7 משחקי גוגל שאתה יכול לשחק בחינם

הנה 7 משחקים שאתה יכול לנסות עכשיו.

נראה שהזמן מאט כשאתה משועמם ולא מוצא דרכים להעביר את הזמן. למרבה המזל, Google מכסה אתכם – אתם לא צריכים מחשב גיימינג או קונסולה ביד, מכיוון שלגוגל יש מיני-משחקים סודיים כמעט בכל מוצריה, מכרום וחיפוש ועד Google Earth.

אלה כוללים מועדפים ישנים כמו Pac-Man ו טיק-טק-בוהן, כמו גם כמה מקוריים גוגל כמו משחק הדינוזאור הנסתר. אם אתה משועמם, נאבק עם דרכים לספור את השעות, והימנעות נואשות מהעבודה היומית, אז משחקי Google הנסתרים האלה יכולים להיות התשובה.

סימולטור טיסה (גוגל ארת')

Flight Simulator הוא המשחק שכל חנון תעופה התקין במחשב שלו, אבל זו חוויה נישה עבור רוב המשתמשים. אם אי פעם היית סקרן לגבי להיכנס לתא הטייס ולהטיס מטוס משלך, אתה לא צריך עותק של סימולטור הטיסה של Microsoft כדי לעשות את זה – כל מה שאתה צריך זה את המשחק הנסתר של Google Earth Pro מותקן במחשב שלך.

כדי לשחק סימולטור טיסה, כל מה שאתה צריך הוא להפעיל Google Earth Pro ולחץ Ctrl + Alt + A כדי להשיק את חלון סימולטור הטיסה. זה מאפשר לך לבחור את המטוס שלך ולהתחיל מיקום, כמו גם מאפשר לך לשלוט בסימולטור באמצעות ג'ויסטיק.

תן לו ללכת – זה לגמרי חופשי לשחק. כמו המקבילה של מיקרוסופט, סימולטור הטיסה של Google Earth הוא "משחק" די קשה כדי לקבל את הראש שלך מסביב, אבל זה גם דרך מהנה לחקור את כדור הארץ מבלי לעזוב את הבית שלך.

משחק דינוזאור גוגל (גוגל כרום)

אם תהיתם אי פעם מדוע אתם רואים דינוזאור ב-Google Chrome בכל פעם שאתם מאבדים חיבור בניסיון לגשת לדף, אל תתפלאו יותר. זהו למעשה משחק גוגל מוסתר קטן ומובנה בשבילך לנסות.

ברוחם של משחקי רצים אינסופיים אחרים כמו Temple Run, מכניקת הדינוזאורים של גוגל פשוטה מאוד לשליטה. כאשר אינך יכול להתחבר לדף ואתה רואה את ה- Google dino, הקש על מקש הרווח במקלדת כדי להפעיל את המשחק.

הדינוזאור יתקדם – כשתגיעו למכשול (במשחק הזה, זה קקטוסים), פשוט לחצו על מקש החלל ברגע הנכון כדי לקפוץ.

זה כל כך פשוט. אם אינך יכול לגשת לדף, אל תדאג, מכיוון שתוכל לגשת לשיבוט של המשחק בחינם באינטרנט.

סוליטייר (חיפוש בגוגל)

עוד חיפוש Google מוסתר משחק הוא משחק סוליטייר קלאסי (המכונה סבלנות במקומות מסוימים). אם אי פעם השתעממת במחשב Windows, סביר להניח שתכיר את משחק הקלפים הזה.

כדי לשחק בו, הקלד סוליטייר (או משחק סבלנות) ב- Google Search בכל דפדפן ולחץ על לחצן הפעל. באפשרותך לבחור להפעיל את מצבי הקושי הקלים או הקשים על-ידי לחיצה על אחת האפשרויות.

ברגע שהמשחק פועל, זו חוויית סוליטייר הסטנדרטית – פשוט גרור ומיין את הקלפים לפי הכללים.

עננים (אנדרואיד)

אם אתם מחפשים משחק אנדרואיד נסתר של גוגל, נסו את Clouds. משחק מזדמן זה יופיע רק כאשר תנסה לבצע חיפוש ב- Google באפליקציית Google Android בזמן שהמכשיר שלך אינו מקוון.

לאחר שתעשה זאת, תאתר סמל מונפש לצד אזהרת ללא אות. לחץ עליו – פעולה זו תשיק עבורך את המשחק Clouds במסך מלא.

עננים הוא משחק בסגנון Flappy Birds, אז כדי לשחק בו, הקש על מסך המגע שלך כדי להתחיל את המשחק, ולאחר מכן כדי לשמור על סמל הענן השמח למראה באוויר. יהיה עליך להימנע ממכשולים (ציפורים, במילים אחרות), כדי להיות בטוח לתכנן מראש ברגע שאתה מזהה אותם.

תזדקק לאפליקציית Google כדי להפעיל אותה, שרוב מכשירי ה- Android היו צריכים להתקין מראש. אם אין לך את זה, להתקין אותו, לכבות את ה- WiFi ולתת לו ללכת.

פקמן (חיפוש בגוגל)

אין צורך בהסבר מורחב לזה – כולם מכירים את השמחה שמשחק מהיר של פאק-מן יכול לתת לכם. זה פשוט, קל ומהנה קלאסי זמין לך לשחק עכשיו בכל דפדפן.

כדי לשחק Pac-Man, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש פקמן או pac-man בחיפוש בגוגל. במקום קטע חיפוש טיפוסי או סרטון, גוגל במקום זאת תספק לך גרסת HTML5 ניתנת להפעלה של משחק Pac-Man הקלאסי בראש תוצאות החיפוש.

פשוט לחץ על לחצן הפעל כדי להתחיל, ולאחר מכן השתמש במקשי החצים של המקלדת כדי לזוז.

משחקי השרבוט של גוגל (חיפוש בגוגל)

במשך שנים רבות, גוגל החליפה את הלוגו שלה לאמנות ובידור חדשים כדי לחגוג אירועים. במקור, אלה היו רק תמונות, אבל ככל שטכנולוגיית האינטרנט השתפרה, אלה התפתחו לחוויות אינטראקטיביות מלאות.

לא מעט מהשרבוטים הקודמים של גוגל (כפי שהם נקראים) היו מיני-משחקים קטנים וכיפיים, שעדיין ניתנים למשחק בארכיון גוגל דודלס. יש הרבה משחקים לנסות, מקרבות כדור שלג לקוביה הונגרית, כמו גם אחד המועדפים עלינו – משחק כדורסל כדי לחגוג את אולימפיאדת 2012.

אתה לא צריך שום דבר מיוחד כדי לשחק אלה, כמו כל מה שאתה צריך הוא הדפדפן שלך. עבור לארכיון Google Doodles כדי לנסות את המשחקים הנסתרים הקיימים של גוגל כדי להעביר את הזמן.

הרפתקאות טקסט (Google Chrome וחיפוש)

רבים מהמשחקים שהזכרנו ברשימה הקצרה הזו היו חוויות חזותיות, אבל אם אתם מחפשים הרפתקה מבוססת טקסט, עליכם לנסות את משחק ההרפתקאות הסודי הכלול בחיפוש בגוגל.

יהיה עליך להשתמש בקונסולת Google Chrome המוסתרת כדי להשתמש באפשרות זו. תחילה, חפש הרפתקת טקסט בחיפוש ב- Google ולאחר מכן לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על חלון הדפדפן והקש Ctrl+Shift+J כדי לפתוח את מסוף הדפדפן. במסוף הקונסולה, הקלד כן והקש Enter כדי להתחיל לשחק את המשחק.

בדומה להרפתקאות הקלאסיות המבוססות על טקסט של שנות ה-80 וה-90, יהיה עליך לעקוב אחר ההוראות המופיעות על המסך כדי לשחק, ולהניע את המשחק קדימה באמצעות הפקודות המוצגות בקונסולה.

ההרפתקה הישנה הזו עוסקת בנוסטלגיה – אם זה נשמע לכם כמו המשחק, נסו אותה היום.

נהנה עם משחקי גוגל נסתרים

הודות למשחקי Google מוסתרים, אתה לא צריך להוריד Steam או לקנות קונסולה כדי ליהנות קצת משחקים מזדמנים. להפיק את המרב ממשחקי Google כמו סוליטייר, טיק-טק-בוהן וסימולטור טיסה כדי להרוג קצת זמן בנייד ובמחשב.

אולי יעניין אותך גם

להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך