות ממומחים והורים מצפים אחרים.

האפליקציה קלה לשימוש. כל שעליך להתחיל הוא להזין את הנתונים שלך, כגון תאריך היעד שלך, מידע על המחזור שלך ויום ההולדת שלך. ברגע שהאפליקציה תקבע את שלב ההיריון שלך, תתחיל לקבל עדכונים שבועיים על התינוק העתידי שלך, כמו גם מאמרים חינוכיים וסרטונים התואמים למצבך הנוכחי. זוהר יש גם כלים כדי לעקוב אחר התרופה שלך צריכת ויטמין, פעילות גופנית, פגישות רופא ועוד.

התכונה המעניינת ביותר שיש למעקב ההריון הזה היא הכלי לשגות זמן. אתה יכול להעלות תמונות של בליטת התינוק שלך לאורך כל ההריון שלך, ו Glow יעשה וידאו זמן לשגות כיף מתוך זה. Glow Nurture זמין בחינם הן עבור אנדרואיד והן עבור iOS, עם תוכניות מנוי פרימיום החל מ- $7.99 לחודש.

אפליקציות ההריון הטובות ביותר לאבות

כאשר השותף שלך נכנס להריון, אתה רוצה להיות שם כדי לעזור להם בכל דרך אפשרית. רוב אפליקציות ההריון מיועדות לנשים. עם זאת, יש כמה אפליקציות מצוינות לאבות עתידיים המספקים עצות הריון נהדרות ויכולות להיות מדריך השטח שלך להריון.

5. אבא למעלה – הכי טוב לעצה מעשית

אם אתם אוהדים של פורמט מדריך השטח, Daddy Up היא האפליקציה הטובה ביותר שתכין אתכם ללידת ילדכם. אפליקציה זו מציעה עצות מעשיות לאבות כיצד לתמוך בבן זוגם בכל שבוע של ההריון שלהם.

הכלים שאבא אפ מציע כוללים הערות על גודל התינוק שלך וההתפתחויות שלו, טיפים על איך להישאר מעורב באופן פעיל בהריון של בן הזוג שלך, יומן יומי, הריון וגשש התכווצות, ורשימות בדיקה רבות כדי לוודא שאתה לא שוכח שום דבר ליום הגדול.

ערכת הנושא של האפליקציה עשויה להיות קצת מוגזמת, אבל היא מצליחה לספק את כל המידע והטיפים החשובים בצורה חכמה למדי. Daddy Up הוא בחינם וזמין הן עבור אנדרואיד והן עבור iOS.

6. ProDaddy – הטוב ביותר עבור אבות בפעם הראשונה

אם אתם מחפשים קצת יותר מידע מאשר מה גודל התינוק שלך הוא ברגע מסוים של ההריון, לתת ProDaddy לנסות. התכונה של אפליקציה זו בשם Daddy Deep Dives היא בעצם קורס אוניברסיטאי מתקדם על לימוד מה השותף שלך חווה במהלך ההריון ומה אתה יכול לעשות כדי לעזור.

האפליקציה גם מוסיפה קצת הומור כדי לשמור על אור. בכל שבוע תקבל מאמר קצר עם סיכום מהנה על מה שאתה יכול לצפות ב -7 הימים הבאים. כלים אחרים שתמצאו ב- ProDaddy הם ספירה לאחור שבועית, מעקב אחר התפתחות התינוק ומוצרים לאבות עם פריטים חיוניים עבורך ולטובתך.

האפליקציה היא בחינם וזמינה הן עבור אנדרואיד והן עבור iOS.

התכוננו להפוך להורה מקצועי

כאשר אתה נמצא בתחילת ההמתנה של 9 חודשים, להיות הורה עשוי להיראות רחוק מזמן. עם זאת, הדבר הבא שאתה יודע יהיה לעקוב אחר השימוש של הילד שלך באינטרנט ולחפש כיצד להפעיל את תכונת בקרת ההורים של Netflix.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק