9 אפליקציות למעקב אחר קלוריות iPhone ו- Android

אפליקציות מעקב הקלוריות הטובות ביותר עבור iPhone ו- Android.

תאהבו את זה או לא, כל ניהול המשקל מסתכם רק בדבר אחד – קלוריות פנימה וקלוריות החוצה. יש הרבה אסטרטגיות ליישם סביב זה כדי להקל לרדת או לעלות במשקל, אבל אתה עדיין צריך לעקוב אחר קלוריות. עם טלפונים חכמים הולכים איתנו לכל מקום, זה אף פעם לא היה קל יותר.

1. MyNetDiary

זמין ב: iOSאנדרואיד

מחיר: בסיסי – חינם, פרימיום – $60/שנה

תכונות מובילות: מעל 1,117,000 מזונות, עובדות תזונה מלאה, סורק ברקוד, גשש אימון GPS מובנה, כלי קניות במכולת, מצב כהה, גרסה בסיסית ללא פרסומות, גרסה סוכרתית.

ניתן לטעון כי האפליקציה הטובה ביותר למעקב אחר קלוריות בסך הכל ברשימה, MyNetDiary כוללת את כל המגוון הדרוש לכל אחד, בתוספת המזונות המאומתים המקצועיים וספריית הדיאטה. כמו כל האפליקציות המובילות, MyNetDiary עובדת עם כמעט כל גשש כושר או אפליקציה, ו-Apple Watch.

גשש פעילות ה-GPS המובנה שלו להליכה, ריצה ורכיבה על אופניים יעזור לכם להגיע ליעדי הכושר שלכם. MyNetDiary גם משתפת פעולה עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות כדי להציע MyNetDiary למטופלים שלהם.

2. חיים

זמין ב: iOSאנדרואיד

מחיר: $49.99 לשנה או $9.99 לחודש

תכונות מובילות: סריקת ברקוד, קלוריות, מאקרו, ירקות ומעקב אחר פירות ים, תוכניות ארוחות

גם ללא אפשרות חופשית, Lifesum נהנה על ידי מעל 45 מיליון אנשים. Lifesum משתלבת כמעט בכל דבר של אפל או אנדרואיד, כמו גם עם מעקבי הפעילות של Fitbit ו-Withings. הוא משתלב גם עם אפליקציות אחרות כמו Google Fit ו-Samsung Health. שים את הווידג'ט Lifesum על מסך הבית שלך לקבלת גישה נוחה מדי.

3. לאבד את זה!

זמין ב: iOSאנדרואיד

מחיר: בסיסי – חינם, פרימיום – $39.99/שנה

תכונות מובילות: סריקת ברקוד, מיליוני מזונות במסד נתונים, תובנות DNA, קהילה חזקה

שמעת על "לאבד את זה"! עם קהילה תוססת ודחף להיות בחוד החנית, אפליקציית דלפק הקלוריות Lose It! עזרה ליותר מ-40 מיליון אנשים להפסיד יותר מ-90 מיליון פאונד מאז 2008. זו אחת האפליקציות המקוריות לדלפק הקלוריות, התחברו ל-Apple Health או ל-Google Fit, ועם תוכנית הפרימיום סנכרנו אותה עם רוב מעקבי הכושר או אפילו עם סולמות חכמים.

4. שליטה במשקל שלי

זמין ב: iOS

מחיר: בסיסי – חינם, הסר מודעות עבור $14.99/שנה

תכונות מובילות: מסד נתונים של מזון מאומת, אין צורך באינטרנט כדי לחפש מזון

לא הכי עשיר בתכונות, וגם עדיין לא באנדרואיד, ControlMyWeight by CalorieKing נמצא כאן בגלל האיכות והדיוק של מסד הנתונים שלה ליותר מ-150,000 מזונות. רוב האפליקציות האחרות מאפשרות למשתמשים לשלוח מזון, כך שאיכות המידע התזונתי עלולה להיות כבויה.

ControlMyWeight יש דיאטנים לבדוק את הנתונים שלהם. היכולת לחפש מידע קלוריות ותזונה כאשר אינם מחוברים לאינטרנט עשויה לעניין את אלה שאוהבים טיולים וקמפינג באזורים נידחים.

5. מונה קלוריות על ידי FatSecret

זמין ב: iOSאנדרואיד

מחיר: בסיסי – חינם, פרימיום – $58.99/שנה

תכונות מובילות: זיהוי תמונת מזון, לוח שנה דיאטה, היכולת לשתף עם המאמן שלך, הרופא, או כל קהילה רפואית מקצועית, תומכת גדולה

מגיע מחברה בשם FatSecret, אתה יודע שזה יישום הרזיה רציני כדי להכניס אותך לגירעון קלוריות. זה גם נהדר עבור כל סוג של ניהול משקל ומעקב אחר מזון. לגרסה החינמית יש מודעות, ובכל זאת, הן לא כל כך מעצבנות.

עם כל מה שרוב האנשים צריכים בגרסה החינמית, Calorie Counter הוא גשש קלוריות נהדר עבור התקציב אופקים. גרסת הפרימיום מוסיפה מעקב אחר צריכת מים, מתכנן ארוחות בעיצוב דיאטנית וגישה בלתי מוגבלת למתכונים שלהם.

6. MyFitnessPal

זמין ב: iOSאנדרואיד

מחיר: בסיסי – חינם, פרימיום – $79.99/שנה

תכונות מובילות: 11,000,000 מסד נתונים של פריטי מזון, הוסף מזון משלך, פורומים, פרופיל דיאטה, תוכניות ארוחות, מתכונים, אימון.

עם מסד הנתונים התזונתי הגדול ביותר של כל אחת מהאפליקציות לדלפק הקלוריות, MyFitnessPal נהדרת לצרכים התזונתיים המגוונים ביותר. עם זאת, יש הרבה כפילויות ולא כל המזונות מאומתים. התוכנית הבסיסית כוללת את כל מסד הנתונים בתוספת היכולת להוסיף מזון משלך.

תוכניות הארוחות, המתכונים הבריאים והאימון של MyFitnessPal מגיעים עם תוכנית הפרימיום. MyFitnessPal עובדת עם יותר מ-50 אפליקציות הקשורות לבריאות, כולל Garmin, Fitbit, Apple HealthKit, Under Armor MapMyRun ובריאות סמסונג.

7. קרונומטר

זמין ב: iOSאנדרואיד

מחיר: בסיסי – חינם, פרימיום – $44.99 לשנה

תכונות מובילות: עקוב אחר פקודות מאקרו ו- 82 מיקרונוטריאנטים, סורק ברקוד, ייצוא נתונים, טיימר צום, ביומטריה מותאמת אישית.

Cronometer היא אפליקציית מעקב הקלוריות המועדפת על תזונה קשוחה וחנוני נתונים. עם היכולת להגדיר יעדים macronutrient עבור שומנים, פחמימות, וחלבונים, זה גם מועדף קטו, פחמימות נמוכות וחובבי דיאטה מיוחדים אחרים.

כדי להפיק את המרב מ- Cronometer, השתמש בסדרת ערכות הלימוד של הווידאו שלהם ושלט באפליקציה. ל-Cronometer יש גם גרסאות לשימוש עם המאמן שלך וגרסה תואמת HIPAA לשימוש עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות.

8. פיטביט

זמין ב: iOS, אנדרואיד

מחיר: בסיסי- חינם, פרימיום – $109.99/שנה

תכונות מובילות: מעקב אחר צריכת מים, סריקת ברקוד, מזון מותאם אישית, אינטגרציה עם כל התקני FitBit.

האם FitBit אינו שעון מעקב פעילות? ובכן, כן, וזה משתלב עם אפליקציית FitBit. אבל אתה לא צריך את השעון FitBit להשתמש באפליקציה החינמית כמחשבון קלוריות וגשש. החלק של יומן המזון אינו עשיר בתכונות כמו אפליקציות ייעודיות לספירת קלוריות, עם זאת, יש לו כריתת עצים קלה והוא יכול לעזור לעקוב אחר הרגלי האכילה שלך.

עם מעקב מקרוב, זה גם טוב לתוכניות קטו ופלאו. אם יש לך FitBit, אז אתה יכול בקלות לעקוב אחר קלוריות שנשרפו ולספור אותם נגד צריכת הקלוריות שלך. מכיוון שמדובר באפליקציית בריאות ובריאות מוחלטת, היא גם גשש במשקל, שינה, מים ודופק.

9. מזון

זמין ב: iOSאנדרואיד

מחיר: חינם

תכונות מובילות: דירוג מזון (A, B, C, D), מעקב מקרונוטריאנט, הצעות מזון חלופיות, סריקת ברקוד

האפליקציה החינמית היחידה ברשימה, Fooducate עוסקת בחינוךכם על אוכל. עם מערכת דירוג המזון שלה, Fooducate יכול לעזור לך לעשות בחירות מזון בריא יותר. זה עוזר למתחילים להבין את מספר הקלוריות שהם אוכלים ומה זה נותן להם.

Fooducate יעזור לכל אחד ללמוד על אכילה בריאה. מערכת הדירוג מבוססת על צפיפות חומרים מזינים ופותחה על ידי תזונאים ודיאטנים רשומים. מידע תזונתי עבור מזונות ארוזים מגיע ישירות מן המפיקים. עבור האדם שהוא חדש מעקב קלוריות וחומרים מזינים, Fooducate הוא אידיאלי ויביא אותך ליעדי הרזיה שלך בבטחה. ברגע שתבינו טוב יותר את הרגלי האכילה והאוכל שלכם, אולי תרצו לעבור לאחת האפליקציות האחרות, או לא.

קח אחריות על תקציב הקלוריות שלך

אחת מ-9 האפליקציות הטובות ביותר שלנו לדלפק הקלוריות תספק מענה לצרכים שלכם. נסה את זה שמושך אותך ביותר. אם אתה מגלה שזה לא עובד טוב בשבילך, נסה אחרת. רובם חינמיים ברמה הבסיסית גם אם יש להם רכישות בתוך האפליקציה. רובם משתלבים עם עוקבים פופולריים אחר פעילויות כמו Apple Watch או FitBit, ורובם יכולים לשמש גם בדפדפן אינטרנט. אנו מאחלים לכם הצלחה רבה במסע הבריאותי שלכם וגאים שעזרנו לכם למצוא את גשש הקלוריות שאתם רוצים.

אולי יעניין אותך גם

  • איך להוריד ולהתקין ווינדוס 10 בעברית חינם קרא עוד »
  • אפליקציה להורדת עוקבים באינסטגרם (16 אפליקציות) קרא עוד »
  • 10 אפליקציית מעקב הריון הטובות ביותר קרא עוד »
  • איך מורידים אפליקציות לאייפון בחינם ? 3 שלבים קרא עוד »
להראות יותר
Back to top button

זוהה חוסם מודעות

אנא שקול לתמוך בנו על ידי השבתת חוסם המודעות שלך