6 אתרים לשחק שחמט אונליין נגד חברים

אתרי אינטרנט מצוינים שאפשרים לך לשחק שחמט באינטרנט עם חברים,

מחפשים לשחק שחמט אונליין ? קבלו 6 אתרים שבהם תוכלו לשחק שחמט אונליין נגד חברים. משחק השחמט העתיק וההערצה עדיין מתגמל לשחק היום בדיוק כפי שהיה לפני 1500 שנה. אפילו טוב יותר, מעולם לא היה זמן קל יותר ללמוד או למצוא הזדמנויות לשחק.

תמיד היו משחקי וידאו שחמט גדולים כל עוד מחשבים היו מסוגלים לדמות את המשחק. עם זאת, בעידן האינטרנט אתה אפילו לא צריך להוריד שום דבר.

ישנם אתרי אינטרנט מצוינים רבים שלא רק מאפשרים לך לשחק שחמט באינטרנט עם חברים, הם עוזרים לך ללמוד איך להיות שחקן טוב יותר. אמנם ייתכן שיהיה עליך לשלם עבור שיעורי שחמט, כל האתרים כאן מציעים לפחות מידה מסוימת של הוראת שחמט בחינם.

שחק שחמט אונליין נגד חברים

1. Chess.com (חינם עם אפשרויות בתשלום)

ייתכן מאוד שהאתר הידוע ביותר, chess.com ראוי לחטוף את מה שחייב להיות כתובת URL יקרה מאוד מכל המתחזים האחרים. באפשרותך להירשם בשניות ולשחק נגד מחשב או יריב אנושי בתוך זמן קצר. משתמשים חופשיים מקבלים גישה כמעט לכל מה שהשחקן הטיפוסי יכול לרצות, אבל אתה צריך לסבול כמה פרסומות.

ישנם שיעורי שחמט ומדריך אוצר נפלא שייקח אותך מידיעה על שחמט כדי לדעת מספיק כדי לשחק משחק עד הסוף. יש גם רמות חברות בתשלום זהב, פלטינה ויהלום.

למותר לציין כי אלה הם ללא פרסומות, אבל הם גם מוסיפים גישה חידות שחמט יותר וניתוח נתונים מתקדם של המשחקים שלך. במילים אחרות, רמות התשלום של Chess.com הן בעיקר עניין רק לאנשים שהם רציניים מאוד על שחמט.

תכונות Chess.com בולטות כוללות:

  • שחמט אונליין ללא הגבלה בסגנונות וגרסאות שונות
  • תמיכה בהצטרפות למועדונים וליגות
  • מערכת הישגים הניתנת לפתיחת נעילה

2. חייל חם אדום (חינם עם מנוי אופציונלי)

אם אתם מעדיפים לשחק שחמט אונליין בקצב משחק איטי יותר, ה-Red Hot Pawn מציע חוויה ייחודית למדי. בעוד אתרי שחמט רבים אחרים מציעים התכתבות שחמט כאפשרות אחת לשחק נגד אחרים, Red Hot Pawn מוקדש לחלוטין לסגנון זה של משחק.

ככזה האתר מקל על ניהול, הצטרפות ויצירת משחקי התכתבות. יש בו קהילה גדולה ופנטסטית של שחקנים ולוח שחמט פונקציונלי לחלוטין, אם קצת פשוט.

זהו שירות חינמי הנתמך על ידי מודעות. תשלום מנוי פשוט מסיר אותם, אבל אין יתרונות אחרים שאנחנו יכולים לראות.

תכונות בולטות של חייל חם אדום כוללות:

  • שם מצחיק.
  • ממשק מעולה וברור שהופך את הג'אגלינג בין מספר משחקים לקל.
  • פורום אינפורמטיבי ומערכת תמיכה קהילתית.

3. ליכס (חופשי ופתוח)

לליצ'ס אין פרסום, אין דרישות לשלם כלום, והוא מציע את היכולת ללמוד ולשחק שחמט. זה נשמע כמו השירות המושלם, אבל אתה צריך לדעת כי האתר הוא גם עצמות חשופות מאוד. אין לו הרבה בדרך של אסתטיקה, אלא אם כן אתה באמת לתוך מינימליזם. אמנם אין שום דבר רע עם זה, זה יכול לקחת זמן כדי לקבל להתמודד טוב על איפה הכל נמצא.

עם זאת, מבחינת התוכן, אין הרבה על מה להתלונן. מלבד היכולת לשחק, אתה יכול גם ללמוד איך לשחק שחמט, לצפות באחרים לשחק ולהתמודד עם חידות שחמט. פאזלים אלה הם גם כיף ולעזור לך להיות שחקן טוב יותר, אז זה תכונה נהדרת.

בעוד Lichess לא יכול להיות הטוב ביותר בכל דבר אחד, העובדה שאתה יכול לקבל חוויה שלמה במהותה מבלי לשלם אגורה היא נקודה קטלנית לטובתה.

תכונות בולטות של Lichess כוללות:

  • שמונה גרסאות שחמט בנוסף לשחמט סטנדרטי
  • ניתוח מנוע שחמט מבוסס ענן
  • סט שלם של שיעורי יסודות שחמט
  • אין פרסום בכלל
  • תמיכה ביותר מ-80 שפות

4.Chess24 

Chess 24 מציע גישה שונה למשחקי שחמט אונליין, כמו גם חומר למידה ללא כסף מראש, אבל בצד הלמידה של הדברים יש הגבלות. לדוגמה, רק למשתמשי פרימיום יש גישה לסרטונים מנחים חיים וכן לתוכן מוזרם ממאסטרי שחמט.

ישנם קטעי וידאו מסוגים שונים ומחירים המוצעים, אך רק סך כולל של שני סרטונים בחינם בזמן הכתיבה. עם זאת, ישנן תוכניות YouTube רבות המאורגנות ומפורטות באתר אשר לא התקשינו לצפות בו כמשתמש חופשי.

אחד המאפיינים הבולטים של Chess24 הוא לוח השחמט המקוון שלהם בפועל. זה מאוד אטרקטיבי ומציע קצת יותר ויזואלית מאשר שירות שחמט מקוון טיפוסי חינם. אנחנו אוהבים במיוחד איך זה מראה בבירור כל מהלך עם חץ ומציג אותו בסימון שחמט בו זמנית. השעונים המשולבים הם גם מאוד ידידותי למשתמש וקל לקריאה.

תכונות בולטות של Chess24 כוללות:

  • קורס שחמט ידידותי למתחילים
  • מילון מונחים נהדר של מונחי שחמט
  • לוח שחמט אטרקטיבי שקל לשימוש

5.Sparkchess 

Sparkchess היא אחת מאפשרויות לשחק שחמט אונליין החינמיות המגבילות יותר ברשימה זו. בעוד שאתה יכול לשחק נגד המחשב ויריבים אנושיים אחרים באינטרנט, אתה נעול מחוץ לתכונות החינוכיות של השחמט אלא אם כן אתה משלם.

אם כל מה שאתה רוצה הוא משחק מקוון מהיר עם זאת, אז Sparkchess יש גרסה מבוססת אינטרנט נחמדה של אפליקציית השחמט שלהם לשחק. ניתן גם להתאמן מול ב-AI, כאשר שלושה מתנגדי בתחום ה-AI זמינים למשתמשים חינמיים. שחקנים חופשיים יכולים גם לשחק באינטרנט נגד יריבים אחרים, אבל אם אתם מחפשים משחקים מקומיים חיים של שני שחקנים, תצטרכו לגדם את הכסף.

תכונות בולטות של Sparkchess כוללות:

  • לוח שחמט תלת מימדי
  • הפעלת מסך מלא

6.ChessTempo

ChessTempo נותן לך לשחק שחמט אונליין באינטרנט בחינם, אבל הערך האמיתי של אתר זה מגיע המשאבים הרבים שלה לנתח ולהבין את המשחק.

בכל פעם שאתה משחק משחק מדורג, ChessTempo מעביר אותו באמצעות מנוע ניתוח רב עוצמה המספק לך סטטיסטיקה מפורטת על מה שקרה במשחק. מאפשר לך ללמוד עוד על סגנון המשחק שלך.

ChessTempo הוא באמת רק עבור אנשים שכבר יודעים את היסודות של משחק שחמט, אבל שרוצים לחדד את כישוריהם על ידי עובר אימון טקטיקות שחמט רציני.

הגרסה החינמית של השירות כבר מציעה כמות הארדקור של אימונים טקטיים ואם תתישו את מה שמוצע שם תהיו מוכנים להתחיל לשלם עבור השירות, מכיוון שתאכלו ותנשימו שחמט בשלב זה.

תכונות בולטות של ChessTempo כוללות:

  • לשחק מספר בלתי מוגבל של משחקים מקוונים.
  • ניתוח מנוע שחמט אם המשחקים המדורגים שלך.
  • 2 בעיות סוף המשחק לפתור ביום.
  • גש למסד נתונים של משחקים מוקלטים.
  • אימון טקטיקה ללא הגבלה, עם יותר מ 110 000 בעיות ללמוד ולפתור ממשחקים אמיתיים.

שחמט! לשחק שחמט אונליין לסיכום

יש כל כך הרבה אפשרויות לשחק שחמט אונליין עם חברים שאין שום נזק לבלות קצת זמן מנסה את כולם. יש לקוות ששת האפשרויות המפורטות כאן יש לפחות אחד כי הוא המתאים המושלם בשבילך, אבל אם משהו בטוח זה כי לעולם לא יהיה מחסור של אנשים מחפשים לשחק שחמט.

אולי יעניין אותך גם

להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך