ofircomputers
שישה טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק
שישה טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק

6 טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק

בחירת חברת ה-IT לעסק לפיכך מצריכה מחשבה מקדימה והשקעה לא מבוטלת. חברה זו היא אשר תתמוך ותעניק את הכיסוי המלא לכל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך השנים בעסק. החברה מקבלת גם את הנגישות לכל פיסת מידע מהותית בעסק וברוב המקרים גם למידע רגיש ביותר. חברת ה IT צריכה להיות חברה אמינה ביותר מאחר והיא עומדת להיות ממש חלק מהעסק. אולי לא בהגדרתה, אבל ברמת החשיפה שלה לתכני העסק וכן ברמת הפעילות היומיומית שלה. על מנת שתוכלו להחליט בחכמה הבאנו אליכם את הטיפים החשובים ביותר בבחירת חברת IT:

חבר מביא חבר

גם כיום, מסתבר, זו היא השיטה שעובדת הכי טוב. שיטת "חבר מביא חבר" מאפשרת לכם לקבל המלצות מהקולגות ומהחברים הטובים ביותר שלכם, על מנת שתוכלו להתקדם לבחירת חברה המציעה שירותיIT המתאימה ביותר לצרכיכם.

התאמה אישית

ישנן כמעט אינסוף חברות כיום המציעות שירותי IT בתחומים שונים ומגוונים. גם תחומים של שירותי IT בעצמם הולכים ומתרבים. כיצד ניתן לבחור את החברה הטובה ביותר? רבים בוחרים בהתאם להצעת המחיר אולם חשוב לזכור כי לא כל חברה מתמחה בכל התחומים ולכן רצוי לבחור בחברה שמעניקה שירותים בתחומים הדרושים לכם.

אופן מתן השירות

ישנן חברות שירותי מחשוב לעסקים המצמידות אנשי שירות לחברות הגדולות, חלק מהחברות מעמידות שירותי שליטה וסיוע מרחוק ואילו חברות אחרות שולחות בכל קריאה נציג מיוחד לחברה. בדקו איזו מהחברות מציעה לכם את ההצעה הטובה ביותר.

מומחיות

כאמור, ישנן לא מעט חברות בתחום שירותי מחשוב לעסקים אולם לא כל החברות הינן בעלות ניסיון של שנים רבות. בחירת חברת IT מחייבת את בדיקת הניסיון בתחום הרלוונטי.

ליווי ארוך טווח

על מנת להבטיח כי החברה תוכל להעניק לכם שירות גם בעתיד, קשו תכנית שנתית או הצעת מחיר לטווח זמן ארוך.

ניטור איכותי

ניטור המערכת באופן שוטף הינו חלק בסיסי והכרחי מהשירותים הניתנים על ידי כל חברת IT. על מנת לוודא כי החברה אכן תעניק שירותים איכותיים בדקו את תדירות ביצוע הניטור בחברה. תשתיות תקשורת מתקדמות מהוות חלק אימננטי מהעבודה היומיומית של העסק ולכן הן חייבות להיות מקצועיות בתחומן ולהעניק שירותים אמינים ואיכותיים לכל אורך הדרך. אם אין אמון בחברת ה-IT, עדיף לבחור בחברה אחרת גם היא מעט יקרה או רחוקה יותר.

ניווט
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק